Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Sähköpelien kääntö
Sähköpelien kääntö
Voisiko sähköpeilit kääntyä samalla kun ovet lukitaan, näin ne toimii muissa automerkeissä
-
AimoPaukku
Re: Sähköpelien kääntö
Voi.
Helpottaisi jos tietäisi mikä auto?
Onko kääntömoottorit jo olemassa?
Sähkökuvat ko autoon?
Itselläni ob jossa jo moottorit olisi mutten halua niiden kääntyvän joka kerta.
Saatavilla jopa valmis muutossarja marmoritiskiltä.
Helpottaisi jos tietäisi mikä auto?
Onko kääntömoottorit jo olemassa?
Sähkökuvat ko autoon?
Itselläni ob jossa jo moottorit olisi mutten halua niiden kääntyvän joka kerta.
Saatavilla jopa valmis muutossarja marmoritiskiltä.
Outback 2.0TD CVT MY15
On se kun ei olla mihinkään tyytyväisiä
. Mun MY10:ssä ei käänny peilit lainkaan. 2010 USDM lekassa oli jäykkärunkoiset peilit. Peilejäkin oli lämmityksellä tai ilman, riippuen varustelusta. 2011 tuli kääntyvät peilit ja marmoritiskille 2010 malliin tarkoitettu muuntosarja. Muuntosarjaan siirretään vanhasta värikuori, itse peili ja sen säätömekanismi.
MY08 Justy
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S
Minkätakia niitten pitäisi kääntyä aina kun ovet laittaa lukkoon?? Jotenkin niin turhaa.... 
Ikinä ennen ei oo sattunut, ja taas tapahtu
Subaru Outback 3.0r -09 (big bloki)
Subaru Outback 2.5 -08 470tkm and still going!
Lynx Rave RE 850 -20 / Lynx Rave 600ss -10
Ex.Subaru Legacy STW boxerdiesel -08 Ex.Subaru legacy B4 RSK -99
Subaru Outback 3.0r -09 (big bloki)
Subaru Outback 2.5 -08 470tkm and still going!
Lynx Rave RE 850 -20 / Lynx Rave 600ss -10
Ex.Subaru Legacy STW boxerdiesel -08 Ex.Subaru legacy B4 RSK -99
Itse legassa kaipaisin tuota kanssa niin ei tarvisi itse aina napilla kääntää kun ajaa katokseen. Niin kapeat parkkipaikat asunnon edessä että olisi kiva jos ne saisi kääntymään. Niin mahtuisi paremmin känelemään vierestä.
Sami Ristiluoma
--
Toyota Avensis 2.0 Diesel -12
Toyota Avensis 2.0 VVT-i -04 1AZ-FSE
--
Toyota Avensis 2.0 Diesel -12
Toyota Avensis 2.0 VVT-i -04 1AZ-FSE
Itse kanssa tykkäisin itsestään kääntyvistä!
Pari viikkoa sitten oli joku törmännyt kaupan parkkiksella hanttarin peiliin, ei onneksi hajonnut!
Pari viikkoa sitten oli joku törmännyt kaupan parkkiksella hanttarin peiliin, ei onneksi hajonnut!
Legacy -12 2,5 CVT
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Legacy -10 2,5 CVT (ex)
Outback -08 2.0TD (ex)
Pienempi vaiva se on napista niitä käännellä, ku todistaa sitten väistämättä joku kaunis talviaamu sitä helvetillistä rutinaa kun ne linkussa olevat peilit yrittää väkisin avautua sieltä jään ja lumen keskeltä kun naksautat keskuslukon auki ( kenelläkään ei toki ole lumiharjaa auton ulkopuolella talvella = pakko avata ovet ensin että sen saa - evoluutiojuttuja..
)
Peugeotilla oli aikanaan just päinvastanen ongelma kun uutena myytiin 407:ja vuodesta 2004-> kun niissä just meni keskuslukon mukaan noi peilit ja jengi sitten halusi nimenomaan pois tuon ominaisuuden because talvi..
Peugeotilla oli aikanaan just päinvastanen ongelma kun uutena myytiin 407:ja vuodesta 2004-> kun niissä just meni keskuslukon mukaan noi peilit ja jengi sitten halusi nimenomaan pois tuon ominaisuuden because talvi..
Best things in life are sideways
Outback 2.5 AT 2007
Legacy GT-B E-Tune MY00 rev. C ( BH5C5CT )
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Outback 2.5 AT 2007
exät: Forester SG9 2.5XT manuaali '07, Legacy 2.0 STW:t '99 LX(genIII) + '03 GL(genIII) + '99 LX(genII)
Mulla on autokatoksessa aina ylimääräinen lumiharjaSixStars kirjoitti:Pienempi vaiva se on napista niitä käännellä, ku todistaa sitten väistämättä joku kaunis talviaamu sitä helvetillistä rutinaa kun ne linkussa olevat peilit yrittää väkisin avautua sieltä jään ja lumen keskeltä kun naksautat keskuslukon auki ( kenelläkään ei toki ole lumiharjaa auton ulkopuolella talvella = pakko avata ovet ensin että sen saa - evoluutiojuttuja..)
MY08 Justy
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S
^ tää lumiharjan jättäminen 'ulos' olis tarkoitus itsellekin lanseerata tänä(kin) talvena
Toi oli joo kanssa yksi 'ongelma' toi takalasinpyyhin juttu..
Ovet taas melkeenpä toivosin menevän lukkoon ainakin vaimon autossa, kun on noita jo ollu Suomessakin että mamut koittaa tunkea väkisin sisään liikenteessä esim. seisomalla suojatiellä pysäyttämässä auton ja sit hyökkää repimään ovenkahvoja - tääkin varmaan ihan yksittäistapaus joka ei tuu toistumaan
Toi oli joo kanssa yksi 'ongelma' toi takalasinpyyhin juttu..
Ovet taas melkeenpä toivosin menevän lukkoon ainakin vaimon autossa, kun on noita jo ollu Suomessakin että mamut koittaa tunkea väkisin sisään liikenteessä esim. seisomalla suojatiellä pysäyttämässä auton ja sit hyökkää repimään ovenkahvoja - tääkin varmaan ihan yksittäistapaus joka ei tuu toistumaan
Best things in life are sideways
Outback 2.5 AT 2007
Outback 2.5 AT 2007
Minä olen ollut siinä uskossa ettei tuota lukitusta enää Suomessa tarvita. Pitääköhän tuo laittaa takaisin. Just nyt ei välttämättä tule turvapaikan hakijoista hyvää sanottavaa Oulun seudulta.SixStars kirjoitti: Ovet taas melkeenpä toivosin menevän lukkoon ainakin vaimon autossa, kun on noita jo ollu Suomessakin että mamut koittaa tunkea väkisin sisään liikenteessä esim. seisomalla suojatiellä pysäyttämässä auton ja sit hyökkää repimään ovenkahvoja - tääkin varmaan ihan yksittäistapaus joka ei tuu toistumaan
MY08 Justy
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S
MY10 Legacy GT
MY16 Levorg GT-S
Kyllä se automaattilukitus on täälläkin tarpeellinen. Itse en ole vielä tarvinnut, mutta kolmen tutun autoon on yritettyä tunkea liikenteessä. Kaksi näistä keskellä kirkasta päivää.
Saako tuon lukituksen aktivoitua Outbackissa (vm. 2011)? Käsikirja ei vihjaa toiminnon olemassaolosta.
Saako tuon lukituksen aktivoitua Outbackissa (vm. 2011)? Käsikirja ei vihjaa toiminnon olemassaolosta.