Tapatalk-plugin pitäisi toimia taas. Hae tapatalk-sovelluksessa sivuston nimellä "subaru club finland". Jos ongelmia ilmenee, laita ystävällisesti viestiä clubin info sähköpostiin.
Haku löysi 37 tulosta
- 03 Syys 2021, 10:08
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Kaukalomatot
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1465
Re: Kaukalomatot
Myyty !
- 23 Elo 2021, 12:11
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Forester myynnissä
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4941
Re: Forester myynnissä
Ei musta,tollanen .
- 23 Elo 2021, 07:57
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Forester myynnissä
- Vastaukset: 7
- Luettu: 4941
Forester myynnissä
Tuolla olisi hyvä forester myynnissä:https://www.tsushoauto.fi/vaihtoautot/vve-324.html
Auto on (ex ?) klubilaisen huolella "rakentama"
Minulta se meni vaihdossa.
Myyjäliike ei tiedä auton historiaa tarkemmin ( myyjä, jonka kanssa tein kaupat, ei ollut kiinnostunut tiedoista )
Minulta löytyy 26 ...
Auto on (ex ?) klubilaisen huolella "rakentama"
Minulta se meni vaihdossa.
Myyjäliike ei tiedä auton historiaa tarkemmin ( myyjä, jonka kanssa tein kaupat, ei ollut kiinnostunut tiedoista )
Minulta löytyy 26 ...
- 17 Elo 2021, 14:05
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Kaukalomatot
- Vastaukset: 1
- Luettu: 1465
Kaukalomatot
https://www.nettivaraosa.com/autotarvik ... et/2960084" onclick="window.open(this.href);return false;
- 17 Elo 2021, 14:03
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Pyörän mutterit
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1109
Pyörän mutterit
https://www.nettivaraosa.com/autotarvik ... et/2961881" onclick="window.open(this.href);return false;
- 31 Heinä 2021, 16:29
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: MYYTY ! Subaru Forester XT
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1298
MYYTY ! Subaru Forester XT
Ei enää myynnissä.
- 16 Joulu 2020, 10:01
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Rattiläpyskät
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1761
Rattiläpyskät
Eli olis käyttämättömät rattivaihde läpyskät ja muovit. Tuli ostettua, mut on peukalo liian keskellä kämmentä.
Joten myisin pois nurkista.
Ei johtoa mukana
Torissa pari kuvaa jos jotain kiinnostaa. https://www.tori.fi/vi/77942852.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Siel hinta 200 ...
Joten myisin pois nurkista.
Ei johtoa mukana
Torissa pari kuvaa jos jotain kiinnostaa. https://www.tori.fi/vi/77942852.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Siel hinta 200 ...
- 27 Loka 2017, 06:00
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: MY 10 Foresterin soitin
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1711
MY 10 Foresterin soitin
Hinta 50 €
- 05 Syys 2017, 19:27
- Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
- Aihe: Forester XT:n jarrut ravistaa
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3880
Re: Forester XT:n jarrut ravistaa
Laitoin "alkuperäiset" sorvatut levyt takaisin.....ravistus hävisi.....Sorvari sanoi mahdolliseksi syyksi kieroutumiseen ,että levyn valamisen jälkeen ne hiotaan liian nopeasti.Pitäisi "tekeytyä" jonkun aikaa ennen lopullista hiontaa.
Voi olla perää väitteellä.Jos niistä joku jännitys laukeaa kun ne ...
Voi olla perää väitteellä.Jos niistä joku jännitys laukeaa kun ne ...
- 02 Syys 2017, 08:33
- Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
- Aihe: Forester XT:n jarrut ravistaa
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3880
Re: Forester XT:n jarrut ravistaa
Joo, reilummin painaa niin pysähtyy tehokkaasti.
- 01 Syys 2017, 22:09
- Keskustelualue: Alusta, jarrut, renkaat ja vanteet
- Aihe: Forester XT:n jarrut ravistaa
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3880
Forester XT:n jarrut ravistaa
Moi, auto on Forester XT MY 10. Ostin auton alkuvuodesta 2017. Erittäin hyvin on toiminut ( kiitos vielä auton myyneelle entiselle omistajalle :thumbsup: :thumbsup: )
Keväällä ilmeni kevyessä jarrutuksessa ravistusta ratissa.Jarruina on Brembot ympäriinsä.Ei auttanut vaikka putsasin ja rasvasin ...
Keväällä ilmeni kevyessä jarrutuksessa ravistusta ratissa.Jarruina on Brembot ympäriinsä.Ei auttanut vaikka putsasin ja rasvasin ...
- 04 Heinä 2017, 21:40
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Vilkku käynnistää radion
- Vastaukset: 0
- Luettu: 2026
Vilkku käynnistää radion
Moro, auto on MY 10 Forester. Päivitin alkuperäisen radion Kenwood DMX100BT 2-DIN A/V-autosoittimeen.
En tehnyt mitään omia kytkentöjä vaan kaikki liitokset johtosarjalla.
Hyvin toimii kaikki,mutta jos soitin on sammuksissa ja laittaa vilkun oikealle niin soitin menee päälle :crazy: .Vasemmalle ei ...
En tehnyt mitään omia kytkentöjä vaan kaikki liitokset johtosarjalla.
Hyvin toimii kaikki,mutta jos soitin on sammuksissa ja laittaa vilkun oikealle niin soitin menee päälle :crazy: .Vasemmalle ei ...
- 29 Tammi 2017, 16:33
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Forester MY10 jarrut
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1675
Forester MY10 jarrut
Alle 60 tkm ajetusta autosta autosta levyt,satulat,palat,hihnat letkut. Ympäri auton.
TARJOA JOTAIN
jussi
TARJOA JOTAIN
jussi
- 28 Tammi 2017, 13:08
- Keskustelualue: Lisävarusteet
- Aihe: Foresterin rattisäädin
- Vastaukset: 6
- Luettu: 6956
Re: Foresterin rattisäädin
Vaikuttaa kohtuuhintaselta,mutta eikö tuosta pidä maksaa tullille osuus ? En ole koskaan tilannut mitään tuolta.
- 28 Tammi 2017, 09:29
- Keskustelualue: Lisävarusteet
- Aihe: Foresterin rattisäädin
- Vastaukset: 6
- Luettu: 6956
Re: Foresterin rattisäädin
Joo,en taida purkaa.Ei haittaa mitään vaikka ei toimikaan.(todella tyytyväinen oon autoon,boxerdiesel merkki on tilauksessa ) 
- 27 Tammi 2017, 21:36
- Keskustelualue: Lisävarusteet
- Aihe: Foresterin rattisäädin
- Vastaukset: 6
- Luettu: 6956
Foresterin rattisäädin
Onkohan tuo säädin systeemi irrotettavissa ( ehjänä) ? Mauri on vissiin painanu musaa kovemmalle vähän reilummalla peukalolla kun volume + -nappi jääny pohjaan 
- 27 Tammi 2017, 12:50
- Keskustelualue: Lisävarusteet
- Aihe: Forester MY10 radio
- Vastaukset: 3
- Luettu: 4600
Re: Forester MY10 radio
Joo kiitos,sitä minäkin ajattelin.Tuntu vaan aika tiukalta,siinä on rakennekynnet lujilla
. Täytyy ettiä jotain hellävaraisempaa kun ruuvari.
- 26 Tammi 2017, 19:18
- Keskustelualue: Lisävarusteet
- Aihe: Forester MY10 radio
- Vastaukset: 3
- Luettu: 4600
Forester MY10 radio
Mitenkähän saa irti kyseisen auton soittimen ? Pitäs liittää Bluetooth HF liittimet.
Jussi
Jussi
- 20 Tammi 2017, 16:44
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Hyvät kauppakumppanit
- Vastaukset: 139
- Luettu: 152416
Re: Hyvät kauppakumppanit
Ostin Mauri H :lta Foresterin,todella hyvä ja asiallinen tyyppi.Kaupat sujui kaikin puolin loistavasti.
jussi
jussi
- 20 Tammi 2017, 08:32
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: MY10 Foresterin turbo
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1772
MY10 Foresterin turbo
Turbolla ajettu alle 60000 km
HP 250 €
0505951365 Jussi
HP 250 €
0505951365 Jussi
- 02 Joulu 2016, 19:12
- Keskustelualue: Ostetaan
- Aihe: Lasin nostimen moottori Forester XT 06 EI TARVETTA, VOI POISTAA
- Vastaukset: 0
- Luettu: 1666
Lasin nostimen moottori Forester XT 06 EI TARVETTA, VOI POISTAA
Kuljettajan oveen.
Jussi
Jussi
- 15 Marras 2016, 20:52
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Jäähdytysjärjestelmän ilmaus
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2439
Jäähdytysjärjestelmän ilmaus
Moi, mitenhän ilmataan XT-foresterin jäähdytysjärjestelmä,onko siellä jossain joku ilmaruuvi ?
JCO
JCO
- 17 Syys 2016, 11:32
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Kuskin oven purkaminen/ lasinnostimen vaihto
- Vastaukset: 3
- Luettu: 3677
Re: Kuskin oven purkaminen/ lasinnostimen vaihto
Moro, osaako joku neuvoa miten tuo kyseinen moottori lähtee irti.Otin nuo 3 ruuvia pois,mutta joku siellä vielä pistää hanttiin.
En oikein arvaa riuhtoa ,tunttuu kuin joku jousi pistäs kiinni.
( Englannin kielisestä ohjeesta en ymmärrä puutteellisen kielitaidon vuoksi mitään :crazy: )
Tiedosta ...
En oikein arvaa riuhtoa ,tunttuu kuin joku jousi pistäs kiinni.
( Englannin kielisestä ohjeesta en ymmärrä puutteellisen kielitaidon vuoksi mitään :crazy: )
Tiedosta ...
- 28 Heinä 2016, 09:12
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Kosteutta Foresterin umpiossa,vielä kerran
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3098
Re: Kosteutta Foresterin umpiossa,vielä kerran
Ei oo ollut kosteutta umpiossa kun polttimo on irti.
- 20 Heinä 2016, 18:47
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Kosteutta Foresterin umpiossa,vielä kerran
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3098
Kosteutta Foresterin umpiossa,vielä kerran
Moi, johtuukohan ajovalo-umpion lasin sisäpuolinen kosteus ( lasi päältäpäin aivan ehjä ) siitä ,että mahdollinen ilmanvaihtoreikä ??? ( jos sellanen on
on tukossa.Omastani haihtui kosteus muutamassa tunnissa kun irroitin pitkien valojen polttimon.
Auto on Forester XT MY 06
JCO
Auto on Forester XT MY 06
JCO
- 20 Heinä 2016, 13:52
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Subaru Legacy STW 2,0i (XZ) AT -05
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2566
Re: Subaru Legacy STW 2,0i (XZ) AT -05
Moi, mulla oli vastaava vuosimalli 2,5 l koneella. Ajettu liki 200 tkm kun vaihdoin toiseen subaruun . Ainakaan mulla ei ollu mitään ongelmaa koko aikana.
T:JCO
T:JCO
- 18 Heinä 2016, 19:02
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Ksenon ajovalo pimeenä
- Vastaukset: 9
- Luettu: 9396
Re: Ksenon ajovalo pimeenä
Ballastin vaihtoa varten pitäs kuulemma irrottaa etupuskuri ja ajovalo.Löytyykö joku joka osaisi kertoa kuinka monta kiinnityspistettä etupuskurissa on.
sekä missä ne on.
Onko kyseiseen autoon Xenonkaupassa montaa vaihto-ehtoa ballastille ?Olisi hyvä saada kerralla oikea.
JCO
sekä missä ne on.
Onko kyseiseen autoon Xenonkaupassa montaa vaihto-ehtoa ballastille ?Olisi hyvä saada kerralla oikea.
JCO
- 20 Kesä 2016, 19:51
- Keskustelualue: Yleistä
- Aihe: Outback 3.0 R MY 07
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3203
Outback 3.0 R MY 07
Onko kellään kokemusta/tietoa kyseisen auton ( koneen ) kestävyydestä, mahdollisista " tyyppivioista" . Eli yleensä onko se yhtä luotettava kuin
pienemmän koneen subarut ?
JCO
pienemmän koneen subarut ?
JCO
- 20 Kesä 2016, 19:41
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Ksenon ajovalo pimeenä
- Vastaukset: 9
- Luettu: 9396
Ksenon ajovalo pimeenä
Missähän voisi olla ongelma,kun XT-foren ( MY 06 ) Ksenon ajovalo pimeni. Ostin uuden polttimon,ei sekään syttynyt.
On varmaan arvokas vika,kun polttimokin maksoi maltaita.
JCO
On varmaan arvokas vika,kun polttimokin maksoi maltaita.
JCO
- 08 Syys 2015, 20:54
- Keskustelualue: Lisävarusteet
- Aihe: foresterin rattisäätimet toimimaan
- Vastaukset: 2
- Luettu: 3823
foresterin rattisäätimet toimimaan
Tuli hankittua MY06 xt foresterin soittimen tilalle Pioneerin tupla din soitin.Onko mahdollista jotenkin saada alkuperäiset rattisäätimet toimiin ?Sieltä mistä ostin laitteen ei tohon vuosimalliin ollut johtosarjaa.
- 30 Huhti 2015, 16:27
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: voiko "tulpata" putken ?
- Vastaukset: 12
- Luettu: 10417
voiko "tulpata" putken ?
Moi, auto on 06 XT 2,5 forester. Poistettiin pari vuotta sitten käytöstä,töpseli irti ja ohjelman muutos,ettei häiriövalo pala --onko tuo viralliselta nimeltään joku lisäilmapumppu ??
Se joka on akun puolella ja toimii (jos toimii kylmänä).
Otin sen tänään kokonaan pois.
Riiittääkö, että tulppaa ...
Se joka on akun puolella ja toimii (jos toimii kylmänä).
Otin sen tänään kokonaan pois.
Riiittääkö, että tulppaa ...
- 28 Huhti 2015, 08:27
- Keskustelualue: Yleistä tekniikasta
- Aihe: Bensa haisee
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2917
Bensa haisee
Mistähän johtuu bensan haju kylmänä käynnistettäessä ? Tuntus tulevan käytöstä pari vuotta sit poistetun lisäilmapumpun paikkeilta.
Auto on forester XT 2,5 -06
Auto on forester XT 2,5 -06
- 04 Huhti 2015, 18:33
- Keskustelualue: Valot ja muu sähköpuoli
- Aihe: Alkuperäisen soittimen irroitus
- Vastaukset: 1
- Luettu: 2436
Alkuperäisen soittimen irroitus
Mitenkähän irtoaa MY06 foresterin alkuperäinen radio/soitin kojelaudasta ?
Pitäs tehä jotain kun ainoa kanava jota kuuntelen (Suomipop) rutisee.....kaikki muut kuuluu suht. normaalisti.
Pitäs tehä jotain kun ainoa kanava jota kuuntelen (Suomipop) rutisee.....kaikki muut kuuluu suht. normaalisti.
- 21 Helmi 2015, 20:05
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Foresterin verkkomaski
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4834
Re: Foresterin verkkomaski
- 21 Helmi 2015, 19:57
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Foresterin verkkomaski
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4834
- 06 Helmi 2015, 19:22
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Foresterin verkkomaski
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4834
Re: Foresterin verkkoaski
Eiku verkkomaski
- 29 Tammi 2015, 10:03
- Keskustelualue: Myydään
- Aihe: Foresterin verkkomaski
- Vastaukset: 5
- Luettu: 4834
Foresterin verkkomaski
Irrotettu vuosimallista 2006
HP:80 €
HP:80 €