Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Haku löysi 13 tulosta

Kirjoittaja sompio
09 Kesä 2026, 16:23
Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
Aihe: Outback 2016 Äänimerkki mykkä.
Vastaukset: 1
Luettu: 60

Re: Outback 2016 Äänimerkki mykkä.

Nytpä taisi löytyä ohjeet vianetsimiseksi.
https://www.subaruoutback.org/threads/2016-outback-horn-does-not-work.516103/
Täytyisi vaan tietää miten turvatyyny irroitetaan ettei se tule silmille. Ilmeisesti akusta miinuskenkä irti ja avaimet kauaksi autosta sekä pitkä odotus
ennen kuin koskee ratin ...
Kirjoittaja sompio
08 Kesä 2026, 16:27
Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
Aihe: Outback 2016 Äänimerkki mykkä.
Vastaukset: 1
Luettu: 60

Outback 2016 Äänimerkki mykkä.

Ei törähdä torvet kun ratinkeskiöstä painaa. Jännite tulee relepohjalle ja rele toimii irrallaan testattuna.
Mistähän alkais vikaa etsimään. Autocom ei anna mitään vikakoodeja. Ilmeisesti rele ei saa maita vetääkseen, mutta missä katkos.
En ainakaan vielä ole löytänyt netinsyövereistä sähkökuvia ...
Kirjoittaja sompio
28 Touko 2026, 16:18
Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
Aihe: Outback 2014 ja ilmastointi kummailee?
Vastaukset: 45
Luettu: 30586

Re: Outback 2014 ja ilmastointi kummailee?

Aihetta releen vuoksi sivuten kyselen. Omistan Outbacin 2016 ja siinä äänimerkki ei pelaa ohjauspyörästä. Relepohjan nastoista jännitettä antamalla torvet toimivat mutta releen kääminastoihin ei tule kompaankaan jännitettä. Onkohan nyt vika ohjauspyörän spiralijousessa. Ja sain releen kuoren ...
Kirjoittaja sompio
07 Huhti 2026, 22:28
Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
Aihe: Työkaluja renkaanvaihtoon
Vastaukset: 5
Luettu: 1105

Re: Työkaluja renkaanvaihtoon

Olisin jättänyt liian löysälle. Mersussa olen vetänyt 110 tiukkuuteen ja jälkitarkastus 200-400 km jälkeen. Huomenna renkaita vaihtamaan.
Kiitos! :thumbup: :thumbup:
Kirjoittaja sompio
07 Huhti 2026, 16:30
Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
Aihe: Työkaluja renkaanvaihtoon
Vastaukset: 5
Luettu: 1105

Re: Työkaluja renkaanvaihtoon

Mikä on outbackin vm2016 pyöränmutterin kiinitysmomentti. Olis edessä eka renkaitten vaihto eikä momentista tietoa. Eikä ohjekirjaa.
Kiitos jo etukäteen vastaajille.
Kirjoittaja sompio
05 Maalis 2026, 14:27
Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
Aihe: Outbaci takaluukku ei aukea
Vastaukset: 7
Luettu: 6099

Re: Outbaci takaluukku ei aukea

Aihetta kaukaa sivuten kysyn, miten irtoaa OutBacin vm. 2016 takaluukun sisäverhous ja pääseekö sitäkautta irroittamaan sen muovisen takalasin alla olevan osan jossa on kiinni Subarun merkki. On pientä ruostepisaraa sen osan ja pintapellin liitoksessa. Ilmeisesti hankautuminen rikkonut maalin ...
Kirjoittaja sompio
31 Joulu 2025, 13:08
Keskustelualue: Lisävarusteet
Aihe: Tavaratilan peite - vakio- vai lisävaruste?
Vastaukset: 7
Luettu: 6837

Re: Tavaratilan peite - vakio- vai lisävaruste?

Juu! Minunkin juuri hankkimastani Outbac:Ista ilmeisesti hävinnyt alkuperäinen ja korvattu jollakin toisella. Siinä on takapään tanko liianpitkä eikä etupäänverhoon ole kiinikkeitä. Jos jollakin on vm 2016 Outbac: iin käypä niin voi ilmoitella yv:nä
Kirjoittaja sompio
04 Joulu 2025, 22:51
Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
Aihe: TPMS Rengaspainevalvonta subaruissa
Vastaukset: 96
Luettu: 60976

Re: TPMS Rengaspainevalvonta subaruissa

Kiitos!
Kirjoittaja sompio
04 Joulu 2025, 17:00
Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
Aihe: TPMS Rengaspainevalvonta subaruissa
Vastaukset: 96
Luettu: 60976

Re: TPMS Rengaspainevalvonta subaruissa

Paljonko kustansi ja tekivätkö ilman rähinöintiä?
Kirjoittaja sompio
02 Joulu 2025, 16:01
Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
Aihe: TPMS Rengaspainevalvonta subaruissa
Vastaukset: 96
Luettu: 60976

Re: TPMS Rengaspainevalvonta subaruissa

Kysyin juuri äsken Jyväskylän Hedin Auto Motivelta tuohon omaan kulkineeseen OutBack 2,5 2016 TPMS:n deletointia niin vastaus oli ettei enää vm-2015 ja nuorempiin onnistu poisto. En tiedä narrasivatko.
Kirjoittaja sompio
24 Marras 2025, 15:42
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Annetaan Legacy -10 suomenkieliset esitteet
Vastaukset: 3
Luettu: 361

Re: Annetaan Legacy -10 suomenkieliset esitteet

Aiheesta aikapaljon pielessä kysynkin seuraavaa. Olisko kenelläkään myydä OutBackin vm2016 ohjekirjoja Suomenkielisiä. Tuli tuon ostokin hanskalaatikossa ruotsinkieliset ja päivääkään en ole opiskellut ko. kieltä.
Voi lähetellä YV:tä
Kirjoittaja sompio
16 Marras 2025, 13:10
Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
Aihe: Kysely/tiedustelu
Vastaukset: 1
Luettu: 395

Kysely/tiedustelu

Uutena Subarun omistajana kyselen, että onko jotain muuta foorumia jossa myös keskustellaan ko. autoon liittyvistä ongelmista ja asioista.
En löytänyt täälle kysymykselle sopivaa lokeroa eri aihepiireistä joten pistin sen nyt tänne. Ohjeistakaa minua näissä foorumin asioissa niin pyrin kohdistamaan ...
Kirjoittaja sompio
13 Marras 2025, 13:37
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: O:OutBack -16 ohjekirja
Vastaukset: 0
Luettu: 140

O:OutBack -16 ohjekirja

Ostan Subaru OutBack 2,5 vm 2016 Suomenkielisen ohjekirjan.
Yhteydenotto yv:nä nimimerkki sompio