Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Taisi mennä impusta jakolaatikko?. Hirveä meteli alkoi normaalin kiihdytyksen jälkeen laatikosta. Aina kun yrittää ajaa ja kääntää pyöriä niin tökkää pahasti. Kytkin ja vaihteet menee hienosti päälle ja muutenkin näyttää toimivan..
Mitä mahtaa maksaa remppa ja kuka tekee edullisesti varsinais suomessa?
Subaruissa ei ole jakolaatikkoa.
Todennäköisesti vika on vaihdelatikossa. Käytetyt laatikot liikku noin tonnin hintaluokassa. Vanhan korjaaminen saattaa olla vähän halvempaa tai kalliimpaa riippuen mitä on hajonnut.
Jos vaihtaa laatikkoa pitää tarkistaa perän välitys joita on useita eri vaihtoehtoja.
Toinen vaihtoehto vian lähteelle on takaperä, mutta jos ääni kuuluu laatikosta niin sieltä sitä etsisin...
Ahaa.. Katseskelin netistä ja myös YouTubesta "trasnfer case" ongelmia ja löytyi aika paljon juttua.
Eli jos subarussa ei ole jakolaatikkoa, niin mikä tuo trasnfer case on?
drmk kirjoitti:On jonkin verran liikaa hintaa.. Ulkomailta saa 500-700euroa + rahti 85euroa.
Sitten varmaan kannattaa tilata sieltä kaukomailta jos saa tuota uutta versiota ja 30tkm ajettuja 500,-€ Kerro mullekkin se kauppapaikka, koska näitä tuntuu menevän! Viime kesänä poika rikkoi noita vanhempia 5-lovisia kaksi kappaletta joten kyllä tälle käyttöä vielä löytyy
drmk kirjoitti:En uusista versioista tiedä, mutta kunnostettuja ja takuulla varustettuna saa tilattua sanomaani hintaan.
Mistä noin halvalla rahdilla saa? Kattelin briteistä lootia ja rahti aina sen 250€ ja siitä ylöspäin. Briteistä saa kyllä 754-alkuisia lootia edukkaasti mutta rahti maksaa saman tai enemmän kuin loota. Oli hetken jo mielessä ostaa kaksi voimansiirtopakettia ja myydä toinen pois kulujen kattamiseksi, mutta onneksi Suomesta löytys hyvä paketti ja lopulta hintakin saatiin aika kohilleen.
Juu. Siellä on monta vaihtoehtoa saada suomeen
Nyt en muista millä tuotiin suomeen viimeksi tavaraa, mutta kyllä sieltä saa rahdin alle 100euroon. Se on varma
Ostettiin viime kesänä mr2:n koko kone ja ovelle asti lavan kanssa toimitettuna 85euroa.
drmk kirjoitti:Juu. Siellä on monta vaihtoehtoa saada suomeen
Nyt en muista millä tuotiin suomeen viimeksi tavaraa, mutta kyllä sieltä saa rahdin alle 100euroon. Se on varma
Ostettiin viime kesänä mr2:n koko kone ja ovelle asti lavan kanssa toimitettuna 85euroa.
No jos ja kun saat tuon selville niin laita ihmeessä tietoa esille.
Lähettäjä käytti viimeksi DHL:n palvelua. Kulut menee periaatteessa postinumeron mukaan englannissa. Tai näin ymmärsin.
Englannista on tosiaan yllättävän halpaa tuoda suomeen. Ja kannattaa muistaa että suomesta maksaa paljon ulospäin, mutta suomeen on halpaa
Kyse ei ole purkaamosta, vaan ihan yksityisistä taikka muista liikkeistä.
Eli puhelin kauniiseen käteen ja soittamaan myyjälle niin voi sopia kuljetuksesta.
Tietävät edullisimmat vaihtoehdot.
Reetuhai2 kirjoitti:Korjaaminen on viel halvempaa, kaveri korjas oman lootan hännän 70€:lla, ite ostin kunnon laatikon parilla sataa ja rattaaseen meni 40-50€.
Jos vaan joku tietää ketä vois korjata lootaa ni infoa tänne!!!:)
Jos osaat laatikon irrottaa ni rohkeesti vaan purkamaan sitä. Hyvin yksinkertasia kuitenki noi 5v manuaalilootat, varsinkin jos vaan hännästä on menny jotain rikki.
Reetuhai2 kirjoitti:Jos osaat laatikon irrottaa ni rohkeesti vaan purkamaan sitä. Hyvin yksinkertasia kuitenki noi 5v manuaalilootat, varsinkin jos vaan hännästä on menny jotain rikki.
Kyllä laatikon saan irrotettua. Mistä helpoiten saa laatikon sisälle varaosia? Ei varmaa iha motonetin hyllystä löydy?
Käytettynä ostin minä ja kaveri, saahan niitä varmana uutena merkkiliikkeestä. Tuskin siellä hirveetä vikaa on, jos kuitenki toimii. Kattomisen jälkee helpompi arvailla.
Kylläpä se laatikko olikin rikki.
Eipä kannata korjata. Uusi hankittu 400puntaan ja kuljetus 85puntaa. Halvempaa uus laatikko varmaan ku rupeis itse korjaamaan.
drmk kirjoitti:Kylläpä se laatikko olikin rikki.
Eipä kannata korjata. Uusi hankittu 400puntaan ja kuljetus 85puntaa. Halvempaa uus laatikko varmaan ku rupeis itse korjaamaan.
670,-€ Oliko mistä mallista??
drmk kirjoitti:Kylläpä se laatikko olikin rikki.
Eli tuon hajonneen lootan koodi on TY754VN2AA ?
Jos näin niin jos luin oikein niin siinä 3.9 etuperä, välitetty häntä joten sun takaperämurikka on 3.545 - olenko oikeassa?
Jos olen niin sitten ei pahemmin taida tuo häntä kiinnostaa, koska itse tartten suoravälitteisen hännän.
Qulle kirjoitti:Eli tuon hajonneen lootan koodi on TY754VN2AA ?
Jos näin niin jos luin oikein niin siinä 3.9 etuperä, välitetty häntä joten sun takaperämurikka on 3.545 - olenko oikeassa?
Jos olen niin sitten ei pahemmin taida tuo häntä kiinnostaa, koska itse tartten suoravälitteisen hännän.
Tähän hätään en osaa vastata tuohon, mutta todennäköisesti näin se on..
Jep. No jos oot purkanu sitä, näet sen hännän (tai oikeammin pyrstön) rattaista kumpi se on. Suoravälitteisessä luonnollisesti samankokoiset rattaat ja toisessa toinen suurempi. Näkee silmällä tai voihan aina hampaat laskea rattaista.