Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Haku löysi 2 tulosta
- 05 Kesä 2026, 14:27
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Myydään konevikainen Legacy jdm turbo '03
- Vastaukset: 1
- Luettu: 64
Re: Myydään konevikainen Legacy jdm turbo '03
Ja hinta vaikka 2500€ / saa tarjota.
- 05 Kesä 2026, 14:23
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Myydään konevikainen Legacy jdm turbo '03
- Vastaukset: 1
- Luettu: 64
Myydään konevikainen Legacy jdm turbo '03
Elikkä kyseessä Ej20 turbo automaatti 2003 onko se nyt bp5 korimallia ja farmari. Ajettu joku 280tkm muistaakseni. Leima meni kylmäksi toukokuun lopulla ja vähän ennen katsastusta kone alkoi naputtaa pahasti, luultavasti kiertokangen laakerit. Pientä metallihippua öljyssä. Kori väriltään metallin ...