Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Legasy 2001
Legasy 2001
Moro, käykö Outback - 01:seen Legasy - 00 mallin konepelti? 
Re: Legasy 2001
Kaiken järjen mukaan pitäis käydä mitä nyt googletin tuommosen samankoppasen Outbackin kuvia ja vertaa omiin samanikäsiin Legacyihin..
Lisäksi tuolta sivustolla jos katsoo http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b12/" onclick="window.open(this.href);return false;
niin itse asiassa Outback löytyy sieltä 2,5 -litraisen wagonin alamallina ja antaa molemmille samat varaosanumerotkin peltiosaan ( miksi siellä on sitten kolme varaosanumeroa ja mitä eroa niillä on.. en tiijä, vuosimalli vaikuttaa kuitenkin.. lie jotain merkityksettömiä eroja luulen
)
Lisäksi tuolta sivustolla jos katsoo http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b12/" onclick="window.open(this.href);return false;
niin itse asiassa Outback löytyy sieltä 2,5 -litraisen wagonin alamallina ja antaa molemmille samat varaosanumerotkin peltiosaan ( miksi siellä on sitten kolme varaosanumeroa ja mitä eroa niillä on.. en tiijä, vuosimalli vaikuttaa kuitenkin.. lie jotain merkityksettömiä eroja luulen
Best things in life are sideways
Outback 2.5 AT 2007
Legacy GT-B E-Tune MY00 rev. C ( BH5C5CT )
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Outback 2.5 AT 2007
Legacy GT-B E-Tune MY00 rev. C ( BH5C5CT )
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Re: Legasy 2001
Ylin konepellin varaosanumero on pre-faceliftiin ja kaksi muuta faceliftiin. Eli Legacyissä rev A-C:hen menee tuo ylin varaosanumero ja Rev D:hen kaksi muuta. Ajovaloissa oli jotain pientä eroa versioiden välillä, joten pieni rako saattaa jäädä konepellin ja valojen väliin, jos laittaa "väärän" konepellin. Vm. 2000 Legacy on todennäköisesti Rev C.SixStars kirjoitti:Kaiken järjen mukaan pitäis käydä mitä nyt googletin tuommosen samankoppasen Outbackin kuvia ja vertaa omiin samanikäsiin Legacyihin..
niin itse asiassa Outback löytyy sieltä 2,5 -litraisen wagonin alamallina ja antaa molemmille samat varaosanumerotkin peltiosaan ( miksi siellä on sitten kolme varaosanumeroa ja mitä eroa niillä on.. en tiijä, vuosimalli vaikuttaa kuitenkin.. lie jotain merkityksettömiä eroja luulen)
Mikä versio ketjun aloittajalla on? Konehuoneesta löytyy tyyppikilpi, josta näkee version (olikohan se nyt Applied Model Code tjsp. eli BH9Cxxx, tuossa C-kirjain tarkoittaa versiota).
STI MY05, Ioniq Plug-In MY18 (ex: BH5 TT MY99, olympiavolkkari plus sekalaisia raatoja)
-------------------------------------------------------
Teen käännöstöitä EN --> FI, ota yhteyttä (YV)
-------------------------------------------------------
Teen käännöstöitä EN --> FI, ota yhteyttä (YV)