Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
mistä löytyy -97 farkkuimppuun takakaaret?
mistä löytyy -97 farkkuimppuun takakaaret?
Tuttavan impun takakaaret alkavat olla valmiit, eli mistä uudet? Onko muita vaihtoehtoja kuin alkuperäiset? Hajuakaan kenelläkään paljonko orkkikset maksavat?
Re: mistä löytyy -97 farkkuimppuun takakaaret?
Itse kyselin ja etsiskelin gc8 sedan imppuun takakaaria. Mitään korjaus paloja ei saa vaan se on koko kylki, alkuperäiset on noin tonnin per kylki. Tarvikkeena en mistää löytyänyt, käytettyjä löytyy mutta niissa alkaa melkein kaikissa olemaan samat ongelmat.
Halvin homma taitaa olla tee se itse korjaus pala. Itse löysin sopivan muotoisen kaaren palan -09 audi a4 etukaaresta, pienella muokkaamisella selvisi. Varmaankin saman muotoinen kaari löytyy monesta muustakin vehkeestä.
Halvin homma taitaa olla tee se itse korjaus pala. Itse löysin sopivan muotoisen kaaren palan -09 audi a4 etukaaresta, pienella muokkaamisella selvisi. Varmaankin saman muotoinen kaari löytyy monesta muustakin vehkeestä.
joo siis tarvikkeena niitä ei löydy ainakaan gc8 ja oem poskipala oli noin 700€ kpl joskus voi tulla vastaan hyviäkin leikattuja paloja jostain japsituonnista niinkun ite löysin mutta vähissä on... mulla on vasemman puolen taka kaaripala ylimääräsenä tuolla myynnissä
http://www.subaruclubfinland.net/keskus ... f=22&t=708
Tähän asti kaikki tehty metritavarasta. Jos hinta tota luokkaa niin sitä suosittelen tähänkin...
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
jamppa82 kirjoitti:joo siis tarvikkeena niitä ei löydy ainakaan gc8 ja oem poskipala oli noin 700€ kpl joskus voi tulla vastaan hyviäkin leikattuja paloja jostain japsituonnista niinkun ite löysin mutta vähissä on... mulla on vasemman puolen taka kaaripala ylimääräsenä tuolla myynnissähttp://www.subaruclubfinland.net/keskus ... f=22&t=708
Jeps muuten voisi kauppoja hieroa tuosta kaarenpalasta mut vasen puoli juuri korjattu ja viikonloppuna pitäs se liimata takaisin paikalleen.
Oikean puoleisen jos löytää niin saattas vaikka kiinnostaa...
Metritavarasta on hyvä tehdä, ellei löydä sopivaa korjaus palaa jostain muusta kaaresta.
-
RaparperiPiirakka
Moro
Omasta kanssa takakaaret alkaa olla rapeat, helpoiten varmaan selviää kun ostaa etulokarit (löytyy tarvikkeena muistaakseni joku 60€/kpl) ja sit muokkaa vasurista oikealle ja oikeasta vasemmalle.
Pitäisi olla sitten aika samanmuotoisetkin kun samasta autosta kuitenkin on.
Omasta kanssa takakaaret alkaa olla rapeat, helpoiten varmaan selviää kun ostaa etulokarit (löytyy tarvikkeena muistaakseni joku 60€/kpl) ja sit muokkaa vasurista oikealle ja oikeasta vasemmalle.
Pitäisi olla sitten aika samanmuotoisetkin kun samasta autosta kuitenkin on.