Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

M: 205/65R16 kesäpyörä, 1 kpl

Vain yksityishenkilöiden ilmoituksia!
Avatar
roipis
Viestit: 77
Liittynyt: 17 Touko 2015, 20:55
Paikkakunta: Pori

M: 205/65R16 kesäpyörä, 1 kpl

Viesti Kirjoittaja roipis »

Myyn ylimääräisenä isäukon XV:stä mulle jääneen varapyörän. Käyttämätön rengas ja peltivanne vuodelta 2012.
Rengas: Marshal Matrac MH11 205/65R16 95H, DOT 4812
Vanne: KFZ 9552 /16x6 1/2 JJ / ET48 / 03-12 / KBA 43738. Jako 5x100 ja keskireikä 56.1.
Kuvia ja puhelinnumero löytyy nettivaraosasivustolta. Linkkiä ei tähän tule.
Hintapyyntö 85e eli koko pyörä uuden vanteen tai halparenkaan hinnalla.
Löytyy Porista, ostaja noutaa. Pitkällä toimitusajalla saattaisi maksettuna kulkea myös Espoon suuntaan (ensi kevääksi).
Harrastus- ja tila-auto, ikiliikkuja: 2.4D -97, 330+tkm, loput Afrikassa
Nuorisoauto: Impreza 2.0R 4EAT STW MY06
Ex-lelu Outback H6 E-5AT VTD MY07, nyt taas 2,5 CVT MY19
P.S.: Toimivaa ei kannata korjata vaan huoltaa ennen häiriöitä tai vikoja.
Avatar
roipis
Viestit: 77
Liittynyt: 17 Touko 2015, 20:55
Paikkakunta: Pori

Re: M: 205/65R16 kesäpyörä, 1 kpl

Viesti Kirjoittaja roipis »

Täällä on edelleen. Hinnasta voidaan myös neuvotella... :think:
Harrastus- ja tila-auto, ikiliikkuja: 2.4D -97, 330+tkm, loput Afrikassa
Nuorisoauto: Impreza 2.0R 4EAT STW MY06
Ex-lelu Outback H6 E-5AT VTD MY07, nyt taas 2,5 CVT MY19
P.S.: Toimivaa ei kannata korjata vaan huoltaa ennen häiriöitä tai vikoja.
Avatar
roipis
Viestit: 77
Liittynyt: 17 Touko 2015, 20:55
Paikkakunta: Pori

Re: M: 205/65R16 kesäpyörä, 1 kpl

Viesti Kirjoittaja roipis »

Edelleen kaupan. Kevät kohta koittaa...
Hintapyyntö neuvottelujen pohjaksi nyt 75e.
Harrastus- ja tila-auto, ikiliikkuja: 2.4D -97, 330+tkm, loput Afrikassa
Nuorisoauto: Impreza 2.0R 4EAT STW MY06
Ex-lelu Outback H6 E-5AT VTD MY07, nyt taas 2,5 CVT MY19
P.S.: Toimivaa ei kannata korjata vaan huoltaa ennen häiriöitä tai vikoja.
Avatar
roipis
Viestit: 77
Liittynyt: 17 Touko 2015, 20:55
Paikkakunta: Pori

Re: M: 205/65R16 kesäpyörä, 1 kpl

Viesti Kirjoittaja roipis »

Edelleen kaupan. Olen näköjään laittanut toiselle sivustolle 55e pyynniksi. Pätee täälläkin ;) Nyt lähtee halvalla kunnollinen varapyörä.
Harrastus- ja tila-auto, ikiliikkuja: 2.4D -97, 330+tkm, loput Afrikassa
Nuorisoauto: Impreza 2.0R 4EAT STW MY06
Ex-lelu Outback H6 E-5AT VTD MY07, nyt taas 2,5 CVT MY19
P.S.: Toimivaa ei kannata korjata vaan huoltaa ennen häiriöitä tai vikoja.
Avatar
roipis
Viestit: 77
Liittynyt: 17 Touko 2015, 20:55
Paikkakunta: Pori

Re: M: 205/65R16 kesäpyörä, 1 kpl

Viesti Kirjoittaja roipis »

Hakekaa nyt pois, hyvät ihmiset, tai edes yksi
teistä;)
Harrastus- ja tila-auto, ikiliikkuja: 2.4D -97, 330+tkm, loput Afrikassa
Nuorisoauto: Impreza 2.0R 4EAT STW MY06
Ex-lelu Outback H6 E-5AT VTD MY07, nyt taas 2,5 CVT MY19
P.S.: Toimivaa ei kannata korjata vaan huoltaa ennen häiriöitä tai vikoja.
Vastaa Viestiin