Morjesta!
Pystyiskö saamaan pikku analyysiä että kuinka paljon eroja löytyy 02 bugeye imprezasta ja 06 imprezasta. Itse oon käynny koeajamassa paria 06 imprezaa ja 2.0r tuntu olevan perusajoon ihan mukavasti potkua kun taas 1,5 koneella varustettu oli aika hengetön. Itellä on tällä hetkellä alla 1998 impreza ja viime aikoina on pikkanen autokuume iskenyt ja etsinnässä ollut vähän ajettuja 02-07 imprezoja mieluiten farmarimallina
Eniten haluais tietää että onko tossa bugeye mallissa suurta eroa ajotuntassa noihin 05-07 malleihin vai onko ne lähempänä tota mun nykystä 98 imppua.
Kovin tässä oon koittanu googletella mutta ei oikein selvää vastausta löytyny.
Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
2002 vs 2006 impreza
Re: 2002 vs 2006 impreza
Ootko käyny ajamassa 2003 uudempaa Legacy/Outbackkiä, voi tuntua aika isolta harppaukselta ylöspäin Imprezan jälkeen, nimittäin noita saa jo aika sopivasti ja 2.5L on moottorin kokoon nähden yllättävän taloudellinen Subaruksi.
- WRX STi Type R MY99
- Legacy GT-B MY99
- Mazda RX7 FD LS1 MY94
Re: 2002 vs 2006 impreza
Kerran tuommosta legacya oon muistaakseni käynny koittamassa en siitä silloin oikein innostunu ja tosiaankin saattaa harpata pikkasen isompaan kokoluokkaan mille tälle hetkellä on tarvetta. Pitää pitää noi legacyt mielessä sitte kun tulee oikeesti tarvetta isommalle autolle