Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Ahtopainemittarin letkun paikka?
Ahtopainemittarin letkun paikka?
Kumpaan kohtaan ahtopainemittarille menevä letku kiinni? Kuvan osoittamaan kohtaan vai dump valvelta lähtevään letkuun?

Iso toyota
Ex STi Limppu 2004
"Trying is the first step towards failure." - Homer Simpson
Ex STi Limppu 2004
Re: Ahtopainemittarin letkun paikka?
By-Passin (ei siis dumppi) letku on hyvä paikka haaroittaa.
BMW 330D xDrive
H-D:t Fat Bob ja XR1200
Aikanaan nautiskeltu:
Forester XT MY10
Outback TD MY10
Forester S-Turbo MY99
Legacy 200 MY92
Aikanaan nautiskeltu:
Forester XT MY10
Outback TD MY10
Forester S-Turbo MY99
Legacy 200 MY92
- Lonttatuavi
- Jäsen
bypass, itellä väpätti mittari jonkun verran tosta kuvan osoittamasta paikasta kun otti.
Joo nimitykset on taas hukassa mutta mulla dumppi suhisee ja bypass ei
Mutta laitan sen bypassin letkuun.
Iso toyota
Ex STi Limppu 2004
Ex STi Limppu 2004
Toi bypass suhisee tuon kartiofiltterin takia. Vakiolla suodattimella ja boksilla ei suhise. Dumppi siis sylkee ilmat mäkeen kun hellität kaasun, bypass kierrättää ne takaisin imupuolelle.STI kirjoitti:Joo nimitykset on taas hukassa mutta mulla dumppi suhisee ja bypass eiMutta laitan sen bypassin letkuun.
BMW 330D xDrive
Aikanaan nautiskeltu:
Forester XT MY10
Outback TD MY10
Forester S-Turbo MY99
Legacy 200 MY92
Aikanaan nautiskeltu:
Forester XT MY10
Outback TD MY10
Forester S-Turbo MY99
Legacy 200 MY92
Tuo kuva ei ole omasta autostani ja mulla itsellä ei ole kartiosuodatinta ja suhina on nolon kovaMauri H kirjoitti:Toi bypass suhisee tuon kartiofiltterin takia. Vakiolla suodattimella ja boksilla ei suhise. Dumppi siis sylkee ilmat mäkeen kun hellität kaasun, bypass kierrättää ne takaisin imupuolelle.STI kirjoitti:Joo nimitykset on taas hukassa mutta mulla dumppi suhisee ja bypass eiMutta laitan sen bypassin letkuun.
Onko näistä suhisevista subaruissa haittaa? mitsuissa niitä ei suositeltu asennettavaksi.
Iso toyota
Ex STi Limppu 2004
Ex STi Limppu 2004
Ei ole tuosta haittaa kuin korkeintaan äänet jos niistä ei tykkää, tuo kyseinen malli toimii maffillisten kanssa hyvin.
- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
- Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.
Meneekö taas vääntämiseksi jos väitän että mun kokemuksien mukaan baileyn dumpit on umpisurkeita 
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää
Voi mennä. Mulla just tuo sama malli ja ei sitten mitään ongelmia
Toki kerro vaan oma näkemyksesi noista. Päästää paineen suht herkästi pois kun kaasusta päästää eikä vuoda tyhjäkäynnillä jne. Toinen hyvä on forgen vähän vastaavan mallinen.

- An expert is a man who has made all the mistakes which can be made in a very narrow field.