Olen asentamassa ledilisävaloja Legacyn keulaan ja huomasin kun otin kilven pois että siellä on jotkut anturit (törmäys)? uskaltaako ruuvata 4 itsepureutuvalla ruuvilla puskurin läpi kilven takaa mihinkä tulee valojen asennusteline kiinni
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Legacy vm.11 anturit kilven alla?
-
vetojuhta21
Legacy vm.11 anturit kilven alla?
Morjens kaikille, uusi subarun omistaja ilmoittautuu.
Olen asentamassa ledilisävaloja Legacyn keulaan ja huomasin kun otin kilven pois että siellä on jotkut anturit (törmäys)? uskaltaako ruuvata 4 itsepureutuvalla ruuvilla puskurin läpi kilven takaa mihinkä tulee valojen asennusteline kiinni
Re: Legacy vm.11 anturit kilven alla?
Anturit etukilven takana? Ei mulla ainakaan ole mitään sielä. Ei näissä ole mitään törmäysantureita etupuskurissa.
MY16 Subaru BRZ
MY10 Subaru Legacy Sport 2.5i CVT
MY10 Subaru Legacy Sport 2.5i CVT
-
vetojuhta21
Re: Legacy vm.11 anturit kilven alla?
Kun ottaa kilven pois ja sen kilven mustan muovisen aluslevyn pois, niin puskurissa on neliön muotoinen reikä jossa kaksi sormenpään kokoista hieman liikkuvaa "kumitutia".
Mitä ne on?
Mitä ne on?