Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Haku löysi 28 tulosta
- 15 Helmi 2022, 16:15
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Forester etuoven tiiviste
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3262
Re: Forester etuoven tiiviste
Laita liimamassalla kiinni. Tahtovat irrota, kun tiiviste jäätyy peltiin kiinni. https://www.tokmanni.fi/kumiliima-rubbe ... 2895393490" onclick="window.open(this.href);return false; tuolla taitoin itse, kun sattui vajaa tuubi olemaan.
- 04 Syys 2021, 09:55
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Legacy Outback -06 kalkatus takana.
- Vastaukset: 12
- Luettu: 6767
Re: Legacy Outback -06 kalkatus takana.
Iskarin kunto ei taida selvitä, jos ei ota irralleen.
- 13 Elo 2021, 23:13
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Legacy Outback -06 kalkatus takana.
- Vastaukset: 12
- Luettu: 6767
Re: Legacy Outback -06 kalkatus takana.
Kuinka tuoreet Peddersit? Foresterissa kolisivat jo vuoden jälkeen.
- 03 Tammi 2021, 16:02
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Legacy vm91 1.8 4x4 laatikko ongelma
- Vastaukset: 9
- Luettu: 4600
Re: Legacy vm91 1.8 4x4 laatikko ongelma
Autaako jos käyttää kytkintä välillä ylhäällä? Monesti hampaat sattuu kohdakkain, eikä mene pakki silmään.
- 29 Joulu 2020, 22:22
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Impreza MY08 ja p0172
- Vastaukset: 4
- Luettu: 3664
Re: Impreza MY08 ja p0172
MY07 vapari foresteri tehnyt syksyn aikana saman 2 kertaa. Molemmilla kerroilla n. 40 km ajon jälkeen. Vaihdoin maf:inki välissä. Oliskohan ilmansuodattimella vaikutusta. Näytti kyllä kohtuu puhtaalta, mutta paineilmalla lähti hienoa pölyä melko paljon.
- 04 Marras 2020, 07:50
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Nakutusanturin siirto
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2909
Re: Nakutusanturin siirto
Ohjelmointihan olisi varmasti paras. Mikä ohjelmoinnissa muuttuu? Pitääkö nakutuksen olla voimakkaampaa, Taajuuttaa muutetaan vai viivettä reagointiin?
- 03 Marras 2020, 17:34
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Nakutusanturin siirto
- Vastaukset: 3
- Luettu: 2909
Nakutusanturin siirto
Foresteri (-07 2.0 156hp) on alkanut empimään kiihdytyksissä. Ilmeisesti tulkitsee turhaa nakutusta. Onko joku siirtänyt anturia eri paikkaan ja onko ollut haittaa/hyötyä? Ulkomailla oli siirretty lähemmäs vaihdelaatikkoa.
- 05 Loka 2020, 19:21
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: autodoc varaosat
- Vastaukset: 17
- Luettu: 11992
Re: autodoc varaosat
Tarkkana saa tosiaan olla, kun vääriäkin osia listattunu. Kai sama osa on saman laatuinen, on se sitten ostettu netistä tai kivijalkaliikkeestä.
- 04 Maalis 2020, 10:41
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Mitä tänään ropailit?
- Vastaukset: 809
- Luettu: 597935
Re: Mitä tänään ropailit?
Katsurin kanssa yhteistuumin todettiin, että tasonsäätö iskarit on valmista kauraa :( . Jännä homma, että tavallista iskaria on joka nurkalla tarjolla, mutta jäykempiä kuormajousia saa hakea kissojen ja koirien kanssa. Peddersin kaverit vastaili iltahommina tyhmiin kysymyksiin ja nyt on uudet ...
- 29 Marras 2019, 21:27
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Jdm ecu
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5239
Re: Jdm ecu
Alusta asti. Ei ole tuon ej25 alakerran historiasta tarkempaa tietoa.
- 26 Marras 2019, 20:16
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Jdm ecu
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5239
Re: Jdm ecu
Menee kyllä ohi aiheen. Tuossa video käynnistä: https://drive.google.com/open?id=0B-hki ... FJdlZHWFFN" onclick="window.open(this.href);return false;
- 26 Marras 2019, 17:54
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Jdm ecu
- Vastaukset: 5
- Luettu: 5239
Re: Jdm ecu
Eikö toimi kunnolla ej20 eculla? Mulla imprezassa ej25 alakerta ja muut osat ej20. Muuten tuntuu toimivan hyvin, patsi kuuluu jokin ylimääräinen kalkatas.
- 20 Marras 2019, 19:44
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Subaru Outback jakohihnan vaihtoväli sekä yleistä tietoa
- Vastaukset: 5
- Luettu: 6149
Re: Subaru Outback jakohihnan vaihtoväli sekä yleistä tietoa
Muistaakseni -07 2.0 foresteri. 7v/105tkm
7vuotta vanha oli edellinen remmi kun kesällä vaihdoin. Vanhassa ei näkynyt mitään haurastumista yms.
7vuotta vanha oli edellinen remmi kun kesällä vaihdoin. Vanhassa ei näkynyt mitään haurastumista yms.
- 19 Syys 2019, 21:29
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Subaru Legacy Gt-B vm 2004 vikakoodin luku Oulu
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4508
Re: Subaru Legacy Gt-B vm 2004 vikakoodin luku Oulu
Pitäskai tuo onnistua joka obd kapulalla.
- 14 Touko 2019, 20:17
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Yleiset kysymykset Subaruista
- Vastaukset: 606
- Luettu: 458261
Re: Yleiset kysymykset Subaruista
Foresterissa jakopää remppa lähestyy. Oletteko vaihtaneet öljypumpun ja nokka-akseleiden tiivisteet samalla?
- 26 Tammi 2019, 14:18
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Forester ja kitkaperä
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4942
Re: Forester ja kitkaperä
My07 vaparissa jonkinlainen nahkeus tuntuu takapyörissä, kun kokeilin pukkien varassa. Liekkö kulunut reilussa 300t km. Ei ainakaan pienellä vaihteella lukko pitänyt, kun toisen pyörän pysäytti. Keskilukko kyllä toppasi jos käsijarru oli päällä.
- 03 Joulu 2018, 14:13
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Subarun osia tarvitseville tiedoksi
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2252
Re: Subarun osia tarvitseville tiedoksi
Misä päin mailmaa?
- 13 Marras 2018, 20:26
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Forester 2.0 X -05 Jakopään vaihto.
- Vastaukset: 8
- Luettu: 7629
Re: Forester 2.0 X -05 Jakopään vaihto.
Lainataampa ketjua. MY07 vapari Foresteriin pitäs jakopää tehä. SKF VKPC 98004 vesipumppu näyttäs oikealta. Onko noiden kestosta kokemusta? https://www.autodoc.fi/skf/12806917" onclick="window.open(this.href);return false; ei ois pahan hintanen.
- 11 Marras 2018, 15:16
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Vesipumppu Forester/Impreza/Legacy
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3520
Re: Vesipumppu Forester/Impreza/Legacy
Voi voi eihän se sitten passaa.
- 08 Marras 2018, 21:53
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Vesipumppu Forester/Impreza/Legacy
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3520
Re: Vesipumppu Forester/Impreza/Legacy
1 vai 2lla letkulähdöllä?
- 15 Kesä 2018, 22:49
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Plasmaleikkurin hankita - yleisiä juttuja
- Vastaukset: 5
- Luettu: 6003
Re: Plasmaleikkurin hankita - yleisiä juttuja
200€ kone kesti n. 10 käyttökertaa, kun sytytys särkyi. Sisuskalut aitoa kiinan rihkamaa. Jäi korjaamatta.
- 07 Helmi 2018, 19:46
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Yleiset kysymykset Subaruista
- Vastaukset: 606
- Luettu: 458261
Re: Yleiset kysymykset Subaruista
Tuli kutenkin tilattua EXEDY FJK2037. 200€+pk ebayssa.
- 23 Tammi 2018, 20:57
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Yleiset kysymykset Subaruista
- Vastaukset: 606
- Luettu: 458261
Re: Yleiset kysymykset Subaruista
Onko kukaan laittanu LuK 623304960 kytkinsettiä Foresteriin? Tuollaisen saisi eBaystä n. 160€. Marmoritiskillä osat 410€. Muuta parempaa tarvike settiä? Forester 2.0 2007 158hp.
- 30 Maalis 2016, 22:11
- Keskustelualue: Lisävarusteet
- Aihe: Forester -07 pohjapanssari
- Vastaukset: 7
- Luettu: 8080
Re: Forester -07 pohjapanssari
Tuossa on kyllä riskinä se, että joku sopiva este tökkää tuohon metallilevyssä olevaan 90° kulmaan, vaikka muovin takana piilossa onkin.
Tässä on itsekin tullut pidemmän aikaa suunniteltua omavalmistepanssaria moottorin alle. Takaperä onkin suojattu 4 mm (vai oliko 5mm) teräslevystä tehtyyn ...
Tässä on itsekin tullut pidemmän aikaa suunniteltua omavalmistepanssaria moottorin alle. Takaperä onkin suojattu 4 mm (vai oliko 5mm) teräslevystä tehtyyn ...
- 21 Maalis 2016, 17:31
- Keskustelualue: Lisävarusteet
- Aihe: Forester -07 pohjapanssari
- Vastaukset: 7
- Luettu: 8080
Re: Forester -07 pohjapanssari



Tuollainen pohjapanssari tuli lomalla tehtyä, kun ei valmiista tiennyt passaako valoraudan kanssa. 4mm muovia + 8mm ja 1mm alumini keskellä.
- 12 Marras 2015, 19:58
- Keskustelualue: Lisävarusteet
- Aihe: Forester -07 pohjapanssari
- Vastaukset: 7
- Luettu: 8080
Re: Forester -07 pohjapanssari
Onko kenellääkkän tullut kokemuksia peltisestä pohjapanssarista? Muovi lärpäke ottanut osumaa. http://www.tarvikkeet.fi/tuote/3371/subaru/pohjapanssari-subaru-forester" onclick="window.open(this.href);return false; . Passanneekohan tuo valoraudan kanssa ollenkaan? Ja jos niin pitääkö joka ...
- 02 Marras 2015, 21:04
- Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
- Aihe: Foresterin tasonsäätö vaimentimet
- Vastaukset: 35
- Luettu: 21781
Re: Foresterin tasonsäätö vaimentimet
Uudet iskarit vaihdettu. Sachs 313 706 & 313 707 (105€ / Kpl). Meni muuten kivutta Peddersien tilalle, mutta yläpään mutteri peddessissä 19mm ja sachs 21mm. piti mirkelöidä hylsyä, että sai mahtumaan sinne koloon.
- 25 Loka 2015, 21:59
- Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
- Aihe: Foresterin tasonsäätö vaimentimet
- Vastaukset: 35
- Luettu: 21781
Re: Foresterin tasonsäätö vaimentimet
Onko muillaa Pedders setti kestänyt? Vähän kolmatta vuotta kesti ja nyt kolise montuissa. Renkaita vaihtaessa kokeiliin, niin rengas liikku n. 1cm ylös alas.