Onkos kellään kokemuksia keinutunkista, esim. tälläsestä?
http://www.virtasenkauppa.fi/tuote/6349 ... aino-75-kg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei ole pahan hintainen ja pystyy nostamaan matalassa tilassa sen verran, että saa normaalisti jo pilarinosturia edellyttävät tehtävät hommat tehtyä joten kuten.
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Kokemuksia keinutunkista?
- Winchester
Re: Kokemuksia keinutunkista?
Empä tiiä haluaisin kyl nähdä ton livenä käytössä ensin, näyttää aika ritsalta.
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
'Max.1500kg' - eipä tarttis ainakaan Legacyä yrittää nostaa 
Best things in life are sideways
Outback 2.5 AT 2007
Legacy GT-B E-Tune MY00 rev. C ( BH5C5CT )
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Outback 2.5 AT 2007
Legacy GT-B E-Tune MY00 rev. C ( BH5C5CT )
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Ei omia kokemuksia mutta mitä olen kuullut niin tuossa kun tuohon nosto kohtaan ei voi hirveesti vaikuttaa niin se voi auheuttaa ropleemia mutta jos nostokohta on hyvä niin vaikka tuo rimpulalta näyttää niin kuulemma ihan ok peli.Winchester kirjoitti:Onkos kellään kokemuksia keinutunkista, esim. tälläsestä?
Niin ja tuo vaatii jonkin verran tilaa sivulta, että sen saa sinne auton alle hivutettua eli ihan kapeassa tallissa voi tulla sen kanssa ongelmia.
Iso toyota
Ex STi Limppu 2004
"Trying is the first step towards failure." - Homer Simpson
Ex STi Limppu 2004
"Trying is the first step towards failure." - Homer Simpson
Minulla on juurikin tuo kyseinen keinutunkki.
Itse olen enempi kesäauton nosteluun käyttänyt, about 1000kg auto nousee ja kiikkuu mukavasti/keposesti. Tällöin keula nousee jo ihan silmien korkeudelle.
Mitsun Carismaakin vielä kiikuttelin, ihan ok.
Legacyn pyörät olen muutamaan otteeseen vaihtanut ja silloin nostanut vain sen puoli autoa kerrallaan ja siirtänyt sitten tunkkia toisen akselin lähelle. En kehtaa legacyä keinuttaa tuolla. Mutta alle pääsee jotain pientä fiksausta tekemään noinkin oikein hyvin.
Miinuksena, Legacyn joutuu ajamaan laudanpätkien päälle että tunkki mahtuu alle. Tosin eihän tuokaan ole ongelma kun tottuu.
Olen kammella sitä pyöritellyt(lämmin tulee), mutta toki vahvalla porakoneella pystyy adapterin kautta nostamaan, mutta lujille joutuu kone.
Pitäis rasvata nyt ekaa kertaa, muistaakseni rasvanipat löyty, vaikuttaa varmasti kuinka keposesti nousee ja pysyy kunnossa.
Oon tallissa säilyttänyt tota kesä tai talviauton alla. Voi pitää seinää vasten myös pystyssä, vaatii vaan tilaa seinältä ettei hyllyjä.
Voit myös ottaa vaikka mökille/kaverille/mummolaan mukaan kärrissä tuon ja ropata siellä..
Minun mielestä ihan hintansa väärti kone.
Itse olen enempi kesäauton nosteluun käyttänyt, about 1000kg auto nousee ja kiikkuu mukavasti/keposesti. Tällöin keula nousee jo ihan silmien korkeudelle.
Mitsun Carismaakin vielä kiikuttelin, ihan ok.
Legacyn pyörät olen muutamaan otteeseen vaihtanut ja silloin nostanut vain sen puoli autoa kerrallaan ja siirtänyt sitten tunkkia toisen akselin lähelle. En kehtaa legacyä keinuttaa tuolla. Mutta alle pääsee jotain pientä fiksausta tekemään noinkin oikein hyvin.
Miinuksena, Legacyn joutuu ajamaan laudanpätkien päälle että tunkki mahtuu alle. Tosin eihän tuokaan ole ongelma kun tottuu.
Olen kammella sitä pyöritellyt(lämmin tulee), mutta toki vahvalla porakoneella pystyy adapterin kautta nostamaan, mutta lujille joutuu kone.
Pitäis rasvata nyt ekaa kertaa, muistaakseni rasvanipat löyty, vaikuttaa varmasti kuinka keposesti nousee ja pysyy kunnossa.
Oon tallissa säilyttänyt tota kesä tai talviauton alla. Voi pitää seinää vasten myös pystyssä, vaatii vaan tilaa seinältä ettei hyllyjä.
Voit myös ottaa vaikka mökille/kaverille/mummolaan mukaan kärrissä tuon ja ropata siellä..
Minun mielestä ihan hintansa väärti kone.