Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.

Haku löysi 29 tulosta

Kirjoittaja -tony-
18 Loka 2018, 08:35
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Forester XT osia
Vastaukset: 0
Luettu: 1579

Forester XT osia

Myydään ylimääräisenä muutamia osia 05 sg foresterista.

-BC Racing alustasarja, pari vuotta vanha ja toimivana irroitettu toisen alustan tieltä pois 420€
-vakio ilmanputsarikotelo snorkkelilla ja K&N paneelisuodattimella 40€
-gc8 impreza wrx sti välijäähy 60€
-maski 35€
-02-07 impreza M2 Motorsport ...
Kirjoittaja -tony-
12 Syys 2016, 17:40
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: 17" vanteita ja sti 01-07 takavakaajaa
Vastaukset: 2
Luettu: 2823

Re: 17" vanteita ja sti 01-07 takavakaajaa

yv
Kirjoittaja -tony-
12 Syys 2016, 17:36
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: 17" aluvanteet
Vastaukset: 1
Luettu: 2088

Re: 17" aluvanteet

yv
Kirjoittaja -tony-
05 Huhti 2016, 12:45
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: Ostetaan vanteet 5x100 imprezaan
Vastaukset: 4
Luettu: 4685

Re: Ostetaan vanteet 5x100 imprezaan

Yv
Kirjoittaja -tony-
21 Marras 2015, 06:54
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: Legacy 200 Turbo ECU'n johtosarja
Vastaukset: 2
Luettu: 2656

Re: Legacy 200 Turbo ECU'n johtosarja

Mulla on type-r version 3 täydellinen johtosarja ecuineen ja vielä sti version 5 moottorin johtosarja jos niistä apuja..
Kirjoittaja -tony-
12 Marras 2015, 18:06
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: Sumuvalojen katkaisija
Vastaukset: 3
Luettu: 3604

Re: Sumuvalojen katkaisija

Mulla saattaa olla yksi sumuvalon katkaisija jossain laatikoissa, tarkistan ja pistele viestiä jos vielä tarvetta. Espoo

-T
Kirjoittaja -tony-
20 Elo 2015, 23:09
Keskustelualue: Myydään
Aihe: sold
Vastaukset: 7
Luettu: 5987

Re: M:OZ Alleggrita HLT 5x100 17X7.5 et 45 Graphite

Haluutko vaihdella Work meister s2r vanteisiin? Jako kylläkin 5x114,3 ja koko 18x10 et15, kevyet ja laadukkaat takovanteet.
Kirjoittaja -tony-
20 Elo 2015, 23:06
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: Vanteet 17" tai 18" 10-11" leveät ET n.15 5x115.3
Vastaukset: 5
Luettu: 4480

Re: Vanteet 17" tai 18" 10-11" leveät ET n.15 5x115.3

Mulla olis vielä Work meister s2r vanteet 18x10 et15
Kirjoittaja -tony-
14 Heinä 2015, 01:37
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Huonot kauppakumppanit
Vastaukset: 34
Luettu: 58964

Re: Huonot kauppakumppanit

Nyt pakko kirjotella. En tiedä onko kyseinen kaveri forumilla, mutta ainakin facebookista löytyy. Kim Hurme niminen kaveri myi vanteita turussa ja lupaili että mahtuu kultaisten brembojen kanssa, ei kuitenkaan sitten sopineet brembojen kanssa ja kaveriin ei saa yhteyttä. Ei vastaa puhelimeen eikä ...
Kirjoittaja -tony-
05 Heinä 2015, 18:36
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: O: etulippa
Vastaukset: 0
Luettu: 1507

O: etulippa

Tarvetta etulipalle, kaikki tarjoukset huomiodaan. New age, classic, legacy, forester kaikkia saa tarjota rohkeesti yv:llä jos nurkista lippaa löytyy!

-Toni
Kirjoittaja -tony-
01 Heinä 2015, 05:21
Keskustelualue: Myydään
Aihe: 2004-2006 wrx sti vanteet 17 5x114,3
Vastaukset: 2
Luettu: 2955

Re: 2004-2006 wrx sti vanteet 17

Pistin tekstaria
Kirjoittaja -tony-
29 Kesä 2015, 08:13
Keskustelualue: Myydään
Aihe: M: sekalaista palikkaa subaruun
Vastaukset: 5
Luettu: 4981

Re: M: sekalaista palikkaa subaruun

Pumppu myyty ja viiksien sopivuudesta en ole varma uudempiin, 5€ ja viikset voi tulla noutamaan
Kirjoittaja -tony-
25 Kesä 2015, 00:33
Keskustelualue: Myydään
Aihe: M: sekalaista palikkaa subaruun
Vastaukset: 5
Luettu: 4981

Re: M: sekalaista palikkaa subaruun

Viikset jdm foresta
Kirjoittaja -tony-
25 Kesä 2015, 00:30
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: O: Starttimoottori AT
Vastaukset: 2
Luettu: 2771

Re: O: Starttimoottori AT

Laittelin yv
Kirjoittaja -tony-
23 Kesä 2015, 22:09
Keskustelualue: Myydään
Aihe: M: sekalaista palikkaa subaruun
Vastaukset: 5
Luettu: 4981

M: sekalaista palikkaa subaruun

Pitäis raivata talliin tilaa ja kaikkien osien hinta on mallia tarjous.
-Forester JDM s/tb perä+takavetarit (perä R160)
-Forester JDM s/tb kardaani
-Forester JDM s/tb etuvetarit
-STi classic etuvetarit
-Forester JDM s/tb kaikki 4 ovea sähkölaseilla ja sähköpeileillä
-Forester JDM s/tb etulokarit
-B4 ...
Kirjoittaja -tony-
15 Kesä 2015, 18:36
Keskustelualue: Myydään
Aihe: VAIHDETAAN legacy konepelti
Vastaukset: 0
Luettu: 1630

VAIHDETAAN legacy konepelti

2gen legacy gt-b konepelti joutaisi vaihdossa vaparin scoopittomaan peltiin jos joltain löytyy. Skuuppipelti on valkoinen ja hyvässä tikissä, pari kiveniskemää pellin etukulmassa, yv:llä tavoittaa jos vaparin peltiä haluaa vaihdella tuohon skuupilliseen! Pk-seutu

-Toni
Kirjoittaja -tony-
10 Kesä 2015, 12:41
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: WRX MY02 boost solenoid
Vastaukset: 1
Luettu: 2041

Re: WRX MY02 boost solenoid

Moro, multa saat vakio solenoidin ens kuun alkupuolella jos ei oo vielä löytynyt mistään. Pistele vaikka yv:tä jos vielä ens kuussa tarvetta!

-Toni
Kirjoittaja -tony-
17 Maalis 2015, 17:06
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: WRX 2002 vaihdelaatikko
Vastaukset: 5
Luettu: 4669

Re: WRX 2002 vaihdelaatikko

finlate kirjoitti:olis tarvista impreza WRX 2002 lootalle tyyyppiä: TY754VN2AA

Multa saat uloskantohintaan automaattilaatikon :D
Kirjoittaja -tony-
02 Maalis 2015, 17:06
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Impreza xrx sti v.5 ilman moottoria
Vastaukset: 11
Luettu: 8837

Re: Impreza xrx sti v.5 ilman moottoria

Pakosarja vois kiinnostaa jos purat palasiksi ja myyt osina..
Kirjoittaja -tony-
18 Helmi 2015, 18:46
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: pakoputkisto
Vastaukset: 6
Luettu: 5074

Re: pakoputkisto

laitoin yv
Kirjoittaja -tony-
14 Helmi 2015, 00:53
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: O: pakosarja GC8
Vastaukset: 0
Luettu: 1961

O: pakosarja GC8

Hakusessa viripakosarja (mieluiten equal length mutta kaikki huomioidaan) version 5 sti imprezaan. Trajouksia yv

-Toni
Kirjoittaja -tony-
06 Helmi 2015, 20:56
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Impreza xrx sti v.5 ilman moottoria
Vastaukset: 11
Luettu: 8837

Re: Impreza xrx sti v.5 ilman moottoria

Jos pakosarjan päätät kaupata erikseen ni voisin olla kiinnostunut!
Kirjoittaja -tony-
06 Helmi 2015, 15:55
Keskustelualue: Bensiinimoottori ja voimansiirto
Aihe: 4EAT-automaattilaatikon MPT-häntä VTD:eeksi
Vastaukset: 16
Luettu: 12450

Re: 4EAT-automaattilaatikon MPT-häntä VTD:eeksi

Tuon vaihdelaatikon hännän vaihto MPT:stä VTD:eehen kiinnostaa, mutta mistä löytys sopiva häntä sopivaan hintaan, kun ei kehtais koko laatikkoa ostaa? Miten tuo homma nyt pääpiirteissään tapahtuu. Mitä kaikkia osia täytyy vaihtaa? Onko kukaan Suomessa tätä hommaa tehny? Tästäkin oli vanhalla ...
Kirjoittaja -tony-
06 Helmi 2015, 15:30
Keskustelualue: Ostetaan
Aihe: SF Foresteriin takaspoileri
Vastaukset: 2
Luettu: 3547

Re: SF Foresteriin takaspoileri

Onko vielä tarvetta? Pistin yv
Kirjoittaja -tony-
04 Helmi 2015, 00:09
Keskustelualue: Myydään
Aihe: Forester s/tb JDM
Vastaukset: 0
Luettu: 2268

Forester s/tb JDM

Myydään osina Subaru Forester s/tb.

VOIMANSIIRTO

-4EAT-automaatti (manumatic), vahvempi JDM laatikko. 3 käsin vaihdettavaa vaihdetta ja 4 portainen automaatti, laatikossa myös erillinen 'power' mode ja hinta sisältää laatikon oman ohjainyksikön (sopii kaikkiin Subarun EJ-moottoreihin legacy ...
Kirjoittaja -tony-
02 Helmi 2015, 17:51
Keskustelualue: Lisävarusteet
Aihe: 2gen Legacy mittarit
Vastaukset: 4
Luettu: 5461

Re: 2gen Legacy mittarit

Tuohan on ihan näppärän näköinen setup! :thumbsup:
Kirjoittaja -tony-
30 Tammi 2015, 16:48
Keskustelualue: Lisävarusteet
Aihe: 2gen Legacy mittarit
Vastaukset: 4
Luettu: 5461

2gen Legacy mittarit

Onkos kellään mitään lisämittaritelineitä 2 koppasessa legacyssä? Mistä tilattuja vai onko itse modattuja? Kuvia jos vaikka sais tähän lankaan erilaisista mittariratkaisuista :geek:
Kirjoittaja -tony-
28 Tammi 2015, 22:13
Keskustelualue: Myydään
Aihe: KW Variant 3 INOX Coiloverit Subaru Impreza / WRX New Age *MYYTY*
Vastaukset: 11
Luettu: 9097

Re: Subaru WRX osia ( KW, Brembo, Tactrix )

Myytkö pelkät käsijarrukengät erikseen? Tai tiedätkö mistä kannattaa hommata nuo kengät, on 2gen legacyyn brembo konversio tulossa
Kirjoittaja -tony-
28 Tammi 2015, 22:11
Keskustelualue: Yleistä
Aihe: Uuden foorumin käyttäjien esittely
Vastaukset: 113
Luettu: 95448

Re: Uuden foorumin käyttäjien esittely

Toni
25v
Espoo

Tällä hetkellä alla neljäs subaru (vanhat: bugeye wrx, blobeye wrx, s/tb jdm forester): 2gen Legacy version 5 STi tekniikalla. Tosin vielä tekniikka on eri autossa ja legacy vailla moottoria :D
Harrastus lähti liikkeelle tuon ensimmäisen wrx imprezan johdolla ja vuosi taisi olla ...