Foreester 2.5 xt -05 lakkaa puhaltamasta lämmintä kun kierrokset laskee tyhjäkännille. Heti kun lähtee liikkeelle toimii normaalisti ja koneen lämmöt on ok.
Mikähän vaivaa?
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Tyhjäkännillä ei puhalla lämmintä
Re: Tyhjäkännillä ei puhalla lämmintä
Ihan kun olis järjestelmä vajaa vedestä, kun lämppärin kennossa ei kunnolla vettä lämmitysteho laskee, kun vesipumppu taas painaa vettä kierroksilla kenno täyttyy?? En mä nyt ainakaan muuta heti keksi.
Ja sitten jos on vielä 2.5L XT niin ootko kattonnu minkä väristä paisarin neste on, onko esim mustaa rantua paisarissa tai neste tummaa? Noista kun menee noita pahveja...
Ja sitten jos on vielä 2.5L XT niin ootko kattonnu minkä väristä paisarin neste on, onko esim mustaa rantua paisarissa tai neste tummaa? Noista kun menee noita pahveja...
- WRX STi Type R MY99
- Legacy GT-B MY99
- Mazda RX7 FD LS1 MY94
Meinasin kans kysyä että onks nestettä koneessa.
Eipä näkyny mitään tummaa nesteessä, kävikin noi kansipahvit mielessä. Muovinen paisunta astia oli näköjään tyhjä. "Painekorkin" alla täynnä kaunista vihreetä nestettä. Laitoin vähän nestettä, aamul näkee tehosiko?
Termostaatti jos ei sulkeudu kunnolla, tekee samaa.
Ex:
Leone -85
Leone - 87?
Legacy 2.2 AT -89
Legacy stw 1.8 -90
Legacy sedan -98
Legacy -07 3.0R stw AT
Nykyinen bmw 535d xdrive -15
Leone -85
Leone - 87?
Legacy 2.2 AT -89
Legacy stw 1.8 -90
Legacy sedan -98
Legacy -07 3.0R stw AT
Nykyinen bmw 535d xdrive -15
No kyllä se nesteen vähyyttä oli, nyt tuntuu toimivan normaalisti. Vähän kyllä säikäytti et kansipahvit on menny kun niistä aina varoitellaan.... Joku sano et jos ei mene pistämään vettä{95e) tankkiin niin pahvitki kestää. En kyllä ole koskaan sitä litkuu tankkiin pistänytkään. Kiitoksia ohjeista jälleen kerran kaikille.
Talven ajokelejä odotellessa. Tomi
Talven ajokelejä odotellessa. Tomi