Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
-teme- kirjoitti:Ei kellään olis tuon kaksoismassa vauhtipyörän pulttien momenttia tiedossa?
meinasitko vaihtaa itse?
itse kysymykseen en osaa vastata ..
merkkiliike suositteli pulttien vaihtoa ja eräs nyrkkipaja ei halunnut ottaa työtä vastaan..
Mitähän erikoistyökaluja tohon kytkin remppaan tarvitsee?
Ainakaan bensakoneisissa ei mitään, enkä jaksa uskoo että sen kummemmin kiisselissäkää. Eipä noissa isomman luokan autoissakaa mitään erikoistyökaluja oo tarvinnu, ainoo mikä on hyvä olla, ni keskitystyökalu. Mutta se taitaa usein tulla paketissa mukana. Ilman sitäki onnistuu, joko silmällä kattoo keskelle, tai hylsy, jatko ja teippiä, vääntää niistä sopivan.
Itse se on köyhän vaihettava Eipä tuo pitäs sen kummosempi olla kun bensa subaruihinkaan. Erikoistyökaluja tarvii oikeestaan vaan vauhtipyörän pultteihin käypänen avain ja keskitystyökalu ja nämä jo tilasin kuten myös uudet pultit.
liikun näköjään harmaalla alueella vaikka köyhä olenkin en viittisi siltikään taloyhtiön parkkipailla puuhastella vaikka auton alle ”huolto” syistä asennetu kahen tuuman korotussetti:)
Fore33 kirjoitti:liikun näköjään harmaalla alueella vaikka köyhä olenkin en viittisi siltikään taloyhtiön parkkipailla puuhastella vaikka auton alle ”huolto” syistä asennetu kahen tuuman korotussetti:)
Joo ei tätä rojektia tunkin varassa ole tarkotus toteuttaa, ihan on nosturi käytössä