Omaan outbackin cvt laatikkoon ja etuperään ostin sarjan joka sisältää myös suodattimen https://www.autogear.fi/fi/automaattivaihteiston-varaosat/oljynvaihtosarja-tr690-subaru-122l/p/OSKTR690/
kesän aikana olisi tarkoitus vaihtaa ja toivottavasti nuo on öljyt ja suodatin on tarpeeksi laadukas niin ...
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Haku löysi 6 tulosta
- 25 Touko 2026, 22:12
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Voimansiirron öljyt
- Vastaukset: 27
- Luettu: 12237
- 25 Touko 2026, 20:56
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Myydään tarvike dpf, uusi (outback, forester...)
- Vastaukset: 0
- Luettu: 125
Myydään tarvike dpf, uusi (outback, forester...)
Eli myynnissä täysin uusi dpf Euro5 joka tarkoitettu Outback, Forester ym. dieselit.
Ostettu Aeromotorsista, mutta jäi asentamatta kun jostain ihmeellisestä syystä turbon pään laippa on erilainen kun kuuluisi olla, muuten täysin identtinen.
Eli irrottamalla laipan ja hitsaamalla originaalin tilalle ...
Ostettu Aeromotorsista, mutta jäi asentamatta kun jostain ihmeellisestä syystä turbon pään laippa on erilainen kun kuuluisi olla, muuten täysin identtinen.
Eli irrottamalla laipan ja hitsaamalla originaalin tilalle ...
- 25 Touko 2026, 20:46
- Keskustelualue: Dieselmoottori ja voimansiirto
- Aihe: Dpf tukossa
- Vastaukset: 12
- Luettu: 11740
Re: Dpf tukossa
Minulla alkoi tänään vilkkumaan dpf-vikavalo 260tkm ajetussa 2011vm. legassa. Etsiskelin jo pajaa jonne veisin poistatuttaan koko suodattimen ja ohjelmoimaan. Sitten hoksasin täältä lukea, että öljynvaihdot pitää kuitata. Ei ole meinaan ainakaan 45tkm kuitattu, kun olen itse vaihdellut. Jostain ...
- 25 Touko 2026, 20:38
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Outback -14 ajovalot sammuu satunnaisesti
- Vastaukset: 3
- Luettu: 312
Re: Outback -14 ajovalot sammuu satunnaisesti
No niin.
Muistinpa päivittää tätäkin ongelmaa. Jäi mainitsematta että autossa on edessä myös lisävalopaneeli, edes katsastuksessa ei huomattu että molemmin puolin oli palaneet myös parkkipolttimot sekä pitkien polttimot :o
Eli vaihtoon meni pitkien ja parkkien polttimot sekä xenonit.
Vika ...
Muistinpa päivittää tätäkin ongelmaa. Jäi mainitsematta että autossa on edessä myös lisävalopaneeli, edes katsastuksessa ei huomattu että molemmin puolin oli palaneet myös parkkipolttimot sekä pitkien polttimot :o
Eli vaihtoon meni pitkien ja parkkien polttimot sekä xenonit.
Vika ...
- 03 Huhti 2026, 10:09
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Outback -14 ajovalot sammuu satunnaisesti
- Vastaukset: 3
- Luettu: 312
Re: Outback -14 ajovalot sammuu satunnaisesti
Onko xenon-polttimot milloin uusittu? Ne kyllä yleensä muuttaa väriä ja sitten kyrvähtää lopullisesti. Muut valothan tuossa on perinteisiä hehkulankapolttimoita eli kyllä vika liittyy jotenkin xenonien toimintaan. Sytytin / ballastit. Relevikakin voi olla. Ehkä itse tekisin subaru-korjaamolla ...
- 31 Maalis 2026, 20:28
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Outback -14 ajovalot sammuu satunnaisesti
- Vastaukset: 3
- Luettu: 312
Outback -14 ajovalot sammuu satunnaisesti
Eli otsikossa jo varsinainen ongelma.
Ajovalot siis sammuu ja pelkät huomiovalot jää päälle ihan ajaessa ja satunnaisesti, kun valoviiksestä kääntää niin taas toimivat, välillä on oikean puolen valo pelkästään pimeänä. Jos pitää automaattiasennossa niin ei oikein tunnu menevän valot päälle lainkaan ...
Ajovalot siis sammuu ja pelkät huomiovalot jää päälle ihan ajaessa ja satunnaisesti, kun valoviiksestä kääntää niin taas toimivat, välillä on oikean puolen valo pelkästään pimeänä. Jos pitää automaattiasennossa niin ei oikein tunnu menevän valot päälle lainkaan ...