Kuinka työlästä ja onko edes järkeä vaihtaa tuohon my2000 JDM Foresteriin tuoreemman Foresterin ECUa?
Tarjolla olisi heti ainakin 05 ja 06 euro mallisia Turbo Foren ohjaimia.
Pointti on saada itse säädettyä/seurattua kohtuullisella vaivalla sitä moottorin ohjausta, nykyiseen en ole saanut yhteyttä millään kokeilemallani palikalla/softalla. Tuoreemman ECUn vaihtaminen on myös edullisempi ratkaisu kun oikean ohjelmoitavan aftermarket ohjauksen laittaminen jolle ei muuten ole tarvetta.
Toinen kysymys on että vaatiiko automaattilaatikon TCU muuta signaalia moottorin ECUlta kun kierrosluvun? Eli onko automaatin ja manuaalin ECUt vaihtokelpoisia keskenään. Kartat niissä on erilaiset, mutta entä fyysiset kytkennät.
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
ECUn vaihto tuoreempaan
Re: ECUn vaihto tuoreempaan
http://www.subaruclubfinland.net/keskus ... =20&t=1118" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuohan vissiin sopis foreenkin ja voi mahdollisella maffilla nakata vesilintua
Itse aiheeseen vastaten, uudemmassa on ainakin eri triggeripyörä(t) ja tietty menee ecun liittimen parsimiseksi ainakin. Tehtävissähän se toki on.
Tuohan vissiin sopis foreenkin ja voi mahdollisella maffilla nakata vesilintua
Itse aiheeseen vastaten, uudemmassa on ainakin eri triggeripyörä(t) ja tietty menee ecun liittimen parsimiseksi ainakin. Tehtävissähän se toki on.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
Re: ECUn vaihto tuoreempaan
Mulla on jo trikkeripyörät hankittuna, mutta kun sais vielä tuon ECU:n nastajärjestys kuvion selville.
Toistaiseksi mennään Apexilla.
Toistaiseksi mennään Apexilla.
- WRX STi Type R MY99
- Legacy GT-B MY99
- Mazda RX7 FD LS1 MY94