Myydään konevikainen Legacy jdm turbo '03
Lähetetty: 05 Kesä 2026, 14:23
Elikkä kyseessä Ej20 turbo automaatti 2003 onko se nyt bp5 korimallia ja farmari. Ajettu joku 280tkm muistaakseni. Leima meni kylmäksi toukokuun lopulla ja vähän ennen katsastusta kone alkoi naputtaa pahasti, luultavasti kiertokangen laakerit. Pientä metallihippua öljyssä. Kori väriltään metallin sininen ja ok kuntoinen, etupuskurissa jälki kun edellisellä omistajalla käynyt ojassa. Auto tuli viime talvena mulle ja hyvin toimi siitä tänne kesän korville asti..
Autosta öljyt tällä hetkellä pois ja tallessa jos haluaa tutkia. On käynti kuntoinen jos laittaa öljyt sisään. Käyntivideo löytyy.
Auto Jyväskylän lähellä.
Kuvia ja lisätietoja voin antaa whatsupilla tai puhelimitse. O4O 1697886 -Niko
Vaihdot mahdollisia toimiviin autoihin tai moottoripyöriin, itsellä huonot tilat korjailla vehkeitä tällä hetkellä.
Autosta öljyt tällä hetkellä pois ja tallessa jos haluaa tutkia. On käynti kuntoinen jos laittaa öljyt sisään. Käyntivideo löytyy.
Auto Jyväskylän lähellä.
Kuvia ja lisätietoja voin antaa whatsupilla tai puhelimitse. O4O 1697886 -Niko
Vaihdot mahdollisia toimiviin autoihin tai moottoripyöriin, itsellä huonot tilat korjailla vehkeitä tällä hetkellä.