Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Haku löysi 1 tuloksen

Kirjoittaja OlliMatias_01
12 Touko 2026, 13:32
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Subaru Legacy 2.0i STW AT
Vastaukset: 0
Luettu: 156

Subaru Legacy 2.0i STW AT

Asiallisessa kunnossa oleva Farmari Legacy. Katsastettu maaliskuussa. Kilometrit 266tkm. Vetokoukku. Ensirekisteröintipäivä 11.02.2011.
Auto liikkuu Vihdin ja Savonlinnan välillä...

Hinta pyyntö 4600€.

Tiedustelut puhelin: 0viis0 5956894