Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Vastaamattomat aiheet
-
- Aiheet
- Vastaukset
- Luettu
- Uusin viesti
-
-
Ahtopaine matalalla kuormituksella
Kirjoittaja jaalto65 » » Sijainti: Dieselmoottori ja voimansiirto - 0 Vastaukset
- 9 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja jaalto65
-
-
- 0 Vastaukset
- 84 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Royce
-
- 0 Vastaukset
- 82 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja nebis
-
- 0 Vastaukset
- 104 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja ximmo
-
- 0 Vastaukset
- 123 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja outbäkki
-
- 0 Vastaukset
- 125 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja faillite
-
- 0 Vastaukset
- 153 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja OlliMatias_01
-
- 0 Vastaukset
- 161 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Jalase
-
- 0 Vastaukset
- 178 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Lamar
-
- 0 Vastaukset
- 124 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja kammo
-
- 0 Vastaukset
- 91 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja ojala_T
-
- 0 Vastaukset
- 162 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja nemola
-
- 0 Vastaukset
- 155 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Jack Morre
-
- 0 Vastaukset
- 232 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Jack Morre
-
- 0 Vastaukset
- 254 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja outopakki
-
- 0 Vastaukset
- 168 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Matson
-
- 0 Vastaukset
- 123 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Matson
-
- 0 Vastaukset
- 210 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja olavi
-
- 0 Vastaukset
- 174 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Juice
-
- 0 Vastaukset
- 133 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Matway
-
-
Subaru forester xt dit 2014 jäähdytysneste vuoto imusarjan alla?
Kirjoittaja bass84 » » Sijainti: Bensiinimoottori ja voimansiirto - 0 Vastaukset
- 253 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja bass84
-
-
-
Forester 2008 2,0i katalysaattori
Kirjoittaja Kampiveivi » » Sijainti: Bensiinimoottori ja voimansiirto - 0 Vastaukset
- 222 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Kampiveivi
-
-
-
FB25 koneen jakopää ja venttiilinvälykset
Kirjoittaja Hessu55 » » Sijainti: Bensiinimoottori ja voimansiirto - 0 Vastaukset
- 264 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Hessu55
-
-
- 0 Vastaukset
- 208 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Ikko
-
-
Bensapumpun releen sijainti Legacy 2003-2004 selvinnyt omatoimisesti.
Kirjoittaja Tasamaantallaaja » » Sijainti: Yleistä tekniikasta - 0 Vastaukset
- 273 Luettu
-
Uusin viesti Kirjoittaja Tasamaantallaaja
-