Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Haku löysi 10 tulosta

Kirjoittaja Azizz
21 Marras 2015, 15:46
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Koska tulee Subarukelit=lunta
Vastaukset: 91
Luettu: 60444

Re: Koska tulee Subarukelit=lunta

Vaasassa tänään Lauantaina 21.11.2015 tuli Subarukelit! :driving:
Kirjoittaja Azizz
13 Marras 2015, 22:32
Keskustelualue: Wanhat Subarut
Aihe: Subaru Rabbit skootteri
Vastaukset: 1
Luettu: 9261

Re: Subaru Rabbit skootteri

onko tuosta olemassa STI:tä? :occassion:
Kirjoittaja Azizz
04 Marras 2015, 23:38
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Lahden alueen Subaruhenkisten kaffittelut, kuun eka sunnuntai, ABC Kivimaa 17:00 ->
Vastaukset: 203
Luettu: 184938

Re: Lahden alueen Subaruhenkisten kaffittelut, kuun eka sunnuntai ABC Kivimaa 17:00

Joo pistäkääs kääntäen ja kuva tänne, tulostan heti autooni 20kpl jaettavaksi työmaan parkkipaikalla
Kirjoittaja Azizz
10 Syys 2015, 12:28
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Subaru-miitti part 6 hyrylässä 19.9. klo 17
Vastaukset: 8
Luettu: 6466

Re: Subaru-miitti part 6 hyrylässä 19.9. klo 17

Kovasti olis ollut etelänreisu paikallaan vertaistukea tavaten.
Mutta pitää olla tolloin futisporukan vuoden kohokohdassa eli saunaillassa :dontknow:
Joku toinen kerta sitten.
Kirjoittaja Azizz
13 Heinä 2015, 22:41
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Hyvät kauppakumppanit
Vastaukset: 139
Luettu: 152416

Re: Hyvät kauppakumppanit

Mannion kirjoitti:Azizz
Homma toimi niinkuin piti!
Kuten myös! nopiaa ja asiallista toimintaa
Kirjoittaja Azizz
10 Kesä 2015, 21:17
Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
Aihe: Legacy sumuvalon lasi halki
Vastaukset: 11
Luettu: 9142

Re: Legacy sumuvalon lasi halki

pitääkö sumuvalon lasin olla ehjät katsastuksessa?
Kirjoittaja Azizz
29 Touko 2015, 16:25
Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
Aihe: Ostamassa Legacy Outback Limited 2.5 Automaatti 2000
Vastaukset: 56
Luettu: 31212

Re: Ostamassa Legacy Outback Limited 2.5 Automaatti 2000

ei se sulakkeen paikoilleen laitto siitä mitään älytöntä polttoaineen säästäjää tee.
Samat massathan siellä on pyörimässä kuitenkin koko ajan, jarruttaa vaan takapyörien kautta.
Kirjoittaja Azizz
14 Huhti 2015, 16:05
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Kojelauta kamerat.
Vastaukset: 50
Luettu: 30168

Re: Kojelauta kamerat.

kyllähän tommoiset action kamerat ihan mallikasta kuvaa pääasiassa tuottaa.

Mutta harvoissa on ominaisuutena toi että rupiaa automaattisesti nauhoittamaan kun rupiaa saamaan latausvirtaa.
--> eli pitää laittaa erikseen nauhoitus päälle, ja jos kolarikameraksi tommoista meinaa niin tietysti se on ...
Kirjoittaja Azizz
06 Huhti 2015, 14:15
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Mitä tänään ropailit?
Vastaukset: 809
Luettu: 597561

Re: Mitä tänään ropailit?

Kesärenkaat tuli jumppailtua kanssa alle räntäsateesta huolimatta
Kirjoittaja Azizz
28 Tammi 2015, 23:01
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Uuden foorumin käyttäjien esittely
Vastaukset: 113
Luettu: 95380

Re: Uuden foorumin käyttäjien esittely

Moi

Mä oon Tero Mustasaaresta 32W
Ajelee punaasella vapari automaatti blobeyellä.
Ensimmäinen Suparu ja sen verran tykästynyt että ei tule olemaan viimmeinen Suparu