Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Kyllä minä ainakin uskallan luottaa INAan (saksalainen) ja SNR (TNT japanilais-ranskalainen). Ruvillen tuotteista ei omaa kokemusta. Tuolta kiristimiä kohtuu hintaa http://www.nimark.fi/cars/SUBARU/SUBAR_ ... 435-10541/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hihna muuten vaihdetaan nykyään 150tkm huollossa ihan vaan vinkkinä. Viime kesänä huollossa kysyin hihnan vaihtoväliä ja silloin sanoivat että ei vaihdeta muuta kun tarkastetaan.
Mulle vaihdettiin remmi+ kiristin + ohjainrulla kytkinremontin yhteydessä 208 tkm. Oli sen verran ylimääräistä värinää jo, että oli ottanut välillä kiinni koneen runkoonkin jäljistä päätellen. Merkistä en ole varma, mutta 3 vuoden takuun on osalla.
Hihna muuten vaihdetaan nykyään 150tkm huollossa ihan vaan vinkkinä. Viime kesänä huollossa kysyin hihnan vaihtoväliä ja silloin sanoivat että ei vaihdeta muuta kun tarkastetaan.
Hyvä jos auttoi mutta mielestäni korjasit väärää kohtaa. Jousen tehtävä on vain painaa kiristintä mutta tuossa se alkaa tukea kiristintä sivusuunnassa. Kiristinrungon väpätys tulee siitä keskipultin laakeroinnin kulumisesta, sinne pitäisi ne uudet laakerit tehdä. Minulla oli 260tkm ajetussa jo silminnähden kulunut pinta pois siitä putkitapista.
Hyvä jos auttoi mutta mielestäni korjasit väärää kohtaa. Jousen tehtävä on vain painaa kiristintä mutta tuossa se alkaa tukea kiristintä sivusuunnassa. Kiristinrungon väpätys tulee siitä keskipultin laakeroinnin kulumisesta, sinne pitäisi ne uudet laakerit tehdä. Minulla oli 260tkm ajetussa jo silminnähden kulunut pinta pois siitä putkitapista.
Siis tein pusla molempiin päihin kiristintä tottakai. Tuo pää missä kuvassa näkyy tuo uusi pusla ei juurikaan ollut kulunut, mutta juurikin tuo yläpäässä oleva pusla oli ihan reilusti väljä. Tiedä sitten puhutaanko samasta paikasta mutta ainakin noilla omilla kilometreillä ei missään muualla vielä väljää ollut.