Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Huolto-ohjelma
Huolto-ohjelma
Olisi MY08 Outback Dieselin huolto-ohjelma hakusessa.
Voisiko joku ystävällinen taho ottaa minulle kopion huoltokirjan siitä sivusta, jossa on huolto-ohjelma? Edellinen omistaja on leikannut sen sivun hyvään talteen. Voi lähettää osoitteeseen huapis at kapsi.fi.
Tai vaihtoehtoisesti, löytyykö ohjelma jostain netistä näppärästi? Pikaisella haulla en löytänyt kuin noihin jenkkimalleihin.
Kiitokset jo etukäteen!
Voisiko joku ystävällinen taho ottaa minulle kopion huoltokirjan siitä sivusta, jossa on huolto-ohjelma? Edellinen omistaja on leikannut sen sivun hyvään talteen. Voi lähettää osoitteeseen huapis at kapsi.fi.
Tai vaihtoehtoisesti, löytyykö ohjelma jostain netistä näppärästi? Pikaisella haulla en löytänyt kuin noihin jenkkimalleihin.
Kiitokset jo etukäteen!
Re: Huolto-ohjelma
Joko olet saanut huolto-ohjelman?
Subaruttomana..
---------
-ex 2009 Outback diesel
---------
-ex forester
---------
---------
-ex 2009 Outback diesel
---------
-ex forester
---------
Mulle kelpais kanssa, kuten vinkit myös Diesel polttoainesuodattimen vaihtoon.
Mistä sais 2012 diesel Outbackin huolto-ohjelman, kiitos.
Mitä pitää sisällään 60000 huolto dieseliin ja paljonko tuo mahtaa kustantaa liikkeessä.
MY09 Imprezan manuskan mukaan 60tkm huolto:
vaihdetaan: moottoriöljyt, suodattimet (ilma,öljy,polttoaine) vaihteistoöljyt, jarrunesteet, jarruputkien ja seisontajarrun tarkastus.
Loput kohteet tarkastellaan ja tarpeen mukaan toimenpiteet.
Ite olen kerran vaihtanut polttoainesuodattimen, ei oo paha rasti. Vanhan panoksen irroittaminen on kinkkisin vaihe.
Muistaakseni käytin apuna hihnamallista öljynsuodattimen avaus työkalua.
Uusi panos paikoilleen ja kiinni. sitten hieroo sitä tattia (suodattimen päällä
) niin että se muuttuu kovaks eli on pikku paine suodattimessa.
Vähän jännitti mutta lähti käyntiin kuin palmun alta. Ei tarvinnut sahata suodatinta täyteen niin kuin VAG-konsernin jakajapumpputiisselit.
vaihdetaan: moottoriöljyt, suodattimet (ilma,öljy,polttoaine) vaihteistoöljyt, jarrunesteet, jarruputkien ja seisontajarrun tarkastus.
Loput kohteet tarkastellaan ja tarpeen mukaan toimenpiteet.
Ite olen kerran vaihtanut polttoainesuodattimen, ei oo paha rasti. Vanhan panoksen irroittaminen on kinkkisin vaihe.
Muistaakseni käytin apuna hihnamallista öljynsuodattimen avaus työkalua.
Uusi panos paikoilleen ja kiinni. sitten hieroo sitä tattia (suodattimen päällä
Vähän jännitti mutta lähti käyntiin kuin palmun alta. Ei tarvinnut sahata suodatinta täyteen niin kuin VAG-konsernin jakajapumpputiisselit.
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Ex- Impreza TD Exclusive MY09
Ex- Impreza TD Sport MY09
Kyllähän tuolle huollolle sitten näyttää tulevan hintaa varmaan +600 ekua. Itse jos ostaa ölpät ja suodattimet, selviää varmaan alle 150€, loput sitten riippuen tekeekö itse vai käyttääkö liikkeessä (leiman takia). Tosin jos autossa jo mittarissa toi 180000, niin taitaa olla sama sotkea omat käpälät.
Kiinnostas 2011 diesel foren huolto-ohjelma?
Lähinnä 225tkm ja 240tkm huollot
Lähinnä 225tkm ja 240tkm huollot
Viimeksi muokannut Jampsu, 02 Heinä 2015, 16:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Forester XS TD -11 Mökkiöljy käyttis Tuned by Artec Power
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Ex. Subarut: my99 legacy gt-b, my05 legacy gt spec b, my04 legacy gt spec b, Legacy my04 2.5L stw.
Kävin marmoritiskiltä pyytämässä huolto-ohjelman kun sitä ei ollut auton dokumenteissa. Varsinaista huolto-ohjelmaa ei ole saatavilla, mutta reipas työnvastaanottaja tulosti minulle joka huollosta tästä eteenpäin korjauslistauksen josta ilmenee tehtävät työt, sekä tarvittavat varaosat numeroineen. Jokainen huolto on omalla A4, josta on hyva ruksailla tehdyt huoltotyöt.
Subaru XV 2.0d MY12
On se kumma kun sitä suomenkielistä omistajan käsikirjaa ei sitten saa oli vuosimalli mikä tahansa.
Itse sain jollain käsittämättömällä säkällä ilmaiseksi kun kävin kyselemässä. Vuotta myöhemmin kun setä olis halunnut myös suomenkielisen dieselin omistajan käsikirjan niin ei sitä ollutkaan enää saatavissa. Kävin sitten Metro autossa näyttämässä omaani kun väitteet alkoi olla että sellaista ei ole edes koskaan ollutkaan niin sitten löytyi rahalla hirveän tilaus/odottelurumban jälkeen.
Itse sain jollain käsittämättömällä säkällä ilmaiseksi kun kävin kyselemässä. Vuotta myöhemmin kun setä olis halunnut myös suomenkielisen dieselin omistajan käsikirjan niin ei sitä ollutkaan enää saatavissa. Kävin sitten Metro autossa näyttämässä omaani kun väitteet alkoi olla että sellaista ei ole edes koskaan ollutkaan niin sitten löytyi rahalla hirveän tilaus/odottelurumban jälkeen.
Impreza WRX STI Type-RA MY00
Onko joku vaihdellu polttoaine suodinta 08 diesel legacyyn ja mistä semmoinen löytyisi? Miten ilmaaminen on hoidettu näissä?
Ei näytä ainakaan konehuoneen puolelta löytyvän ja varaosa näyttää siltä ettei tankistakaan löydy.
Vai onko tullut väärä osa ostettua mätänetistä?
http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/1 ... oneuvo=537" onclick="window.open(this.href);return false;
Ei näytä ainakaan konehuoneen puolelta löytyvän ja varaosa näyttää siltä ettei tankistakaan löydy.
Vai onko tullut väärä osa ostettua mätänetistä?
http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/1 ... oneuvo=537" onclick="window.open(this.href);return false;
Löpösuodatin löytyy siitä pelkääjän puolelta pyyhkijöiden edestä. Itse vaihdoin tuonne Landcruiserin suodattimen, commonrail koneeseen tarkoitettu ja Denson tekemä sekin. hinta vaan oli omalle kukkarolle sopivampi.
Se on niin sanottu iso huolto eli kaikki suodattimet ,moottoriöljy , etu ja takapään tasauspyörästön öljyt ja vieläLamar kirjoitti:Mitä pitää sisällään 60000 huolto dieseliin ja paljonko tuo mahtaa kustantaa liikkeessä.
vaihteisto öljyt.Itsellä juuri Legacyssä -11 ko huolto tehtynä ja kustansi 560€ Hesassa !
Aika samoissa hinnoissa ollut Tampereen suunnalla 500-650e nuo isot huollot, siis merkkihuollossa.
Subaruttomana..
---------
-ex 2009 Outback diesel
---------
-ex forester
---------
---------
-ex 2009 Outback diesel
---------
-ex forester
---------
Re: RE: Re: Huolto-ohjelma
Sama huolto 120tkm kohdalla maksoi savossa 248e! Autona Legacy -10Italo01 kirjoitti:Se on niin sanottu iso huolto eli kaikki suodattimet ,moottoriöljy , etu ja takapään tasauspyörästön öljyt ja vieläLamar kirjoitti:Mitä pitää sisällään 60000 huolto dieseliin ja paljonko tuo mahtaa kustantaa liikkeessä.
vaihteisto öljyt.Itsellä juuri Legacyssä -11 ko huolto tehtynä ja kustansi 560€ Hesassa !
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
Re: RE: Re: Huolto-ohjelma
no ei tohon kyl töille jää paljoo hintaa jos lasketaan askiin 100€ edestä öljyä, perään 20€, moottoriin 30-40€ + suodatin sit viel ilmansuodatin, raitisilma ja löpösuodatinEkku73 kirjoitti:Sama huolto 120tkm kohdalla maksoi savossa 248e! Autona Legacy -10Italo01 kirjoitti:Se on niin sanottu iso huolto eli kaikki suodattimet ,moottoriöljy , etu ja takapään tasauspyörästön öljyt ja vieläLamar kirjoitti:Mitä pitää sisällään 60000 huolto dieseliin ja paljonko tuo mahtaa kustantaa liikkeessä.
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
joha tarpeet on yli 200€
JDM Legacy GT spec b AT MY04 & JDM Impreza WRX STI spec. C RA WR limited MY05 *harraste lelu*
Ainakin itselläni tuo välihuolto oli juurikin 230e luokkaa. Isompi olisi ollut tuolla 400-500e.