Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Tekstiili/nahkapenkki OB/Legacy 03-09?

Yleistä keskustelua Subarujen tekniikasta
roipis

Tekstiili/nahkapenkki OB/Legacy 03-09?

Viesti Kirjoittaja roipis »

Onko noitten autojen kuljettajan penkeissä eroja koon/muotoilun/säätöjen puolesta? Nahkaverhoilun kanssa lienee usein sähkösäätöinen penkki muttei tuo mulle niin tärkeää, jos säädöt ja mitoitus muuten samat. Olennaista olis kuulla onko jompikumpi selvästi parempi isoperseiselle köppäukolle;)
Nykyinen harrastus- ja tila-auto, ikiliikkuja: 2.4D -97, 300+tkm ja loput Afrikassa
Nuorisoauto: Impreza 2.0R 4EAT STW MY06
+pari muuta bensa-autoa "huollettavina"
Köppäukon ex-lelu: H6 E-5AT VTD murtomaafarmari MY07
out

Re: Tekstiili/nahkapenkki OB/Legacy 03-09?

Viesti Kirjoittaja out »

Ainakin -08 sähkösäätöinen kangaspenkki on isoperseiselle tosi huono. Ei mahdu ahteri hakeen kunnon asentoo.
KK9
Jäsen

Viesti Kirjoittaja KK9 »

Itse tykkäsin -08 OB:n sähkösäätöisestä kangas päälysteisestä penkistä! Säädettävyys näin reilu 185 senttiselle pitkäjalkaiselle ja vajaa 90 kiloiselle miehelle oli todellakin riittävä! Ei pitkälläkään matkalla paikat puutunu normaalia enempää! Mutkaisella pätkällä ei tarvinnut kroppaa jännittää pysyäkseen jakkaralla!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
roipis

Viesti Kirjoittaja roipis »

Kiitokset kommenteista. Autoliikkeen pihassa oli myös samanikäinen nahkaverhoiltu kappale, jossa samat jakkarat vaikuttivat olevan nahalla verhoillut eli eiv ät paljon parane. Saas kattooo kui äijän käy :(
Nykyinen harrastus- ja tila-auto, ikiliikkuja: 2.4D -97, 300+tkm ja loput Afrikassa
Nuorisoauto: Impreza 2.0R 4EAT STW MY06
+pari muuta bensa-autoa "huollettavina"
Köppäukon ex-lelu: H6 E-5AT VTD murtomaafarmari MY07
Jappi

Viesti Kirjoittaja Jappi »

KK9 kirjoitti:Itse tykkäsin -08 OB:n sähkösäätöisestä kangas päälysteisestä penkistä! Säädettävyys näin reilu 185 senttiselle pitkäjalkaiselle ja vajaa 90 kiloiselle miehelle oli todellakin riittävä! Ei pitkälläkään matkalla paikat puutunu normaalia enempää! Mutkaisella pätkällä ei tarvinnut kroppaa jännittää pysyäkseen jakkaralla!
Onko se OB:n jakkarankin selkänoja sellainen retkula että jos nojaat päätä taakse niin selässä tuntuu niskatuen kiinnikkeet? Vai onko tuo minun penkki lauennut siltä(kin) osin...

Mulle +180/+100kg tuo penkki ei sovi mutta mä ajankin vain alle kymppitonnin vuodessa tuolla niin sen kanssa pärjää.
KK9
Jäsen

Viesti Kirjoittaja KK9 »

Jappi kirjoitti:
KK9 kirjoitti:Itse tykkäsin -08 OB:n sähkösäätöisestä kangas päälysteisestä penkistä! Säädettävyys näin reilu 185 senttiselle pitkäjalkaiselle ja vajaa 90 kiloiselle miehelle oli todellakin riittävä! Ei pitkälläkään matkalla paikat puutunu normaalia enempää! Mutkaisella pätkällä ei tarvinnut kroppaa jännittää pysyäkseen jakkaralla!
Onko se OB:n jakkarankin selkänoja sellainen retkula että jos nojaat päätä taakse niin selässä tuntuu niskatuen kiinnikkeet? Vai onko tuo minun penkki lauennut siltä(kin) osin...

Mulle +180/+100kg tuo penkki ei sovi mutta mä ajankin vain alle kymppitonnin vuodessa tuolla niin sen kanssa pärjää.
Mulla oli hyvinkin tukeva, kuten tuossa nykyisessä -10 Legassakin! Itse ajelen reilu 15t vuodessa ja selkä välillä krenaa niin siksi arvostan noita hyvin tukevia penkkejä!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Vastaa Viestiin