Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Olitko se sinä ?
Re: Olitko se sinä ?
Eilen bongattu salossa musta 4 gen Legacy GT sedan.
Kukahan mahtoi tänään kolmen maissa sinisellä hawkeyellä liittyä Kehä kolmoselle länteenpäin hämeenlinnanväylältä, näytti vähän erikoiselta touhulta 
Talouden Subarut: MY22 Outback, MY93 SVX
En se minä ollut mutta pakko kysyä että epäiletkö samaa kaveria kuin edellisessä postauksessa itäväylän uutisissajarkkoo kirjoitti:Kukahan mahtoi tänään kolmen maissa sinisellä hawkeyellä liittyä Kehä kolmoselle länteenpäin hämeenlinnanväylältä, näytti vähän erikoiselta touhulta

Lähetetty minun SM-N975F laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
En ihmettelisi kyllä ajotyylistä päätellenMatway kirjoitti:En se minä ollut mutta pakko kysyä että epäiletkö samaa kaveria kuin edellisessä postauksessa itäväylän uutisissa
Talouden Subarut: MY22 Outback, MY93 SVX
Eilen Vihdissä 2tiellä n. Klo 18 aikoihin.
Välkyttelin mustasta pakusta valoja siniselle impulle......että kohta välkähtää harmaan pakun kontista lamppu. Toivottavasti huomasit!
Välkyttelin mustasta pakusta valoja siniselle impulle......että kohta välkähtää harmaan pakun kontista lamppu. Toivottavasti huomasit!
-07 sti spec-d
-10 xt Fore
-targa pick-up
-sti Fore bgp
-10 xt Fore
-targa pick-up
-sti Fore bgp
Eilen ajo siilinjärveltä kuopioon päin moottoritiellä matta vihree outbackki mustilla somisteilla ja kattotelineillä, oliko täältä joku? Komia väritys kyllä, kävi hyvin koppaan. 
Ikinä ennen ei oo sattunut, ja taas tapahtu
Subaru Outback 3.0r -09 (big bloki)
Subaru Outback 2.5 -08 470tkm and still going!
Lynx Rave RE 850 -20 / Lynx Rave 600ss -10
Ex.Subaru Legacy STW boxerdiesel -08 Ex.Subaru legacy B4 RSK -99
Subaru Outback 3.0r -09 (big bloki)
Subaru Outback 2.5 -08 470tkm and still going!
Lynx Rave RE 850 -20 / Lynx Rave 600ss -10
Ex.Subaru Legacy STW boxerdiesel -08 Ex.Subaru legacy B4 RSK -99
Tänään ennen yhtä Tammiston Mäkkäri, olikos clubilaisia? Mustalla JDM Sti:llä tais olla bugeye tai blobeye. Vedit drive inin pakilla läpi... 
Respect...

Respect...
Saattoi kyllä olla myös classikki takavaloista päätellen, keulaa en nähnyt.Matway kirjoitti:Tänään ennen yhtä Tammiston Mäkkäri, olikos clubilaisia? Mustalla JDM Sti:llä tais olla bugeye tai blobeye. Vedit drive inin pakilla läpi...
Respect...
Olikos muuten Hämeenlinnassa klubilaisia liikenteessä eilen?
Forester STI 2004 <3
Ohi ajoin.metamets kirjoitti:Olikos muuten Hämeenlinnassa klubilaisia liikenteessä eilen?
Impreza WRX STi PSEII MY05
Kukas tunnustaa ajelevansa arkiaamuisin vt-10 Hämeenlinnasta lammin suuntaan 5:30 aikoihin mustalla impulla. Melkeen joka aamu tulet vastaan mun Levorgia
Levorg GT-S - 16
EX-Legacy STW -09 Diesel
EX-Outback 2.5 -07
EX-Impreza GT -99
EX-Legacy 200 -92
EX-Justy Keke edition
EX-Forester 2.0 -07
EX-Impreza WRX -03
EX-Legacy STW -09 Diesel
EX-Outback 2.5 -07
EX-Impreza GT -99
EX-Legacy 200 -92
EX-Justy Keke edition
EX-Forester 2.0 -07
EX-Impreza WRX -03
Eilisiä 27.7. bongauksia, pitkästä aikaa raportoitavaa:
- joskus klo 16 aikaan Pasilan suunnasta Hämeenlinnanväylälle musta Legacy GT. Ajelin perässä ja peukkua ikkunaan, kun erkaannuimme.
- heti tämän jälkeen Kantsussa ajeli sininen Impreza ohitse, kun odottelin pizzerian terasilla känttyä. Oma pullukkani oli kadun varressa.
- joskus klo 16 aikaan Pasilan suunnasta Hämeenlinnanväylälle musta Legacy GT. Ajelin perässä ja peukkua ikkunaan, kun erkaannuimme.
- heti tämän jälkeen Kantsussa ajeli sininen Impreza ohitse, kun odottelin pizzerian terasilla känttyä. Oma pullukkani oli kadun varressa.
Herrasmiesautoilija.
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Sama hurjastelija bongattu taas. Nyt tulin kehältä ygöseltä Hämeenlinnanväylälle ja siinähän sitä vierekkäin taas mentiin seuraavaan liittymään asti. Älytön sattuma.ximmo kirjoitti:- joskus klo 16 aikaan Pasilan suunnasta Hämeenlinnanväylälle musta Legacy GT. Ajelin perässä ja peukkua ikkunaan, kun erkaannuimme.
Herrasmiesautoilija.
Impreza WRX STi my10
Impreza WRX STi my10
Hurjastelijaximmo kirjoitti:Sama hurjastelija bongattu taas. Nyt tulin kehältä ygöseltä Hämeenlinnanväylälle ja siinähän sitä vierekkäin taas mentiin seuraavaan liittymään asti. Älytön sattuma.ximmo kirjoitti:- joskus klo 16 aikaan Pasilan suunnasta Hämeenlinnanväylälle musta Legacy GT. Ajelin perässä ja peukkua ikkunaan, kun erkaannuimme.
Subaru Legacy BP5 2007 GT Spec-B JDM / Datsun Laurel C130 1976 ローレル
Joo minä olen punaisella pullukalla liikenteessä. Auto on LHD ja kuski AHD.CherryN12 kirjoitti:Hurjastelijaximmo kirjoitti:Sama hurjastelija bongattu taas. Nyt tulin kehältä ygöseltä Hämeenlinnanväylälle ja siinähän sitä vierekkäin taas mentiin seuraavaan liittymään asti. Älytön sattuma.ximmo kirjoitti:- joskus klo 16 aikaan Pasilan suunnasta Hämeenlinnanväylälle musta Legacy GT. Ajelin perässä ja peukkua ikkunaan, kun erkaannuimme.Kuulostaa tutulta, tota reittiä tosi useesti tulee ajettua. Sulla punainen pullukka? Mahd. vaihdettiin kuulumiset kerran Kaaren parkkihallissa..? Terv. Faceliftwagon-GT
Herrasmiesautoilija.
Impreza WRX STi my10
Impreza WRX STi my10
Noni, kyl tää nyt on selvä ko pläkki. Hurjastellaan taas ku nähään

Subaru Legacy BP5 2007 GT Spec-B JDM / Datsun Laurel C130 1976 ローレル
1gen fore,valkoinen keravalla lauantaina
6.1 tuli Vantaalla, Vantaanlaakson lähiössä vastaan musta LHD-bugeye erikoisrekisterikilvellä TOP-1 tai jotain vastaavaa. Meni melkein ohi, olin dösärillä puhelimeen puhumassa 
8.1 Hyvinkään rallicrossradalla, Hyvinkään UA:n jääratapäivillä, oli hopeinen classicci ja jotain Eestinpoikia. Jonkinasteinen kehtaamispelko sekä sosiaalisten tilanteiden ahdistus estivät minua menemään jutulle
8.1 Hyvinkään rallicrossradalla, Hyvinkään UA:n jääratapäivillä, oli hopeinen classicci ja jotain Eestinpoikia. Jonkinasteinen kehtaamispelko sekä sosiaalisten tilanteiden ahdistus estivät minua menemään jutulle
BMW 740Le '18
MX-5 '19
Pullukka STI '08
Ex 360 Modena F1
Ex 911 (997)
Ex Impreza WRX STI MY05
Ex Impreza WRX STI MY05
MX-5 '19
Pullukka STI '08
Ex 360 Modena F1
Ex 911 (997)
Ex Impreza WRX STI MY05
Ex Impreza WRX STI MY05
Kehä 1 tänään n. 12:30. Yleensä ei kiinnosta muiden ylinopeudet ym. juuri, mutta auton suorituskyky ei kyllä lisäänny mahdollisimman nopeilla ohjausliikkeillä tai ajamalla mahdollisimman läheltä muita tai eteen ramppiin ruuhkaisella tiellä. Ajokunto kohdallaan? En kommentoi tähän enempää.
GC8 MY00