Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Haku löysi 31 tulosta
- 07 Maalis 2026, 03:14
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Myynnissä Xt Forre
- Vastaukset: 2
- Luettu: 894
Re: Myynnissä Xt Forre
Oliko tämä myyty?
- 03 Kesä 2018, 21:10
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Apexi power fc 3/4 ecu
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4222
Re: Apexi power fc 3/4 ecu
vielä löytyy
- 23 Huhti 2018, 11:57
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Apexi power fc 3/4 ecu
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4222
Apexi power fc 3/4 ecu
Apexin power fc ecu versio 3/4 johtosarjaan.
350e/tarjous
Hyvinkää
350e/tarjous
Hyvinkää
- 04 Helmi 2018, 13:10
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: gc8 alustasarja
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1642
gc8 alustasarja
https://syvanenmotorsport.fi/epages/syv ... ts/21-0001" onclick="window.open(this.href);return false;
n. puolvuot ajettu alustasarja hp. 200e
n. puolvuot ajettu alustasarja hp. 200e
- 29 Tammi 2018, 07:35
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Gc8 oranssit parkkiumpiot
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1478
Gc8 oranssit parkkiumpiot
Uusi avaamaton paketti. 30e
Hyvinkää
Hyvinkää
- 04 Loka 2017, 20:02
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Impreza sedan 1992-2000 takaluukun matto +varapyörä, Edelleen hakusessa!
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3914
Re: Impreza sedan 1992-2000 takaluukun matto +varapyörä, Edelleen hakusessa!
Missäpäin asustelet?
- 04 Loka 2017, 17:50
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: apexin datalogit,hako tai vastaava piuha
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1612
apexin datalogit,hako tai vastaava piuha
Eli apexin power fc ja tietokoneen välille kaapelointi purkkeineen 
- 02 Loka 2017, 21:54
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: D2 alustasarja Subaru Impreza 92-01
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2958
Re: D2 alustasarja Subaru Impreza 92-01
150e+postit
y
- 23 Syys 2017, 09:30
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Apexin commanderi ver3/4
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1516
Apexin commanderi ver3/4
Eli kyseiseen purkkiin kapula
0408394926
0408394926
- 29 Tammi 2017, 15:22
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Vapari osina, Vanteita
- Vastaukset: 17
- Luettu: 14415
Re: Vapari osina, Vanteita
Pikkusen vanha ketju mut löytyykö viel vaparin konepeltiä?
- 20 Joulu 2016, 15:32
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Nopeustieto eculle
- Vastaukset: 7
- Luettu: 6133
Re: Nopeustieto eculle
No sinnehän se uppos. Kiitoksia!
- 13 Joulu 2016, 22:50
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Nopeustieto eculle
- Vastaukset: 7
- Luettu: 6133
Nopeustieto eculle
Eli autona 95vm wrx ja ongelmana se että mittaristoon tulee nopeustieto vaijerilla ja vaihelaatikko 99vm dccd missä tieto tulee anturilta piuhaa pitkin.. ecu rajottaa kierrokset 4000rpm... miten saan nopeusmittarin toimimaan ja tiedon eculle?
- 30 Huhti 2016, 12:10
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Gc8 sti v1/2 välijäähy. Kirkkaat ajovaloumpiot
- Vastaukset: 7
- Luettu: 5595
Re: Gc8 sti v1/2 välijäähy. Kirkkaat ajovaloumpiot
Jäähdytin löyty vielä ajovaloumpioita tarvis 
- 23 Huhti 2016, 17:38
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Gc8 sti v1/2 välijäähy. Kirkkaat ajovaloumpiot
- Vastaukset: 7
- Luettu: 5595
Gc8 sti v1/2 välijäähy. Kirkkaat ajovaloumpiot
Eli orkkis välijäähy ja siihen suhistin sekä "kristalli" ajovalot.
Hyvinkää
Hyvinkää
- 05 Maalis 2016, 21:03
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Gc8 wrx sti suuttimet
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3354
Re: Gc8 wrx sti suuttimet
Sori. 96vm ja v3
- 05 Maalis 2016, 20:33
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Gc8 wrx sti suuttimet
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3354
Gc8 wrx sti suuttimet
Mikähän mahtaa olla vakiokoko/väri ?
- 01 Maalis 2016, 19:39
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Gc8 sti vakio väliputki ja takapönttö
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2161
Gc8 sti vakio väliputki ja takapönttö
Hyvinkää ja nouto lähialueelta
0408394926
0408394926
- 16 Tammi 2016, 20:35
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Gc8 imppuun ei pääse sisälle.
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4274
Re: Gc8 imppuun ei pääse sisälle.
Ikkunaa kun kampesi niin pääsi paksulla rautalangalla avaamaan siäpuolelta
kiitos vastanneille!
- 14 Tammi 2016, 16:11
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Gc8 imppuun ei pääse sisälle.
- Vastaukset: 4
- Luettu: 4274
Gc8 imppuun ei pääse sisälle.
Takakontti aukee keskuslukituksella mutta kiinteät takapenkit.
Keskuslukitus hieman narahtaa.
Lukkopesät ei ilmeisesti toimi. Aseöljyy läträtty ja lämmitelty.
Ideoita autoonpääsyyn
?
Keskuslukitus hieman narahtaa.
Lukkopesät ei ilmeisesti toimi. Aseöljyy läträtty ja lämmitelty.
Ideoita autoonpääsyyn
- 12 Joulu 2015, 11:21
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: GC8 sti imprezaan iskarit eteen+taakse
- Vastaukset: 2
- Luettu: 2652
Re: GC8 sti imprezaan iskarit eteen+taakse
Multa löytys Bilsteinin iskarit ja jouset. Ei oo säädettävät eikä vakiot 
- 12 Joulu 2015, 11:18
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Gc8 sti Turbo
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3229
Gc8 sti Turbo
Ostan ehjän turbon gc8 sti
Hyvinkää
04o8394926
Hyvinkää
04o8394926
Ostettu
Ostettu
- 20 Marras 2015, 21:23
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7254
Re: Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
Tilasin hariselta uuden hihnapyörän mutta menis 3 viikkoo ja ens keskiviikkona olisi huoltoaika. Mistähän saisi alumiinisen hihnapyörän siihenmennessä
Ja hyvät viikonloput!
Ja hyvät viikonloput!
- 16 Marras 2015, 16:36
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Gc8 wrx alumiininen hihnapyörä ja kiila
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1454
Gc8 wrx alumiininen hihnapyörä ja kiila
Semmosen setin tarvis.
04o8394926
Hyvinkää
04o8394926
Hyvinkää
- 15 Marras 2015, 17:11
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7254
Re: Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
Joo niin se täytyy tehdä. Kävin pienen testilenkin körötellen ja sai taas kiristää eikä ääni ees hävinnyt. Ikäviä nää taivashallit nii täytyy varmaan huoltoaikaa rupee varailemaan..
- 15 Marras 2015, 15:45
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7254
Re: Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
Pultti mikä pitää ton hihnapyörän paikallaan niin sain kiristettyä sitä noin vajaan kierroksen konetta vasten kun ei ole oikeita työkaluja. Rykäsin käyntiin ja enää ei väpättänyt juuri lainkaan eikä kuulunut ääniä. Onko sen pultin oikea kireys 70nm? Ja miten se on voinut päästä löystymään 
- 15 Marras 2015, 09:12
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7254
Re: Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
https://m.youtube.com/watch?v=1SYnc-VufIQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Nappasin siitä viedon mikä toivonmukaan aukeekin
Nappasin siitä viedon mikä toivonmukaan aukeekin
- 14 Marras 2015, 23:44
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7254
Re: Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
Jakohihna laitatettu liikkeessä 19tkm sitten. Toivottavasti saanu kaiken kireelle
samalla vaihdettu alumiininen hihnapyörä tilalle. Ääni taitaa kuuluu siitä kun hihnapyörä ottaa kiinni jakohihnan muovikoteloon.
- 14 Marras 2015, 20:58
- Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
- Aihe: Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
- Vastaukset: 11
- Luettu: 7254
Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa
Gc8 kampiakselin hihnapyörä vatkaa parimilliä pitää rumaa nakutusta.. mistä johtuu ja mitä tehtävissä?
- 13 Marras 2015, 16:22
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Gc8 ecu pohdinta
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3129
Re: Gc8 ecu pohdinta
Kiitos vastauksestasi!
Mites kun välillä on lastutettuja ecuja käytettynä myynnisä niin onko muita toimenpiteitä kun laittaa kiinni ja kovaa ajoo?
Mites kun välillä on lastutettuja ecuja käytettynä myynnisä niin onko muita toimenpiteitä kun laittaa kiinni ja kovaa ajoo?
- 13 Marras 2015, 15:47
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Gc8 ecu pohdinta
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3129
Gc8 ecu pohdinta
Autona toimii 95 vuoden wrx.
Käykö siihen sti:n ecu ja vaikuttaako tehoihin?
Entä jos laittaa wrx lastutetun ecun autoon niin minkälaisia toimenpiteitä vaatii
??
Käykö siihen sti:n ecu ja vaikuttaako tehoihin?
Entä jos laittaa wrx lastutetun ecun autoon niin minkälaisia toimenpiteitä vaatii