Moikka, mulla ois tarkotus tänä vuonna mennä ajamaan time attackia ja tarvis vähän neuvoa kokeneemmilta.
1. Eli kannattaisko tohon vaihtaa öljypohja isompaan, imuputki parempaan ja asentaa loiskelevyt että ei kävis haaveria kovissa mutkissa? Tulevien päivitysten johosta autoon pitoja tulee paljon normaalia enemmän niin eikö olisi aiheellista?
2. Mites tuo bensa puoli? Kaveri sano että melkeen voisi sähkösen kaasuläpänkin? laittaa kun se saa ohjelmoitua jotenkin että jos menee mutkissa laihalle niin ottaa tehot veke. Ymmärsin oikeen? Mistä tälläsiä saa?
3. Mietin kanssa että kannattaisiko ilmanotto turbolle koteloida? Jos kannattaa niin miten ootte toteuttanu? Kuvia?
4. Miten hyvin nuo sti:n kultaset brombot kestää tota rata-ajelua fedoron 2500 paloilla? Kannattaisiko laittaa jäähdytykset keulasta?
5. Mulla on viellä vakio puslat autossa, mutta oisin kaverilta saamassa halvalla koko setin strongflex puslia. Kokemuksia näistä radalla tai muutenkin?
6. Onko jotain muuta mitä mun kannattais ottaa huomioon?
Autona mulla on subaru impreza sti 2001 bugeye
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Kysymyksiä Sti rata-ajosta
Re: Kysymyksiä Sti rata-ajosta
- loiskelevy varmaan hyvä idea
- miksi menisi mutkissa laihalle? Meinaatkos et haukkaa ilmaa tankista? Jos edellä mainittu niin sitte varmaan ulkoinen pumppu johki pienempään säiliöön takaluukkuun ja auton omaa pumppua käyttää siirtopumppuna.
- itsehän olen vanhassa lekassa siirtänyt kartiofilsun lokasuojaan ottamaan raitista ilmaa, ei siitä ainakaan haittaa ole
- jos osaa ajaa, kaipa nuo jarrut on OK
- ovatkos punaisia vai keltaisa puslia? Mull vasta tulossa keltaset (siis ne jäykemmät). Pitäis olla hyvät radalla
- miksi menisi mutkissa laihalle? Meinaatkos et haukkaa ilmaa tankista? Jos edellä mainittu niin sitte varmaan ulkoinen pumppu johki pienempään säiliöön takaluukkuun ja auton omaa pumppua käyttää siirtopumppuna.
- itsehän olen vanhassa lekassa siirtänyt kartiofilsun lokasuojaan ottamaan raitista ilmaa, ei siitä ainakaan haittaa ole
- jos osaa ajaa, kaipa nuo jarrut on OK
- ovatkos punaisia vai keltaisa puslia? Mull vasta tulossa keltaset (siis ne jäykemmät). Pitäis olla hyvät radalla
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Haukkaa jo kaartavassa moottoritierampissa kiihdyttäessä ilmaa tankista jos on alle puoli tankkia menovettä, Walbro 255lph. Keruusäiliö tehtävä ainakin täällä. Taitanee olla aika yleinen ongelma näissä?
Kysymyksiisi on vaikea myös vastata kun arviolta jos on bugeye sti niin kyseessä ej207 V7 moottori? Mikä on tehotavoite, millä ahtimella, ym..?
Kysymyksiisi on vaikea myös vastata kun arviolta jos on bugeye sti niin kyseessä ej207 V7 moottori? Mikä on tehotavoite, millä ahtimella, ym..?
Impreza WRX Bugeye ej207, MoccaDynamite Kawasaki
Mikä ahdin ja suuttimet?Mikou1993 kirjoitti: Joo on ej207 moottori käytössä on just tolla walbron 255lph pumpulla. Hevosia on 400 tällähetkellä ja ois tarkotus säädättää etanolille. Tarkotus nyt ei oo tehoja lisäillä vaan tehä tosta härpääkkestä luotettavampi.
http://goo.gl/J2TDzw" onclick="window.open(this.href);return false;
Siitä vain ihmettelemään millainen setuppi on omaan mieleen. Itse yritän änkeä jotenkin konehuoneen puolelle kun käyttöauto kyseessä.. Joutunee varmaan vähän soveltamaan.
http://tinyurl.com/jb4e2t8" onclick="window.open(this.href);return false;
Nuo kiinan kitit on toimiviksi todettu, mutta joskus on AN-liittimiä ja joskus.. AN-liittimiä. Välillä joutunut hakemaan uudet, koska olleet vähän arvelluttavat.
http://tinyurl.com/zl7w2ep" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja jarruja varten joutunet ostamaan sylinterille tuen.
Impreza WRX Bugeye ej207, MoccaDynamite Kawasaki