Osaakos joku guru kertoa, saakos ajonestoa jotenkin koodattua pois ecusta? Olisi tarkoitus vaihtaa ecu, kun tuo oma on Ecutekillä lukittu. "uudessa" ecussa ei tule mukana ajonesto boksia vaan pelkkä ecu ja se vaihto ei taida onnistua niin että räimii "uuden" vanhan tilalle ja laittaa piuhat kiinni? Ilmeisesti jotenkin pitäisi naittaa se boksi, avain ja ecu? Onnistuukos tuo jotenkin kotikonstein, vai onko helpompi vaan poistaa ajonesto?
//Pete
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Ecun vaihto.
Ecun vaihto.
Subaru Impreza Sti 2012
EX: Subaru Impreza Wrx -01 (Bugeye)
Re: Ecun vaihto.
sen ecutek lukituksen saa pois, mm mun kautta onnistuu PK seudulla.
http://www.absoluteperformance.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.absoluteperformance.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää
Ai, mä ymmärsin kun sun kanssa juttelin että sitä ei saa pois mutta sä pääset kyllä siihen?
Subaru Impreza Sti 2012
- scoobytune
- Jäsen
Jos tarvetta niin minä voin poistaa Ecutek lukituksen kokonaan. Onnistuu myös säädöt Ecutek lukittuihin jos haluaa pitää lukittuna
Subaru moottorinohjauksen ohjelmoinnit
Hitachi Denso toisioilmajärjestelmän ohjelmallinen poisto ja optimoinnit (EJ204 2.0R 2.0X EJ20 EJ25..)
Hitachi ajettavuusongelmien ohjelmallinen korjaus (EJ204 2.0R 2.0X..)
EGR DPF poisto.. jne.
scoobytune@gmail.com
Hitachi Denso toisioilmajärjestelmän ohjelmallinen poisto ja optimoinnit (EJ204 2.0R 2.0X EJ20 EJ25..)
Hitachi ajettavuusongelmien ohjelmallinen korjaus (EJ204 2.0R 2.0X..)
EGR DPF poisto.. jne.
scoobytune@gmail.com
Jep, kuten myös.
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää