Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Forumilaisten autojen kuvia
Re: Forumilaisten autojen kuvia
Viime talvelta kuva impusta reissusta. Moitteetta on palvellut jo 1.5v. 
- Liitteet
-
- 23550018_10207735250817872_6206405589263016142_o.jpg (354.57 KiB) Katsottu 23639 kertaa
Subaru Impreza 2.5 wrx 2006.
Toyota Supra 3.0i mt turbo 1989.
Toyota Supra 3.0i mt turbo 1989.
Rupeehan tuo pikkuhiljaa näyttää autolta
Lähetetty minun VIE-L09 laitteesta Tapatalkilla
AWDsome
Projekti: JDM Compound twinturbo Limited edition
Käyttis: GF8 STI
ex. Subaru Legacy 207 Turbo MY92
SVX
SVX
Jaa toi oli sun, hieno!SERE kirjoitti:Rupeehan tuo pikkuhiljaa näyttää autolta Lähetetty minun VIE-L09 laitteesta Tapatalkilla
my16 Forester D cvt
Exät:
my12 Forester D 6mt
my08 SH5 Forester XT at SI-Drive
my11 Legacy S STW D
my00 Impreza Sti Type-RA WRC Limited
my04 Impreza Sti
my06 Impreza Sti
my05 Impreza wrx
Exät:
my12 Forester D 6mt
my08 SH5 Forester XT at SI-Drive
my11 Legacy S STW D
my00 Impreza Sti Type-RA WRC Limited
my04 Impreza Sti
my06 Impreza Sti
my05 Impreza wrx
Aika ahtaalle oli clubit ajettu tuolla messuilla. Harmi ettei pahastapapasta ollut enempää taustatietoja tai projektikuvia, nyt se vähän hukkui massaan kiillotettuna Foresterina...SERE kirjoitti:Rupeehan tuo pikkuhiljaa näyttää autolta Lähetetty minun VIE-L09 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun TA-1053 laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
Jep. Aikasemmin kun ois tajunnu niin ois tehny videon pyörii siitä telkasta.Matway kirjoitti:Aika ahtaalle oli clubit ajettu tuolla messuilla. Harmi ettei pahastapapasta ollut enempää taustatietoja tai projektikuvia, nyt se vähän hukkui massaan kiillotettuna Foresterina...SERE kirjoitti:Rupeehan tuo pikkuhiljaa näyttää autolta Lähetetty minun VIE-L09 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun TA-1053 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun VIE-L09 laitteesta Tapatalkilla
AWDsome
SVX
SVX
Laitellaan omasta kulkineessa talvikuva. 
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla

Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
- Liitteet
-
- sti2.jpg (301.31 KiB) Katsottu 22453 kertaa
Impreza WRX STi MY04
Komia peliArt_Zi kirjoitti:
Jotku Momon vanteet. En tiä mallia. Edellinen omistaja ostanu km däckistä. Kesävanteina on ne subarun orkkikset ilman pöläreitä.pera kirjoitti:Komia peliArt_Zi kirjoitti:Minkä merkkiset vanteet on
Laitetaanpa tänne jäähyväiskuva. Subaru lähtee Etelä-Eurooppaan ja saa päälleen uuden värityksen uuden omistajan rallitallin mukaisesti.
Allekirjoittaneen uusi menopeli on vähän nopeampi kuin edellinen, mutta klubijäsenyyttä ja täällä keskustelua jatkan niin kauan, kun sivutoiminen ura faijan Foresterin huoltoasiantuntijana jatkuu. 11 vuotta on minulla ollut Subaru alla (2x Impreza) ja siinä ajassa tarttunutta tietämystä lienee ihan hyvä jakaa täällä eteenpäin, vaikka oma päivittäinen kulkupeli onkin jatkossa eri brändin leimalla.
Subarusta ei jäänyt mitään pahaa sanottavaa ja mielelläni olisin samalla merkillä jatkanut, mutta kun ei tuosta Hatchback-STi:stä voinut enää siirtyä eteenpäin. Muutaman vuoden uudempaan sedaniin olisi teoriassa voinut vaihtaa, mutta onhan se käytettävyydeltään huonompi, ja silti käytännössä ihan sama moottori ja kaikki. Kaiken lisäksi minulla oli tuossa vm. 2008 Imprezassa kone vm. 2012 eli erot uudempaan oli korimallissa.
Herrasmiesautoilija.
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Tämmönen farkku WRX täällä.
Jos tälläviikolla sais takasinkutsukampanjasta takasin. Nyt kohta kolmatta viikkoa odotellut yksiä p...keleen tukivarsia. Airbagin saivat kyllä vaihdettua heti samanapäivänä kun vein...

Jos tälläviikolla sais takasinkutsukampanjasta takasin. Nyt kohta kolmatta viikkoa odotellut yksiä p...keleen tukivarsia. Airbagin saivat kyllä vaihdettua heti samanapäivänä kun vein...

• Subaru Impreza WRX Wagon • 
Oma projekti kestänyt jo sen 14 vuotta…
Tässä jostain vuodelta 2010 paikkeilta Ja tässä suunnilleen 10v myöhemmin oliko 2020
Tässä jostain vuodelta 2010 paikkeilta Ja tässä suunnilleen 10v myöhemmin oliko 2020
-07 sti spec-d
-10 xt Fore
-targa pick-up
-sti Fore bgp
-10 xt Fore
-targa pick-up
-sti Fore bgp
Ajattelin aloittaa foorumilaisuuteni esittelemällä oman (ekan) Subaruni, eli tässä perustietoja ja muutama kuva:
SUBARU FORESTER 2,0D XS 6-lov.man. vm 2016
aj. 225 tkm - olen 3. omistaja. Ekalla omistajalla 2 vuotta ja n. 40 tkm, 2. omistajalla 4 vuotta ja n. 180 tkm. Aukoton huoltokirja 45 tkm huollosta asti huollettu Auto-Sorsalla, Riihimäellä.
SUBARU FORESTER 2,0D XS 6-lov.man. vm 2016
aj. 225 tkm - olen 3. omistaja. Ekalla omistajalla 2 vuotta ja n. 40 tkm, 2. omistajalla 4 vuotta ja n. 180 tkm. Aukoton huoltokirja 45 tkm huollosta asti huollettu Auto-Sorsalla, Riihimäellä.
Subaru Forester - ja pääset maastosta myös pois
Mökillä käymässä...
Lähetetty minun SM-G998B laitteesta Tapatalkilla

Lähetetty minun SM-G998B laitteesta Tapatalkilla
Impreza WRX STI Type-RA MY00