Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Subaru Legacy 2.0i STW AT

Vain yksityishenkilöiden ilmoituksia!
OlliMatias_01
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Touko 2026, 13:20

Subaru Legacy 2.0i STW AT

Viesti Kirjoittaja OlliMatias_01 »

Asiallisessa kunnossa oleva Farmari Legacy. Katsastettu maaliskuussa. Kilometrit 266tkm. Vetokoukku. Ensirekisteröintipäivä 11.02.2011.
Auto liikkuu Vihdin ja Savonlinnan välillä...

Hinta pyyntö 4600€.

Tiedustelut puhelin: 0viis0 5956894