Terve taas!
Onkos kukaan tollaseen -08 legacyyn toteuttanu ns. Jenkkiparkkeja?
Mites homma hoituu?
Toinen kysymys:
Mistä saisi tummempi pohjaiset xenonumpiot?
Kiitokset jo etukäteen.
Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Legacy IV "jenkkiparkit" ja uudet umpiot
Re: Legacy IV "jenkkiparkit" ja uudet umpiot
Ainakin OEM spec B (ehkä GTkin) umpion pohja on tummempi. Ja noi umpiot on aika helposti avattavissa.
En kyllä keksi miten jenkkiparkit eroais Legan etuhuomiovaloista, väriltä?
Re: Legacy IV "jenkkiparkit" ja uudet umpiot
Meinasin sillä tyylillä että vilkut palaisivat kokoajan, paitsi vilkkuisivat tietenkin vilkun päälle laittaa ^^
Re: Legacy IV
Usdm autoissa keltaiset etuparkitUrran kirjoitti:Ainakin OEM spec B (ehkä GTkin) umpion pohja on tummempi. Ja noi umpiot on aika helposti avattavissa.
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Re: RE: Re: Legacy IV
Helpostihan sen samalla kun avais ni maalais amber maalillaJampsu kirjoitti:Usdm autoissa keltaiset etuparkitUrran kirjoitti:Ainakin OEM spec B (ehkä GTkin) umpion pohja on tummempi. Ja noi umpiot on aika helposti avattavissa.