Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Vetari asiaa Karvalakki (GX) imppuun
Vetari asiaa Karvalakki (GX) imppuun
Vein auton huoltoon vetarin vaihtoon mutta soittelivat myöhemmin perään etteivät löydä sihen mistään uutta vetaria, eli mistä mä tähän nyt vetarin saan? Auto on siis Subaru impreza GX goodmood 03-04
Re: Vetari asiaa Karvalakki (GX) imppuun
Tietämättä sen tarkemmin ko. mallista menisin veikkaamaan, että esim. tää on aika lähellä: https://alvadi.ee/fi/varaosat/subaru/im ... -2000-2009" onclick="window.open(this.href);return false;
Herrasmiesautoilija.
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
ei ainakaa kuvan perusteella, tuo on urospäinen kun mulla on naaraspäinen, pystyykös muuten tuon lootanpään tumpin vaihtamaan uroksesta naaraaseen jos löytyy erilliset tumpit?ximmo kirjoitti:Tietämättä sen tarkemmin ko. mallista menisin veikkaamaan, että esim. tää on aika lähellä: https://alvadi.ee/fi/varaosat/subaru/im ... -2000-2009" onclick="window.open(this.href);return false;
Onks nyt kyseessä etupään vetari?
Se taitaa olla "naaraspäällä"...
Lähetetty minun SM-G998B laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
joo etupään vetari kyseesMatway kirjoitti:Onks nyt kyseessä etupään vetari?
Ostat käytetyn vetarin joltaki. Noitahan on jokasella nurkissa vaikka kuinka, puretuista vapareista sun muista.