Moi
Alekirjoittanut on kädetön vanhan liiton puhelimen käyttäjä.
Emännän puhelimessa on sisäinen muisti täynnä. Puhelimen muisti 16gigaa, joka on nyt täynnä.
Ostin 32 gigasen muistikortin. Miten saan siirrettyä about 5 gigan videot puhelimen muistista muistikortille? Meidän 12 vuotta vanhan PC:n ...
Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Haku löysi 11 tulosta
- 28 Huhti 2018, 13:49
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Android tiedostojen siirto puhelimesta muistikortille
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2562
- 09 Syys 2016, 09:09
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: 2006 XT a/t tekniikkaa?
- Vastaukset: 29
- Luettu: 19010
Re: 2006 XT a/t tekniikkaa?
Ajovalojen kuoret on aika sumeat, yläreunoista ikäänkuin sisältä likaiset. Onnistuuko puhdistus? Voiko valoja suunnata ylemmäs? Näissä ei ole xenoneissakaan ilmeisesti automaattista korkeudensäätöä?
Normaalisti xenonien kanssa vaaditaan automaattinen korkeudensäätö, mutta ilmeisesti tasosäätyvät ...
Normaalisti xenonien kanssa vaaditaan automaattinen korkeudensäätö, mutta ilmeisesti tasosäätyvät ...
- 14 Huhti 2016, 08:11
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Vikakoodikombo, Forester xt -07 4AT
- Vastaukset: 9
- Luettu: 6934
Re: Vikakoodikombo, Forester xt -07 4AT
Suosittelen kyseisen firman palveluita tämän ongelman poistoon. 2 vuotta sitten meidän foresta ohjelmoitiin päästöhässäkät pois käytöstä.JayL kirjoitti:Eikös noista turboista toisioilmapumpun saa koodattua pois? Esim. Absolute Performance pk-seudulla.
- 20 Joulu 2015, 14:05
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Sti välijäähy 06 xt foreen.
- Vastaukset: 8
- Luettu: 5666
Re: Sti välijäähy 06 xt foreen.
Ebay uk:sta tilasin muutama vuosi sitten 227 puntaa kotio tuotuna sti:n coolerin ja foreen sopivan undertrayn.Forester XT kirjoitti:Kertokaapas Subaru gurut missä hinnoissa noi jäähyt pyörii käytettynä?
- 18 Marras 2015, 15:27
- Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
- Aihe: Ajovalojen korkeussäätö tunnistin etualatukivarressa
- Vastaukset: 5
- Luettu: 6390
Re: Ajovalojen korkeussäätö tunnistin etualatukivarressa
Kiitoksia Legro !!
Rauta hitsattu ja asennettu paikoilleen. Kuulanivelet oli jumissa aika pahasti, jonka seurauksena tuo rauta on poikki mennyt.
Rauta hitsattu ja asennettu paikoilleen. Kuulanivelet oli jumissa aika pahasti, jonka seurauksena tuo rauta on poikki mennyt.
- 17 Marras 2015, 08:29
- Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
- Aihe: Ajovalojen korkeussäätö tunnistin etualatukivarressa
- Vastaukset: 5
- Luettu: 6390
Ajovalojen korkeussäätö tunnistin etualatukivarressa
Katsastuksessa tuli hylky ajovalojen automaattisäädon toimimattomuuden takia.
Kuskin puolella alatukivarressa on joku korkeustunnistimen rauta rikki. Onko tuo rauta hitsattu alatukivarteen vai pystyykö sen vaihtamaan?
Auto on fore XT 07
Kuskin puolella alatukivarressa on joku korkeustunnistimen rauta rikki. Onko tuo rauta hitsattu alatukivarteen vai pystyykö sen vaihtamaan?
Auto on fore XT 07
- 21 Loka 2015, 06:54
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Forester 2006 cruice valon vilkkuminen
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3773
Re: Forester 2006 cruice valon vilkkuminen
Lisäilmapumppu aiheuttaa eniten vikavalon syttymisiä tuon ikäisissä foreissa.
- 21 Loka 2015, 06:50
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: LÖYTYI!!! (nyt olis 16" orginaalit vanteet ylimääräisenä jos kiinnostaa hp 220€)
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3386
Re: LÖYTYI!!! (nyt olis 16" orginaalit vanteet ylimääräisenä jos kiinnostaa hp 220€)
Moi. Missä päin sijaitsee?
- 30 Elo 2015, 11:30
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Mitä tänään ropailit?
- Vastaukset: 809
- Luettu: 597520
Re: Mitä tänään ropailit?
H7 jumppaa taas vaihteeksi. Nyt menee jo 1.5 tuntiin molempien puolien vaihto sellaisella verkkaisella vauhdilla. Pari rumaa sanaa olisi sanottavaksi suunnittelijalle. Samalla suhuuttelin iskarin alapään muttereihin ja kallistuksen vakaajan kumien pidikkeiden pultteihin CRC:tä. Coiloverit tarvii ...
- 22 Heinä 2015, 18:11
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Tunnistustehtävää
- Vastaukset: 26
- Luettu: 17485
Re: Tunnistustehtävää
Punanen on facel vega
- 14 Touko 2015, 11:25
- Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
- Aihe: Forester -06 kuinka korkea rengas mahtuu?
- Vastaukset: 21
- Luettu: 13043
Re: Forester -06 kuinka korkea rengas mahtuu?
Mulla on kesällä 215/60/17 ja talvella 215/65/16 renkaat. Ei ongelmia. Alkuperäiset 55 sarjan 17 tuumaiset näytti jotenkin typerältä korkeassa autossa. No makuasioitahan nää on☺