Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Legacy ja outback alustan erot
Legacy ja outback alustan erot
Onko outbackin korotus tehty pelkästään iskareiden jousilautasten sijoituksella vai onko siellä jotain tehty ihan eri tavalla? Kävi nimittäin niin että saksalainen autodoc myi lekaan taakse ilmeisesti outbackin iskarit, useamman sentin nousi perä.
En jaksa alkaa vääntämään noiden osien palautuskuvioiden kanssa kun nuo kerran käy tuohon niin mietin että jos keulaakin nostaisi kun sinnekin iskarin vaihto on tulollaan...
En jaksa alkaa vääntämään noiden osien palautuskuvioiden kanssa kun nuo kerran käy tuohon niin mietin että jos keulaakin nostaisi kun sinnekin iskarin vaihto on tulollaan...
Re: Legacy ja outback alustan erot
IV korissa (03-09) oli muistaakseni korotus toteutettu iskareilla ja jousilla! Uudemmassa korimallissa taisi sitten ollakin jo muitakin eroja!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Ja Outbackissa takajousien tasonsäätö, paitsi > -15
Pyörä joka ei vedä Se JARRUTTAA! 4X4
Etuveto? Joku veikkauksen uus peli vai?!?
Tehokkuus on pitkälle kehitettyä laiskuutta!
Failure is always an option -Mythbusters-
When in doubt, add something heavy. -Mythbusters old motto-
Joo, neloskoppanenhan mulla on. Eli outsbäkin etutolpat tilaukseen kunhan saa aikaan...KK9 kirjoitti:IV korissa (03-09) oli muistaakseni korotus toteutettu iskareilla ja jousilla! Uudemmassa korimallissa taisi sitten ollakin jo muitakin eroja!
Kuinkahan menee katsastuksesta läpi Legacy Outbacin osilla? H&R korotusjouset nostaa 30mm toimivat vakio iskareilla. Mukaan tulee TUV paprut, joten menee katsastus heittämällä. Tästä Legan korotuksesta löytyy juttua sivuilta.
Tämmöisiä settejä taisi useampikin asentaa Legacyyn. http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-Hoher ... SwYHxWH8j0" onclick="window.open(this.href);return false;
Outback 2,5 BS -15
Ex Outback BP -04
Ex Outback BP -04
Voisi hyvinkin mennä. Vm 2015 vanhempi Outbackhan on rekisteriotteessa Legacy. Nyt en justiinsa ulkomuistista uskalla sanoa, onko Outbackilla ja farkku-Legacylla jopa sama tyyppi- ja varianttitunnus. Villinä arvauksena heitän, että on sama tyyppi (BP), mutta eri variantti (numero siellä perässä). Riippuu siis siitä, millaiset koodit jousien hyväksyntälappuun on keksitty merkitä. Sedanin kanssa katsastus voi jännittää vähän enemmän, koska sen rekisteriotteessa on jo "tyyppi"-kentässä eri kirjaimet kuin Outbackilla. Tosin hyvällä tuurilla ne samat kirjaimet löytyvät jousienkin dokareista.Petter kirjoitti:Kuinkahan menee katsastuksesta läpi Legacy Outbacin osilla?
Kyllä se -15 on rekisteriotteen mukaan vieläkin Legacy...
Ja mulla oli neloskoppasessa legassa noi H&R +30mm jouset. Se oli niillä pirun paljon parempi ko orkkiksilla. TUV paprut tuli jousien mukana, mutta taisin unohtaa kertoo katsurille, että ne on hieman pitemmät...
Ja mulla oli neloskoppasessa legassa noi H&R +30mm jouset. Se oli niillä pirun paljon parempi ko orkkiksilla. TUV paprut tuli jousien mukana, mutta taisin unohtaa kertoo katsurille, että ne on hieman pitemmät...
Pyörä joka ei vedä Se JARRUTTAA! 4X4
Minä oon vaan laittanut legacyyn myytyjä varaosia paikalleen, minkäs minä sille että puusilmä saksalainen myy mulle vääriä osiaPetter kirjoitti:Kuinkahan menee katsastuksesta läpi Legacy Outbacin osilla? H&R korotusjouset nostaa 30mm toimivat vakio iskareilla. Mukaan tulee TUV paprut, joten menee katsastus heittämällä. Tästä Legan korotuksesta löytyy juttua sivuilta.
Ei vaan, en aio poiskaan ottaa, katsotaan mitä sanoo kun pitää noiden takatolppien kanssa parin viikon sisään leimalla käydä...
Pistää isompaa pyörää niin menee kyllä! 
Impreza GC8-99 (370/500)
Outback 2.5-07 man (käyttis)
Forester 2.5-06 XT aut
Forester 2.0R-06 aut
Forester 2.0xs-12 aut (vaimon)
Kadett GSI-87 cabrio
Outback 2.5-07 man (käyttis)
Forester 2.5-06 XT aut
Forester 2.0R-06 aut
Forester 2.0xs-12 aut (vaimon)
Kadett GSI-87 cabrio
Ajattelin itsekin korottaa noilla +35 H&R jousilla ja orkkis iskareilla... Mites muuten mm. Vetarit ja muut kestää korotusta? Taitaa olla helppo saada leimalle.. Tää lega on 2.0i joten kulutus pyörii matka 6.6 yhdistetty 7.2 ja kaupunki 8 halpaa kuin saippua !!
Tänään tuli leimattua, eipä noista mitään puhetta ollut... Tosin jarrupaloista valitti, ihme kun on kuitenkin vielä melkein pari milliä pintaa 
Kuinkas sitten toisinpäin.
Meneekö outbackkiin esimerkiksi saman korinmallin legacy GT-B:n alusta, jolla sitä saisi vähän siedettävämmälle korkeudelle?
Meneekö outbackkiin esimerkiksi saman korinmallin legacy GT-B:n alusta, jolla sitä saisi vähän siedettävämmälle korkeudelle?
Etupäässä tolpan yläpää pitää vaihtaa gt-b malliseen jos ei täydellisenä tolppana tule, vakiomallin iskarilla ei edes sitä. Ainakin jos se keulan iskari on upside-down kuten olen ymmärtänyt.
Mulla ois tarjolla yhdet 4gen gt spec b legan bilsteinit jousineen ja yläpäineen
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.