Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Defi lisämittarit
-
grillipihvi
Defi lisämittarit
Mulla sti subarussa defin lisämittarit edellisen omistajan laittamana. öljynpaine mittarissa jotain vikaa, kun heittelee paljon ja tippuu välillä yhtäkkiä hälyrajalle. Onko tietoa, miten tuollanen mittari on kytketty, jos siinä on vain kosketushäiriö liitoksessa.
Re: Defi lisämittarit
Tai sitten sulla mittari näyttää oikein ja jostain syystä ei paineet pysy?
Absolute Performance - Moottorinosat, Kasaukset, Säädöt yms. kysy lisää
Eipä siinä muuta tartte ku olla pumpun kannen pultit vähä löysällä niin eipä paineet nouse ainakaan kuumana oikein mihinkään
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Tarkista anturin liitokset välijohtoon ja putsaa ne, varsinkin moottorin päästä. Itsellä tämä aiheutti samaa vikaa.
http://www.molsapictures.fi
Subaru Forester XE TD -09
EX Subaru impreza Sti Type-ra 555 Limited
EX Subaru Impreza sti -97 "wasabi"
Subaru Forester XE TD -09
EX Subaru impreza Sti Type-ra 555 Limited
EX Subaru Impreza sti -97 "wasabi"
Mulla on samanlainen Sti genome mittarisatsi. Pakolämmön tilalla öljyn lämpö.
Öljycoolerin ja suodattimen välissä on palikka, josta on otettu öljyn lämpö ja -paine tieto mittareille.
Muistaakseni minulla sekoili tuo öljyn lämpö puoli joskus, oli piuhan liitoksessa häikkää.
Onko sulla sellainen boksi mittareille, josta hälyrajoja voi säätää ja tallentaa/toistaa lyhyitä vetoja?
Öljycoolerin ja suodattimen välissä on palikka, josta on otettu öljyn lämpö ja -paine tieto mittareille.
Muistaakseni minulla sekoili tuo öljyn lämpö puoli joskus, oli piuhan liitoksessa häikkää.
Onko sulla sellainen boksi mittareille, josta hälyrajoja voi säätää ja tallentaa/toistaa lyhyitä vetoja?
Onko tuo suodattimen ja jalan väliin tuleva laippa hyvä ratkaisu?
Ainakin helppo asentaa ja ilmeisesti ihan luotettava ratkaisu?
Forester MY06
Kreikan pojat ne kait siihen on laittanut, tiedä sitten hyvyydestä.
Mulla taisi silloin puhaltaa se equal pakosarja sitä "lämpöstä" ilmaa niille piuhoille vuotavasta liukuliitoksesta, koska muuan nippusidekin suli.
Nykyään on ihan vakio pakosarjalla tuo mylly.
Mulla taisi silloin puhaltaa se equal pakosarja sitä "lämpöstä" ilmaa niille piuhoille vuotavasta liukuliitoksesta, koska muuan nippusidekin suli.
Nykyään on ihan vakio pakosarjalla tuo mylly.
Re: RE: Re: Defi lisämittarit
Tästähän oli pitkä lanka vanhalla forumilla. Lyhyesti, ei ole ooptimipaikka mutta selkeesti helpoin ratkaisu ja moni sitä käyttää. Haulla löytynee tältäkin vorumilta juttua tuosta. En nyt jaksa luurin varassa alkaa kaiveleen esille.andrei kirjoitti:Onko tuo suodattimen ja jalan väliin tuleva laippa hyvä ratkaisu?
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Hei noista Genome mittareista: Onks ne mittarit ns. Irrotettavissa?
Kyllä kait ne irroittaan pystyy. Nehän on ihan standardi kokoa, mulla on vasemmassa laidassa ahtopaine, keskellä öljyn lämpö ja oikealla öljyn paine.
Teline on siinä kellon paikalla samanlainen, kuin grillipihvin kuvassa. Mittareiden säätöboxi on kuskin jalkatilassa keskikonsolissa kiinni.
En aio ruveta irroittamaan omia, jos sitä kysyt
Teline on siinä kellon paikalla samanlainen, kuin grillipihvin kuvassa. Mittareiden säätöboxi on kuskin jalkatilassa keskikonsolissa kiinni.
En aio ruveta irroittamaan omia, jos sitä kysyt
Viimeksi muokannut Sti330, 26 Loka 2015, 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei ollu tarkoitus
Lähinnä et noi on ihan hyvän näkösiä mittareita - ja mulla ei ole Imppua 
Itellä noissa defeissä on aina ollut erillinen säädin boxi minkä kautta voi itse säätää hälyrajan.. esim pullukassa ö-paineen hälyn säädin 1.8 tasolle kun aika usein tyhjäkäynnillä saattoi hetkellisesti käydä alle kahdessa... eli häly ei ole välttämättä paha jos se on säädetty vaikka kolmeen baariin 
Aijaa, harmi kun vanha foorumi haihtui bittiavaruuteen.Qulle kirjoitti:Tästähän oli pitkä lanka vanhalla forumilla. Lyhyesti, ei ole ooptimipaikka mutta selkeesti helpoin ratkaisu ja moni sitä käyttää. Haulla löytynee tältäkin vorumilta juttua tuosta. En nyt jaksa luurin varassa alkaa kaiveleen esille.andrei kirjoitti:Onko tuo suodattimen ja jalan väliin tuleva laippa hyvä ratkaisu?
Mitäs mittareita suosittelisitte?
Haaveina Wrx:n kellon tilalle; Öljyn lämpö ja paine, sekä kello.
Mustat pohjat, punaiset valot.
Näillä kriteereillä en ole muuta löytänyt kuin Prosportin mittarit.
N. 80€ kpl, ei ainakaan kalliita ole...
Forester MY06
andrei kirjoitti:Aijaa, harmi kun vanha foorumi haihtui bittiavaruuteen.Qulle kirjoitti:Tästähän oli pitkä lanka vanhalla forumilla. Lyhyesti, ei ole ooptimipaikka mutta selkeesti helpoin ratkaisu ja moni sitä käyttää. Haulla löytynee tältäkin vorumilta juttua tuosta. En nyt jaksa luurin varassa alkaa kaiveleen esille.andrei kirjoitti:Onko tuo suodattimen ja jalan väliin tuleva laippa hyvä ratkaisu?
Mitäs mittareita suosittelisitte?
Mustat pohjat, punaiset valot.
Näillä kriteereillä en ole muuta löytänyt kuin Prosportin mittarit.
N. 80€ kpl, ei ainakaan kalliita ole...
striin mittarit on ollut ihan ok kamaa kanssa.. race.fi ainekin myy noita.. muutamia ollut eri subeissa ja nyt tulossa foreen öljynlämpö + ahtopaine..
Stri:n ahtopaine mittari löytyy jo. 
Kello vain puuttuu Stri:n valikoimasta.
Forester MY06
Stri ahtopainemittari itelläkin ja on kyl hyvän oloinen.
Outback 2.5 AT -05
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
Legacy 200 -92
Legacy 2.0 -93
http://www.innovatemotorsports.com/products/MTXD.php" onclick="window.open(this.href);return false;andrei kirjoitti: Mitäs mittareita suosittelisitte?
MTX-D: Oil Pressure & Temperature
Punaiset valotkin on jos liian korkealle nousee arvot
Kello.. meh..
Forester S Turbo '99 - RIP
Laita gauge pod jolla jää vakio kello näkymiin vaikka tuo http://www.ebay.com/itm/Carbon-Z-Sport- ... 1390475681" onclick="window.open(this.href);return false;andrei kirjoitti:Stri:n ahtopaine mittari löytyy jo.
Forester XT AT MY10
Aina sitä jotain uutta löytää, en ole ennen nähnytkään tuollaisia.ODE kirjoitti:Laita gauge pod jolla jää vakio kello näkymiin vaikka tuo http://www.ebay.com/itm/Carbon-Z-Sport- ... 1390475681" onclick="window.open(this.href);return false;andrei kirjoitti:Stri:n ahtopaine mittari löytyy jo.
Forester MY06
Anturin johtoliitos sattuu öljypohjan taakse runkopalkin etupuolelle, mikäli samoin laitettu kuin minulla oli. Nostin hieman ylemmäs nippusiteellä.öljynpaine mittarissa jotain vikaa, kun heittelee paljon ja tippuu välillä yhtäkkiä hälyrajalle. Onko tietoa, miten tuollanen mittari on kytketty, jos siinä on vain kosketushäiriö liitoksessa.
Kyllähän tuo painemittarin neula heiluu aika lailla kierroslukumittarin tahdissa kuumilla öljyillä n.1.5bar<>n. 6bar normaalisti riippuen öljyn laadusta.
Valvoline VR1 5W-50 pitää paremmin paineen, kuin Synpower 5w-40. Näitä minä olen kokeillut. Nyt on tuo jälkimmäinen talveksi koneessa.
Ei sen pitäisi tasakierroksilla kauas pompsahdella suuntaan tai toiseen, pientä värinää neulassa on normaalisti.
Öljynpaineen johdosta oli yks piuha nirhautunut osittain poikki jota sit koitin kolvailla kasaan mut edelleen mittari elää ja näyttää mitä sattuu! tällä hetkellä tapittaa täydet ja aamusta kun lähin niin vilkutti hälyä. Uutta johtoa (PDF00704H) varmaankin kateltava mut googeloimalla ei suomesta tahtonu löytyä?
WRX STI 2006
Nojoo, 7/10 vois antaa noille, jos ahtopaine olis mekaaninen 8/10. Se on vaan harmi että mitään kunnon mittareita ei ole saatavilla kohtuulliseen hintaan, joten nämä menetteleesubaru kirjoitti:
striin mittarit on ollut ihan ok kamaa kanssa.. race.fi ainekin myy noita.. muutamia ollut eri subeissa ja nyt tulossa foreen öljynlämpö + ahtopaine..