Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Legacy GT Turbo V 2010 LHD

Vain yksityishenkilöiden ilmoituksia!
Royce
Viestit: 14
Liittynyt: 25 Tammi 2022, 22:10

Legacy GT Turbo V 2010 LHD

Viesti Kirjoittaja Royce »

Legacy GT Turbo V 2010 Sedan
Valmistettu 499 Kpl
aj-n.190tkm
Turbiinilaatikolla 5EAT rattivaihteilla ,voi ajaa pakkovaihteilla ,ei vaihda omineen ylös..
Sähköohjattu keskilukko
Iso Navi kosketusnäytöllä
Webasto ,2x renkaat
ym hyvät varusteet

Kuvia
https://raceretroautos.com/listing/suba ... -gt-turbo/