Olisi epäilyksenä että hehkut alkaa olla loppu 08 outbackissa.
Käynnistyksessä kylmällä koneella pölläyttää siniset dieselkatkut ja ehkä pikkusen ravistaakin.
Mietin tässä että mikä mahtaa olla tuo euro 4 koneen hehkujen oem numero.
Sen verran olen sinne suojapeltien alle katsonut että hehkuihin tulee johdot, ne vissiin lähtee siitä ihan nyppäämällä.
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Hehkutulpat euro 4 koneeseen
Re: Hehkutulpat euro 4 koneeseen
Juu lähtee. Sitten tulppien irroittamiseen kannattaa panostaa irroitusöljyillä liottamalla.
Hehkut on sytytystulppiin verrattuna niin ohkaiset et katkeamisen riski on noin vanhassa (my08) iso. Varsinkin jos ei oo aiemmin vaihdettu.
Lähetetty minun SM-G998B laitteesta Tapatalkilla
Hehkut on sytytystulppiin verrattuna niin ohkaiset et katkeamisen riski on noin vanhassa (my08) iso. Varsinkin jos ei oo aiemmin vaihdettu.
Lähetetty minun SM-G998B laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
Aikanaan vaihdoin tieseli bemariin, kone lämpöiseksi ja tulppaan kylmäspräytä hyvin irtosi kaikki 6 kpl. Tiedä sitten oliko kylmästä mitään apua 
Transiitin poikanen-12
-Tomi
-Tomi
22439AA000, lähtee nyppäämällä johto. Iskevä ruuvinväännin on hyvä työkalu irroitukseen.Markov kirjoitti: Mietin tässä että mikä mahtaa olla tuo euro 4 koneen hehkujen oem numero.
Sen verran olen sinne suojapeltien alle katsonut että hehkuihin tulee johdot, ne vissiin lähtee siitä ihan nyppäämällä.