Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
savu
savu
Oma 2005 3.0R savuttaa vaaleaa savua täyskaasulla niin, että taustapeilistä näkee pienen pilven kertyvän farkun takalasin välittömään tuntumaan. Perusajossa (alle 50% kaasulla) en näe savutusta. Onkohan tuo normaalia terveelle koneelle vai pitäisikö huolestua?
Re: savu
Itse olen vähän ollut huomaavinani tuossa Outbackissa... tosin mielestäni alkoi ilmenemään vasta kun rupesin E85:lla ajamaan.
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Jos moottori, pakoputkisto ym käyntiläpöisenä, niin ei pitäis kyllä tulla mitään putkesta. Mutta tälläisinä syysaamuina kun avaa niin "vesihöyryä" tulee ihan tajuttomasti varsinkin isoilla koneilla. Tän pitäis kyllä hävitä kun kaikki paikat on kuumana.
- WRX STi Type R MY99
- Legacy GT-B MY99
- Mazda RX7 FD LS1 MY94
Kun ulkolämpötila lähestyy nollaa (ja sen alapuolella ) mulla jää melkoinen vesihöyrypilvi taakse aamuisin jos motarin rampilla siirtytään marssivauhtiin ripeäsi. Moottori on ollu käynnissä siihen mennessä reilut 5min, oliskohan jäähdytysnesteen lämpötila jotain 60 astetta. Iltapäivällä en ole havainut samaa. Auto majailee päivän lämpimässä autohallissa, joten moottori on lämpimämpi kuin aamulla.Tomcat kirjoitti:Jos moottori, pakoputkisto ym käyntiläpöisenä, niin ei pitäis kyllä tulla mitään putkesta. Mutta tälläisinä syysaamuina kun avaa niin "vesihöyryä" tulee ihan tajuttomasti varsinkin isoilla koneilla. Tän pitäis kyllä hävitä kun kaikki paikat on kuumana.
MY08 Justy
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S
...tu se mitään savua ole vaan vesihöyryä. Edellinen postaaja puhuu asiaa.mevr kirjoitti:Oma 2005 3.0R savuttaa vaaleaa savua täyskaasulla niin, että taustapeilistä näkee pienen pilven kertyvän farkun takalasin välittömään tuntumaan. Perusajossa (alle 50% kaasulla) en näe savutusta. Onkohan tuo normaalia terveelle koneelle vai pitäisikö huolestua?
-
ufo-driver
Mielenkiintoista, saattaisiko sitä vesihöyryä säilyä putkissa, vaikka paikat olisi jo lämmenneet ja tunti motaria takana? Joskus kun jää pussiin ja sitten räväkästi taas kiihdyttää matkavauhtiin, niin takalasissa näkee juuri tuon mevrin kuvaaman vaalean savun. - Normaalista poikkeavaa öljynkulutusta ei havaittavissa.
Forester e-Boxer MY 20
ex 3.0 R Outback MY05
ex 3.0 R Outback MY05
-
ufo-driver