On kyl - mä kattelin sitä kanssa tuolla Syvänen Motorsportsin pihassa, muovinen vetokoukku caravantarran kera ja feikki mehupillicromiputkenpää melkosia harhaanjohdattajia ton waparikonepellin lisäksiLohimies kirjoitti:Paha Pappa tänään Rantakarella. On se vaan petollisen näköinen!
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Olitko se sinä ?
Re: Olitko se sinä ?
Best things in life are sideways
Outback 2.5 AT 2007
Legacy GT-B E-Tune MY00 rev. C ( BH5C5CT )
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Outback 2.5 AT 2007
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Rovaniemi 13.07.2017
Hopeinen SH - sarjan Forester, etuovissa KISSAN kokoisilla kirjaimilla Symmetrical 4WD, karjapuskuri lisävaloilla. Näytti todella korkealta
Hopeinen SH - sarjan Forester, etuovissa KISSAN kokoisilla kirjaimilla Symmetrical 4WD, karjapuskuri lisävaloilla. Näytti todella korkealta
Vielä kun sais kunnolla hanaa lisääSixStars kirjoitti:On kyl - mä kattelin sitä kanssa tuolla Syvänen Motorsportsin pihassa, muovinen vetokoukku caravantarran kera ja feikki mehupillicromiputkenpää melkosia harhaanjohdattajia ton waparikonepellin lisäksiLohimies kirjoitti:Paha Pappa tänään Rantakarella. On se vaan petollisen näköinen!
- WRX STi Type R MY99
- Legacy GT-B MY99
- Mazda RX7 FD LS1 MY94
Vaalimaan tietyömaalla tuli komea sininen blobeye STI Imppu vastaan rampissa. Olin valkoisella SH Forella liikenteessä. Lapa taisi nousta pystyyn Impussakin!
Kukas se olikaan kolmen Legacyn letkassa se viimeinen ( ja ohituksen jälkeen ensimmäinen ) tänään 15.7. tuolla Uusikylä-Lahti välillä ( musta B4 gen 3 Legacy siis ) - oman perheen ja mun vanhempien kanssa käytiin Artjärvi-päivillä josta oltiin tulossa molempien autojen voimin siis - lapanen nousi sinisen GT-B:n kohdalla - vaimo ei vihreen vaparin ratissa huomannut mahdollisia morjesteluita
( niin ja siellä Artjärvi peltoparkissa oli myös "rally blue" hawkeye pikkusiivellä parkissa.. lupilaisia tämäkin kenties
)
( niin ja siellä Artjärvi peltoparkissa oli myös "rally blue" hawkeye pikkusiivellä parkissa.. lupilaisia tämäkin kenties
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Vaihtakaa joku Audi 3. Gen twin turboon, ikävä twinin erikoisuuksia...
STI MY05, Ioniq Plug-In MY18 (ex: BH5 TT MY99, olympiavolkkari plus sekalaisia raatoja)
-------------------------------------------------------
Teen käännöstöitä EN --> FI, ota yhteyttä (YV)
-------------------------------------------------------
Teen käännöstöitä EN --> FI, ota yhteyttä (YV)
JayL kirjoitti:Vaihtakaa joku Audi 3. Gen twin turboon, ikävä twinin erikoisuuksia...
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Ketä mä morottelin tänään kehä kolmosella joskus klo 17 aikoihin? Mulla punainen pullukka sti, sinulla harmaa new age sti.
Hieman aiemmin bongasin Jumbon huudeilla taustapeilissä sinisen turbofarkku-Legacyn, mutta taaksepäin oli vaikea morotella.
Hieman aiemmin bongasin Jumbon huudeilla taustapeilissä sinisen turbofarkku-Legacyn, mutta taaksepäin oli vaikea morotella.
Herrasmiesautoilija.
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Impreza WRX STi my10
exät: my06 Forester XT, my08 Impreza WRX STi, my09 Forester TD, my05 Impreza WRX
Qulle bongattu Salon Honkkarin pihalla, ukko tosin ei mua huomannu!!! No ehkä hantin penkillä ei silmät oo sillai auki!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Jaa no en kyl huomannu. Just lähössä zoolandiaan muksujen kanssa, nautin kun ei tartte aina ite ajaa 
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Melkein kompastuin Pelekoseen? Kittilän K-marketissa. Se poikittain keskellä pihaa sun auton kyljessä oleva OB oli mun. Ja se partanaama joka sua poikas kanssa tuijotti hölömänä olin sitten minä... Olis varmaan pitäny vähän yrittääj otain mainita. Oli vaan taas hieman hittaallla. Pittää seuraavalla kerralla pysähtyä raataamaan.
Pyörä joka ei vedä Se JARRUTTAA! 4X4
Etuveto? Joku veikkauksen uus peli vai?!?
Tehokkuus on pitkälle kehitettyä laiskuutta!
Failure is always an option -Mythbusters-
When in doubt, add something heavy. -Mythbusters old motto-
Etuveto? Joku veikkauksen uus peli vai?!?
Tehokkuus on pitkälle kehitettyä laiskuutta!
Failure is always an option -Mythbusters-
When in doubt, add something heavy. -Mythbusters old motto-
Kuka ajoi tänään (1.8) Imprezalla Äänekoski-Konnevesi väliä noin klo15 ja jatkoi matkaa kohti Rautalampia. Imppu oli ihan STI, tupla spoikat takana ja sinisit kuraläpät.
Mäntsäläänkö rantautunu lehmä forresteri? Ihan kun muutamana päivänä oisin vilaukselta nähny vai onko joku tehny lehmä replikan? 
Lehmä forester bongattu tänää Lahdessa launeella.
Yritin morjestaa audin ratista.
Yritin morjestaa audin ratista.
-02 STI Impreza "Prodrive ötökkä"
Olikos foorumilaisia kun tuli tänään haukilahdentiellä peräkanaa vastaan 2. Koppasella gtb legacylla sekä 3. Koppasella ob:lla? Ite olin Joutsenoon päin menossa valkoisella rsk legacylla. Lapa ei ainakaan näyttäny nousevan jos en sit aivan väärin nähny 
'91 300ZX Z32 TT
'94 WRX
Ex: MY99 B4 RSK
'94 WRX
Ex: MY99 B4 RSK
Qullen kanssa moroteltu Teijon tiellä!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Joo! Kerranki huomasin 
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Sininen BRZ tuli lahden kariston sillal vastaa tänää n. klo 16:30. Klubilaisia?
-02 STI Impreza "Prodrive ötökkä"
Paha pappa spotted hyrylässä
Hienosti lähti valoista 
JDM Forester STi MY04
ex: JDM Impreza WRX STi 555 MY95
ex: JDM Impreza WRX STi 555 MY95
ihme321 kirjoitti:Paha pappa spotted hyrylässäHienosti lähti valoista
- WRX STi Type R MY99
- Legacy GT-B MY99
- Mazda RX7 FD LS1 MY94
Olik Qulle rautaa pumppaamalla, ku OB näkys Salee vastapäätä olevan parkis n. 18 aikoihin?!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
En ollu, tääl salossa o toinen ihan samannäköinen OB, varmaan sen näit.
...aika heikosti on salille kerenny täs viimeaikoina, syytä olis kyl mennä
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
OkQulle kirjoitti:En ollu, tääl salossa o toinen ihan samannäköinen OB, varmaan sen näit.
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Kenen sininen type ra imppu Lahessa Renkomäen autohuollon pihalla tänään?
STi GC8 (Käyttis)
Nissan Skyline R32 Gts-t (financial mistake)
Olikos klubilainen joka seisoi tänään helmiäisvalkoisella "posti" Legalla Salon kadun ja 110 valoissa, kun koukkasin Inkereentieltä 110:lle Perniön suuntaan n 17 korvilla?
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Tänään moroteltu ilmeisesti Wolfheart Salon keskustassa ja Qulle Inkereentiellä koiralenkin yhteydessä!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Joo hetki kesti tajuta et kukas siinä rekkujen kans menee... olin viinanhakureissulla = tupurista E85:sta 
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Hopia/harmaa turbo (skooppi ainski) farkku Leone lahden renkomäessä kohti keskustaa juuri äsken. Klubilaisia?
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Eilen sunnuntain aamupäivällä n. klo 10:14 tuli vastaan lähellä paikkaa Syvänen Motorsport vastaan viininpunainen JDM Fore - semmoinen 2003-2005 mallin näkönen about?? . Sivusilmällä vasta hoksasin ja morotus jäi suorittamatta kun piti lukea tietä poikkeuksellisen tarkasti rammalla tummanvihreellä vapari-gen3-Legacylla vastaantullessa - joten moro vaan, kuka lie 
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Aromäellähän tais vielä olla se jdm xt, sielläpäin kun asuu.SixStars kirjoitti:Eilen sunnuntain aamupäivällä n. klo 10:14 tuli vastaan lähellä paikkaa Syvänen Motorsport vastaan viininpunainen JDM Fore - semmoinen 2003-2005 mallin näkönen about?? . Sivusilmällä vasta hoksasin ja morotus jäi suorittamatta kun piti lukea tietä poikkeuksellisen tarkasti rammalla tummanvihreellä vapari-gen3-Legacylla vastaantullessa - joten moro vaan, kuka lie
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Nyt oon jäsen uuni tuore.Salmari kirjoitti:Hopia/harmaa turbo (skooppi ainski) farkku Leone lahden renkomäessä kohti keskustaa juuri äsken. Klubilaisia?
Oikein! Komia subbe ainakin! Lienet jostain lahden kupeesta? Jos näin, niin nyt sunnuntaina Kivimaan abc:lle klo 17 kaffettelee.Akimi kirjoitti:Nyt oon jäsen uuni tuore.Salmari kirjoitti:Hopia/harmaa turbo (skooppi ainski) farkku Leone lahden renkomäessä kohti keskustaa juuri äsken. Klubilaisia?
^ tämä
Eipä taida hirveesti olla Leoneita ollu rivissä muistaakseni..
tää XT vuonna 2015 oli varmaan lähimpänä ( eikös se ole aika lähisukua Leonelle, emmätiijä, nää mallit puuttuu mun pään datapankista
)
20150503_180107 by Jarski75, on Flickr
tää XT vuonna 2015 oli varmaan lähimpänä ( eikös se ole aika lähisukua Leonelle, emmätiijä, nää mallit puuttuu mun pään datapankista
20150503_180107 by Jarski75, on FlickrBest things in life are sideways
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Ui ui, miun vanha XT. Leonehan tuo, erinäköisessä korissa vain.
Pitäis oikein selvitellä missä kuosissa nykyään. Ostaja lupaili ehostaa sen entiseen loistoonsa.
Oma XT on maannu kyljellään vuosia, eikä ole edennyt yhtään.
ps. joko parkkipaikkahevosrauta on asennettu?
Pitäis oikein selvitellä missä kuosissa nykyään. Ostaja lupaili ehostaa sen entiseen loistoonsa.
Oma XT on maannu kyljellään vuosia, eikä ole edennyt yhtään.
ps. joko parkkipaikkahevosrauta on asennettu?
Vuokrataan EJ20 stressilevyt
Leone Turbo AWD -88, Legacy 200 -92 *RIP*
Ex: SVX -92, XT -86, Leone 1.8 3AT 4WD -87, Impreza Turbo 2000 -97, Leone 1.8 4WD -86, SVX mt -92, XT -86, Forester -98, SVX -93, Outback 2.5 -00, Leone RX -87, Outback 2.5 -98
Leone Turbo AWD -88, Legacy 200 -92 *RIP*
Ex: SVX -92, XT -86, Leone 1.8 3AT 4WD -87, Impreza Turbo 2000 -97, Leone 1.8 4WD -86, SVX mt -92, XT -86, Forester -98, SVX -93, Outback 2.5 -00, Leone RX -87, Outback 2.5 -98
Jaa niin tää vai - no se oli jopa mulle niin helppo homma että hetikohta paikkansa löysi - ja 2016 kun alkoi lapsettaa ( vai teinittääTJani kirjoitti:ps. joko parkkipaikkahevosrauta on asennettu?
FB_IMG_1461255697322 by Jarski75, on FlickrBest things in life are sideways
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Ei taija tänä viikonloppuna joutaa. Ens kerralla sitte.!Salmari kirjoitti:Oikein! Komia subbe ainakin! Lienet jostain lahden kupeesta? Jos näin, niin nyt sunnuntaina Kivimaan abc:lle klo 17 kaffettelee.Akimi kirjoitti:Nyt oon jäsen uuni tuore.Salmari kirjoitti:Hopia/harmaa turbo (skooppi ainski) farkku Leone lahden renkomäessä kohti keskustaa juuri äsken. Klubilaisia?
Mä taisin tän bongata 16.11. n. klo 11:21 Valon valoissa (Akimi kirjoitti:Ei taija tänä viikonloppuna joutaa. Ens kerralla sitte.!
- sivusilmällä vilkaisin ensin vasemmalle nopeesti siinä itse suoraan Uponsillan suuntaan valoissa seistessä... ja sitten uudestaan.. oli siinä skooppi.. prkl TURBOSUBARU
( mulla oli se t.sininen farkku Legacy jos sen kahen sentin rapakerroksen alta ny ees väriä yhtään näky..
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Mäkin oon tän leonen bongannu lahenkadun ja panimokadun kulmas parkissa joskus pari vk sitten
Vedin oman legan eteen parkkiin mut lähin sieltä aikasemmin
STi GC8 (Käyttis)
Kuopiossa rytissy. Eikä edes lunta maassa. Tunnustaako joku?
http://www.savonsanomat.fi/savo/Nokkako ... apaniemell" onclick="window.open(this.href);return false;ä-liikenne-ruuhkautui/1072142
Lähetetty minun SM-G390F laitteesta Tapatalkilla
http://www.savonsanomat.fi/savo/Nokkako ... apaniemell" onclick="window.open(this.href);return false;ä-liikenne-ruuhkautui/1072142
Regashí 1.8/2.0 -91
Regashí 2.2 -90
Impreza wrx jdm -95(?)
Justy 1.2 -89 (vaimokkeen)
Fozzie cross sports 2.0 -03(vaimokkeen)
Regashí 2.2 -90
Impreza wrx jdm -95(?)
^tuo linkki vähän rikki, tämä toimi http://www.savonsanomat.fi/savo/Nokkako ... 2#cxrecs_s" onclick="window.open(this.href);return false;
( nokkakolari tuntuis vähän vahvalta sanalta ku Impun keula näyttää enimmäkseen ehjältä ihan nurkkaa lukuunottamatta ,vai onko sitten vastapuolen auto ollu ihan paperia
)
( nokkakolari tuntuis vähän vahvalta sanalta ku Impun keula näyttää enimmäkseen ehjältä ihan nurkkaa lukuunottamatta ,vai onko sitten vastapuolen auto ollu ihan paperia
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Syykin linkin rikkonaisuuteen löytyy viestin lopusta. Mutta liekö ollu tuo suparu joka ilmeisesti ajanut punaisia päin?
Kaikki ei ole yhtä kovia jätkiä kuin espoolaisjuristi, eikä kaikkien subaruissa ole välttämättä 'erikoisominaisuuksia'.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu ... aisjuristi" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaikki ei ole yhtä kovia jätkiä kuin espoolaisjuristi, eikä kaikkien subaruissa ole välttämättä 'erikoisominaisuuksia'.
http://www.moottoripyora.org/keskustelu ... aisjuristi" onclick="window.open(this.href);return false;
Regashí 1.8/2.0 -91
Regashí 2.2 -90
Impreza wrx jdm -95(?)
Regashí 2.2 -90
Impreza wrx jdm -95(?)
"miehellä oli kokemusta kilpa-autoilusta ja että alla olleessa Subarussa oli "erikoisominaisuuksia".
Yksi auton ominaisuuksista oli se, että sen ajoneuvovero oli maksamatta"
.. ja sitten vielä "ette ole poliiseja vaan jotain pellejä" ja karkuun - viddu on ollu pokkaa kyl
Yksi auton ominaisuuksista oli se, että sen ajoneuvovero oli maksamatta"
.. ja sitten vielä "ette ole poliiseja vaan jotain pellejä" ja karkuun - viddu on ollu pokkaa kyl
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
-
Jonessiivi
Jep, mun vehje se on ja JayL:n eksä. Aiva ihana auto.JayL kirjoitti:Mun eksäjubo kirjoitti:Ylöjärvellä jo muutamaan otteeseen nähnyt valkosen gt-b legacyn kultasilla sti-vanteilla.
Tänään viimeksi parkkeerasit galantin viereen Julkujärvellä.
Mahtaako löytyä omistajaa täältä?
Kuka antoi happea harmaalle Impulle Salossa Kespan valoista Cittarin suuntaan tänään noin 17 korvilla?!?
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Olikos joku klubilainen Tenholan ja Perniön välillä sauhu/tyhjennys tauolla kultaisilla vanteilla maustetun valkoisen Impun kanssa!!!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Kuka mahtoi tänään tulla sinisen "posti" Legan kanssa vastaan Prisman liikennevaloissa Halikossa vähän 15:30 jälkeen?
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Onhan kiven alla turbo leonen osat. Viiminen oljenkorsi LAAKKONEN selvittää saako nekään enää mistään takajarru levyjä mokomaan kinnerii.!?
Ei ollu laakkosellakaan!!
#$&€¥ Ehkä japanista tilaamalla 119e kpl. Eli jos joltain löytyy hyllyn nurkasta pölyttymästä ni saa ilmotella.
Qulle oli Kaisan baarin valoissa niin keskittynyt luuriin, ettei huomannut vaikka vieressä torveakin soitin!

Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Ai katos vaan... juu näin pääsi käymään.KK9 kirjoitti:Qulle oli Kaisan baarin valoissa niin keskittynyt luuriin, ettei huomannut vaikka vieressä torveakin soitin!
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93