Auto sama kuin otsikossa ja kysymys koskee peiliä, joten:
Vasemman sivupeilin kuori meni rikki. Minulla on osanluovuttaja jossa ehjä kuori, mutta onko tämä mahdoton suoritus käyttää vanhasta osat ja laittaa uusi kuori vai eikö minulla riitä ymmärrys?
1. Lähteekö itse peililasi jotenkin ehjänä irti? Osanluovuttajasta laitoin peilin ääriasentoon, vedin suhkot tasaisesti ja räks meni sirpaleiksi. En halua tämän tapahtuvan paikallaolevaan.
2. Miten nuo vanhat sisuskalut saa uuteen kuoreen? Peilin sisällä ei ainoatakaan liitintä, kaikki johdot kiinteitä ja peili ei kyllä sujahta mitenkään muiden romujen kanssa sieltä ulos.
Ainoa joka käy järkeen, on jos peililasin saisi jotenkin ehjänä irti, ainoastaan sen lämmityksen johdot katkoisi, ujuttaisi koneiston peilin läpi ja takaisin uudella kuorella, liittäen peilin lämmityksen johdon mallia jotenkin, mutta tuohon operaatioon ei kyllä tilaa ole ~ollenkaan.
Onko tässä pakko ostaa kokonaan uusi ehjä peili? Ja pitääkö minun silloinkin katkoa alkuperäistä johtosarjaa ja liittää uuden piuha mallia liittimin/juottamalla? Kaikkien autojen peilit tähän asti on sisältänyt liittimiä ja muoviklipsut lasille, joten vaihto ollut aika helppoa.
Edit:
Ohjeet löytyivät täältä
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=2352201" onclick="window.open(this.href);return false;
Eikun irroittamaan.