Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Haku löysi 1112 tulosta

Kirjoittaja -teme-
29 Touko 2026, 13:55
Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
Aihe: CVT laatikko sanoi sopimuksen irti, mikä neuvoksi?
Vastaukset: 3
Luettu: 162

Re: CVT laatikko sanoi sopimuksen irti, mikä neuvoksi?

Tr690 taitaa aika hyvin käydä ristiin keskenään, softa eroja toki ainakin on. Mutta 2010-2012 ainakin pitäs olla täysin käypä ja 2012-2014 tuli softa ja momenttimuunnin parannus mutta sehän nyt ei itse laatikkoon juurikaan taida vaikuttaa jos laittaa vanhat muuntimen. 2015 tuli sitten kokonaan uus ...
Kirjoittaja -teme-
29 Touko 2026, 04:02
Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
Aihe: CVT laatikko sanoi sopimuksen irti, mikä neuvoksi?
Vastaukset: 3
Luettu: 162

Re: CVT laatikko sanoi sopimuksen irti, mikä neuvoksi?

Järkevin vaihtoehto on varmaankin vaihto laatikko, ulina kun kertoo siitä että ketju on päässyt luistamaan joten siellä on ketju ja lautaset nyt todennäiköisesti entiset ja metallin silppua mekatroniikka täynnä. eli jos korjaamaan lähtee niin melkein kaikki sisälle joutuu uusimaan.

ovokolta näyttää ...
Kirjoittaja -teme-
26 Touko 2026, 05:04
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Voimansiirron öljyt
Vastaukset: 27
Luettu: 12237

Re: Voimansiirron öljyt

Kun käytette tarvike suodatinta laatikossa niin katsokaa kun asennatte sitä paikalleen että se o-rengas on riittävän tiukka sinne imuputkeen. Pari tapausta on tullut vastaan että laatikko on päässyt imemään ilmaa sieltä o-renkaan välistä kun autolla kiihdyttää rajusti tai kääntyy jyrkästi koska öljy ...
Kirjoittaja -teme-
15 Touko 2026, 05:10
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Voimansiirron öljyt
Vastaukset: 27
Luettu: 12237

Re: Voimansiirron öljyt

Kyllä öljyt tummuu käytössä se on ihan normaalia. Ei ole mitään lukkoja enää uudemmissa subaruissa.
Cvt suodatin on öljypohjan sisällä eli jos sen vaihtaa pitää pannu ottaa irti, pohjan sisällä on myös magneetti mikä kerää mujua ihteensä.
Etuperässä on täyttä tulppa alhaalla, eli alakautta ...
Kirjoittaja -teme-
13 Touko 2026, 05:10
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Voimansiirron öljyt
Vastaukset: 27
Luettu: 12237

Re: Voimansiirron öljyt

Kyllä ne voimansiirto öljyt olisi hyvä vaihdella 60-90tkm välein mielellään 60tkm, jos vaihtelee 60tkm välein myös cvt litkut niin pärjää valuttelemalla eikä tarvii huuhdella koko järjestelmää pitkään aikaan. cvt suodattimen vaihtaisin ehkä joka toinen tai max joka kolmas kerta eli 180tkm ...
Kirjoittaja -teme-
29 Huhti 2026, 05:07
Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
Aihe: Outback 3.0R vetoakseli tulut ulos vaihdelaatikosta
Vastaukset: 1
Luettu: 209

Re: Outback 3.0R vetoakseli tulut ulos vaihdelaatikosta

Onkohan vetarin päässä lukkorengas paikallaan, Sehän sen pitää siellä laatikossa, se jos puuttuu niin melko helposit pääsee työntymään ulos. Kannattaa ottaa koko vetari irti ja tarkistaa että ei näy mitään vaurioita perän booreissa ym.
Kirjoittaja -teme-
06 Maalis 2026, 05:10
Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
Aihe: 2015 Outback eli 5 gen jousituksen korotus.
Vastaukset: 35
Luettu: 21809

Re: 2015 Outback eli 5 gen jousituksen korotus.

Veikkaisin että tuuman kärsii korottaa, itsellä on +35mm jouset paikallaan eikä ole mennyt niveliä ja ei syö renkaita epätasaisesti. Enemmän jos lähtee korottaa niin pitää laittaa lättyä korin ja apurunkojen väliin.
Kirjoittaja -teme-
05 Maalis 2026, 05:16
Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
Aihe: 2015 Outback eli 5 gen jousituksen korotus.
Vastaukset: 35
Luettu: 21809

Re: 2015 Outback eli 5 gen jousituksen korotus.

Täällä ei oikeen ole muuta mahdollisuutta kun käyttää korotusjousia, Joko tilaa valmiit korotusjouset ja maalaa ne mustaksi niin katsuri ei välttämättä tajua edes. Näin on omassa outbackissa menty monta vuotta jo. Ja jos tajuaa niin sanoo että on vallilan takomon mittatilausjouset. Tai sitten tilaa ...
Kirjoittaja -teme-
02 Maalis 2026, 05:15
Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
Aihe: Subaru Outback 3.0R ohaustehostin 'hakkaa'
Vastaukset: 6
Luettu: 446

Re: Subaru Outback 3.0R ohaustehostin 'hakkaa'

Olisko ilmoja jäänyt?
Kirjoittaja -teme-
17 Tammi 2026, 14:00
Keskustelualue: Myydään
Aihe: 04-09 Legacy H&R takajouset
Vastaukset: 3
Luettu: 2985

Re: 04-09 Legacy H&R takajouset

hop
Kirjoittaja -teme-
17 Tammi 2026, 13:59
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Uusi Sachs täydellinen kytkinpaketti
Vastaukset: 7
Luettu: 6578

Re: Uusi Sachs täydellinen kytkinpaketti

Tämäkin lojuu vielä hyllyssä...
Kirjoittaja -teme-
17 Tammi 2026, 05:13
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Voimansiirron öljyt
Vastaukset: 27
Luettu: 12237

Re: Voimansiirron öljyt

Sieltä ei ole motuli kallista, gear 300 on täyssynteettistä ja se motyl gear tais olla synteettistä.
Kirjoittaja -teme-
16 Tammi 2026, 18:48
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Voimansiirron öljyt
Vastaukset: 27
Luettu: 12237

Re: Voimansiirron öljyt

75w-90 Gl5 menee jokapaikkaan, tilavuudet on 3.8l laatikko oletan että on 5mt ja perä on 0.8l. Kannattaa käyttää täyssynteettisiä niin ei ole niin jäykkä pakkasilla. Et tarvitse LS lisä-aineistusta
Kirjoittaja -teme-
14 Tammi 2026, 04:59
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Moottorinhäiriövalo+cruise vilkkuu
Vastaukset: 5
Luettu: 596

Re: Moottorinhäiriövalo+cruise vilkkuu

Se voi olla mikä vaan, koodit lukemalla selviää.
Kirjoittaja -teme-
29 Joulu 2025, 16:19
Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
Aihe: CVT-Vaihteiston toiminta kylmänä
Vastaukset: 4
Luettu: 518

Re: CVT-Vaihteiston toiminta kylmänä

Obd portin kautta pystyy seuraamaan koneen ja vaihdelaatikon lämpötiloja esim. scangauge näyttää, itsellä on molemmissa autoissa scangauget kokoajan kytkettynä niin siitä saa lämpötilat ja oikean nopeuden laitettua näkymään.
Kirjoittaja -teme-
21 Loka 2025, 04:59
Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
Aihe: Outbackin hiipuvat lähivalot(zenon)
Vastaukset: 205
Luettu: 678385

Re: Outbackin hiipuvat lähivalot(zenon)

Muistelisin että joku 80 astetta pitäs riittää alkuperäiselle liimalle, helpoimalla selviät kun otat sen koko puskurin irti ei ole kummonen homma. Joo uudet liimat kannattaa laittaa, se on ihan sama mitä liimamassaa siihen ottaa kunhan liimaa ja tiivistää.
Kirjoittaja -teme-
19 Elo 2025, 05:20
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Outback harkinnassa.
Vastaukset: 9
Luettu: 1916

Re: Outback harkinnassa.

Vai tuliko ne vaihteet sitten vasta 2015 eteenpän :think: Voi olla että muistan väärin. Ensimmäiset subarun cvt toimii juurikin niinkuin variaattori eli kiihdytyksessä kierroksen nousee tietylle alueelle ja pysyy siinä vaikka vauhti kasvaa, eli ei tapahdu niin sanottua pykältämistä.
Kirjoittaja -teme-
18 Elo 2025, 05:11
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Outback harkinnassa.
Vastaukset: 9
Luettu: 1916

Re: Outback harkinnassa.

Ohjelmoivat siihen vaihteet että laatikko käyttäytyy enemmäm kun normaali automaatti, vaikka onkin cvt.
Kirjoittaja -teme-
12 Elo 2025, 05:08
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Outback harkinnassa.
Vastaukset: 9
Luettu: 1916

Re: Outback harkinnassa.

2014 on jo fb25 moottori eli jakopää ketjulla. faceliftiin tuli fb kone ja laatikkon ohjelma pävitty siihen "vaihteelliseen" eli aikasemmin cvt toimi kuten oikea cvt mutta sitten tekivät siihen ohjelmalla ne "vaihteet"
Kirjoittaja -teme-
26 Kesä 2025, 05:12
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: 2.0 foresterin jakohihnan vaihto
Vastaukset: 1
Luettu: 828

Re: 2.0 foresterin jakohihnan vaihto

3-4 tuntia kun tekee huolellisesti.
Kirjoittaja -teme-
18 Touko 2025, 06:02
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Moottoriöljy Outback 2019 FB25
Vastaukset: 3
Luettu: 1023

Re: Moottoriöljy Outback 2019 FB25

Isällä on samanlainen outback ja siihen oon vaihtanu castrolin 5w-30 öljyjä.
Kirjoittaja -teme-
29 Maalis 2025, 05:30
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: ECUn ohjelmointia?
Vastaukset: 2
Luettu: 1110

Re: ECUn ohjelmointia?

Scoopytunella onnistuu myös.
Kirjoittaja -teme-
24 Helmi 2025, 17:54
Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
Aihe: Laturin laakerointi
Vastaukset: 1
Luettu: 958

Laturin laakerointi

Jos joku miettii laturin laakerointia niin tässäpä olis laakeri tyypit jotka löytyy laakeri kaupasta niin ei tarvii uutta laturia tai alkuperäisiä laakereita ostella, säätää pitkän pennin. Eikä ollut kummonen homma vaihtaa.

Iso laakeri 6203-2NSE9C3
Pieni laakeri B8-85D
Kirjoittaja -teme-
22 Tammi 2025, 04:59
Keskustelualue: Dieselmoottori ja voimansiirto
Aihe: 2010+ dieselin kampuran laakerointi
Vastaukset: 10
Luettu: 4604

Re: 2010+ dieselin kampuran laakerointi

Yv viesti on lähtevissä niin kauvan kun vastaanottaja kirjautuu foorumille.
Kirjoittaja -teme-
23 Marras 2024, 07:37
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Subaru-uutisia
Vastaukset: 225
Luettu: 207891

Re: Subaru-uutisia

Näkyy olevan nyt uusi foresteri ensi esittelyssä, aika pahasti on subaru jäänyt jälkeen tekniikan kanssa.... 2litran moottori ja 136hv sekä mahtava 4.8kwh akku ja 16.7hv sähkömoottori, eli tuolla puolella ei ole tapahtunut mitään kehitystä. Täytyy kyllä ihmetellä miten tuo subarun hybridi ...
Kirjoittaja -teme-
27 Loka 2024, 07:53
Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
Aihe: JDM Legacyn Xenon-ajovalot
Vastaukset: 8
Luettu: 1300

Re: JDM Legacyn Xenon-ajovalot

Puskuri pitää irroittaa, 2 pulttia umpion alapuolella ja 2 yläpuolella, muistaakseni ensin pitää irroittaa puskurin kannake edestä.
Kirjoittaja -teme-
27 Loka 2024, 06:41
Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
Aihe: JDM Legacyn Xenon-ajovalot
Vastaukset: 8
Luettu: 1300

Re: JDM Legacyn Xenon-ajovalot

Umpion pohjasta ulkopuolelta, eli umpion joudut irroittaa.
Kirjoittaja -teme-
27 Loka 2024, 05:10
Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
Aihe: JDM Legacyn Xenon-ajovalot
Vastaukset: 8
Luettu: 1300

Re: JDM Legacyn Xenon-ajovalot

Oletan että pre faceliftissäkin on alkuperäinen xenon poltin d2s jolloin ballasti on erillään umpion pohjassa. Jos taas on d1s niin silloin ballasti on suoraan polttimossa
Kirjoittaja -teme-
16 Loka 2024, 05:27
Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
Aihe: Nokkaketju
Vastaukset: 2
Luettu: 1065

Re: Nokkaketju

Ei semmosta ole.
Kirjoittaja -teme-
04 Loka 2024, 09:10
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Outback vm 2010 bens CVT ongelma
Vastaukset: 7
Luettu: 1620

Re: Outback vm 2010 bens CVT ongelma

Kyllä ne taitaa kaikki tr690 käydä ristiin softapohjasia eroja on vuosmallista rippuen eli ohjelmoinnissa joutuu/kannattaa käydä. Alakauttahan sieltä ei tule kuin 4-5 litraa pihalle ja kokonais tilavuus tais olla 12 litraa. Kunnostettuja täydellisiä laatikoita kyllä löytyy tai ainakin löyty mut ...
Kirjoittaja -teme-
03 Loka 2024, 05:28
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Outback vm 2010 bens CVT ongelma
Vastaukset: 7
Luettu: 1620

Re: Outback vm 2010 bens CVT ongelma

No muunnin tulee maksamaan varmaan 600e. ja jos itse sen laatikon irroittaa niin samallahan sen vaihtaa jo momenttimuuntimenkin, pyöräyttää vanhan pois ja täyttää uuden öljyllä ja pyöräyttää paikalleen.

https://www.ebay.com/itm/134585519223?fits=Make%3ASubaru&_skw=subaru+tr690+torque+converter ...
Kirjoittaja -teme-
02 Loka 2024, 16:05
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Outback vm 2010 bens CVT ongelma
Vastaukset: 7
Luettu: 1620

Re: Outback vm 2010 bens CVT ongelma

Momenttimuunnin vaihtoon, jenkeistä niitä saa edullisesti toki tulee tullit ym. päälle mutta silti jää reilusti alle suomihintojen.

Voi toki livedatalla katsoa solenoidin toimintaa ajossa sekä myös verrata moottorin ja muuntimen kierrosnopeuksia.
Kirjoittaja -teme-
02 Loka 2024, 06:33
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Outback vm 2010 bens CVT ongelma
Vastaukset: 7
Luettu: 1620

Re: Outback vm 2010 bens CVT ongelma

Veikkaus on turbiinivika eli momenttimuunnin ei irroita vaan takertelee jolloin auto sammuu kun pysähdytään vähän sama ilmiö jos ei paina kytkintä manuaalilla kun pysähdytään. Noita turbiineja on mennyt noista ensimmäisistä cvt versioista.

Tuota nykimistä voi myös aiheutua jos on liian vähän öljyä ...
Kirjoittaja -teme-
06 Syys 2024, 15:53
Keskustelualue: Dieselmoottori ja voimansiirto
Aihe: Hiukkasloukun valo vilkkuu
Vastaukset: 42
Luettu: 34058

Re: Hiukkasloukun valo vilkkuu

Ootko seurannut pöntön antureiden logia että mistä se tarkalleen heittää vikakoodin?
Kirjoittaja -teme-
24 Elo 2024, 09:10
Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
Aihe: Outback iskarit
Vastaukset: 3
Luettu: 1179

Re: Outback iskarit

https://aeromotors.fi/kataloog/article/10398753/173578-febi-bilstein

https://aeromotors.fi/kataloog/article/7782263/19-278544-bilstein

Tarvikkeena löytyy kyllä iskari ja yläpää mutta tuolta ei jousta näytä löytyvän. Alkuperäinen tasosäätö iskarin jousi ei minun tietääkseni käy koska yläpää on ...
Kirjoittaja -teme-
24 Elo 2024, 09:06
Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
Aihe: Outback iskarit
Vastaukset: 3
Luettu: 1179

Re: Outback iskarit

https://subarak.pl/fi/jousitus-iskunvaimentimet/1238-aito-itsekallistuva-iskunvaimennin-takaisin-outback-09-14-20365aj064.html

Kalliita ovat myös tuolla

https://subarak.pl/fi/jousitus-iskunvaimentimet/586-takajousituksen-itsetasaava-muunnos-subaru-legacy-outbackille-2009-2014.html

https://subarak ...
Kirjoittaja -teme-
29 Heinä 2024, 19:32
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: CVT vaihteistoöljyt
Vastaukset: 7
Luettu: 2036

Re: CVT vaihteistoöljyt

Ei se subarukaan itse sitä öljyä valmista, jonkun öljymerkin tuotetta se on sekin...
Kirjoittaja -teme-
23 Heinä 2024, 05:18
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: CVT vaihteistoöljyt
Vastaukset: 7
Luettu: 2036

Re: CVT vaihteistoöljyt

https://aeromotors.fi/kataloog/article/ ... 5785-motul

Tuotapa noihin on tullut laitettua.
Kirjoittaja -teme-
31 Touko 2024, 04:50
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: 3.6 moottorin lämmöt
Vastaukset: 1
Luettu: 1568

Re: 3.6 moottorin lämmöt

Eiköhän se vakio termostaatti ole se 82 asteinen, itse vaihdoin tuohon 3 litraseen 78 asteisen kun arvelin että ei se pahitteeks ole pari astetta viileämpänä käydä kun samalla saa laatikon lämpötilaa puotettua. Näky kärrin kanssa laatikon lämmöt kuitenkin nousevan sinne 100 asteen tienoille. Tuossa ...
Kirjoittaja -teme-
15 Touko 2024, 05:10
Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
Aihe: Outback -08 2.0D etuiskarit
Vastaukset: 2
Luettu: 3308

Re: Outback -08 2.0D etuiskarit

Kyllä niitä löytyy juurikin vaikka tuolta aeromtorsilta, se moottorivalinnalla ei ole mitään väliä ne on ihan samat iskarit kaikissa malleissa.
Kirjoittaja -teme-
18 Huhti 2024, 19:17
Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
Aihe: Outback 2015 dsl jarruosia?
Vastaukset: 7
Luettu: 2902

Re: Outback 2015 dsl jarruosia?

Ite ainakin ebaysta tilaillu noita liittimiä mitä tarvinnu. Vanhan purku ja pinnit vaan vaihtaa uuteen liittimeen ja paikalleen.
Kirjoittaja -teme-
10 Huhti 2024, 17:02
Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
Aihe: Outback 2015 dsl jarruosia?
Vastaukset: 7
Luettu: 2902

Re: Outback 2015 dsl jarruosia?

Näyttäs että edessä on 316mm levyt ja takana 300mm
Kirjoittaja -teme-
03 Huhti 2024, 06:19
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Outback -19 vesipumppu
Vastaukset: 2
Luettu: 1015

Re: Outback -19 vesipumppu

-19 on ketjukone. Ei se taida kuulua huolto ohjelmaan eli vaihetaan silloin kuin menee rikki.
Kirjoittaja -teme-
02 Huhti 2024, 08:13
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: XV 1.6 öljynkulutus
Vastaukset: 9
Luettu: 1948

Re: XV 1.6 öljynkulutus

Ainakin EJ moottoreissa öljyä alkaa kulumaan kun pvc venttiili jumittaa eli huohotus ei toimi oikein. Kannattaa putsata se ja seurata oliko vaikutusta.
Kirjoittaja -teme-
23 Maalis 2024, 06:11
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: -06 Legacy JDM moottori "rohina" kaasulla.
Vastaukset: 11
Luettu: 3461

Re: -06 Legacy JDM moottori "rohina" kaasulla.

Kannattaahan ne öljyt vaihtaa ja katsoa tuleeko vanhojen mukana jotain ylimääräistä. Vetarit, kardaanin kannatinlaakeri, vaihdelaatikon kumityynyt, perän puslat, Siinä nyt tommosia helppoja mistä alottaa.
Kirjoittaja -teme-
22 Maalis 2024, 05:57
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: -06 Legacy JDM moottori "rohina" kaasulla.
Vastaukset: 11
Luettu: 3461

Re: -06 Legacy JDM moottori "rohina" kaasulla.

Ei se subarun laatikko sen ronkelimpi ole kunhan on gl5 luokiteltu öljy niin käy. Laatikko ja etuperä ui kyllä samassa liemessä manuaaleissa.
Kirjoittaja -teme-
21 Maalis 2024, 16:42
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: -06 Legacy JDM moottori "rohina" kaasulla.
Vastaukset: 11
Luettu: 3461

Re: -06 Legacy JDM moottori "rohina" kaasulla.

Kuuluuko ääni siis ajaessa vai myös paikallaan kaasutellessa?
Kirjoittaja -teme-
11 Helmi 2024, 06:08
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: -02 Outback 2.5 kannentiivisteiden vaihdon suunnittelu
Vastaukset: 15
Luettu: 3503

Re: -02 Outback 2.5 kannentiivisteiden vaihdon suunnittelu

Tämäpäs on sitten jännä, itse avannut 01 ja 08 koneet ja molemmissa oli metalliset 1 kerros, alkuperäisiä nekin. Myöskin 10 mallissa on metalliset.
Kirjoittaja -teme-
11 Helmi 2024, 06:06
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: Outback 2019 outo ääni kylmänä
Vastaukset: 7
Luettu: 2513

Re: Outback 2019 outo ääni kylmänä

Merkkihuollossa eivät todennäköisesti vaihda kuin sen mitä tulee öljypohjasta poihalle eli 4-5 litraa, kokonaistilavuus tais olla 13 litraa joten kannattaa viedä jonnekkiin huuhdeltavaks niin vaihtuu kaikki.
Kirjoittaja -teme-
10 Helmi 2024, 14:03
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: -02 Outback 2.5 kannentiivisteiden vaihdon suunnittelu
Vastaukset: 15
Luettu: 3503

Re: -02 Outback 2.5 kannentiivisteiden vaihdon suunnittelu

Massatiivisteitä käytettiin 90 luvun puolella, ei ole tarkkaa ajan kohtaa milloin vaihtui metalliseks, mutta ainakin 01 eteenpäin pitäs olla metalliset.